• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Video taas paljastanut

... tuollaiset sekoboltsit pilaavat kaikkien motoristien maineen!  
veryangry.gif
Oh God!! Tuo on niin kulahtanut lause tällä foorumilla.

Kerron teille salaisuuden ei kerrota sitä muille, mulla on vähän samantapainen DVD laatusena omasta ajelusta.
Enpä laita sitä nettiin jakeluun, nautin itse talvella ajelustani.
biggrin.gif

Ajetaan kukin niinkuin ajetaan mutta ei jaksettas marista toisten jutuista.
Samaa mieltä, mutta nyt täytyy kyllä pistää tähän pieni trollinpoikanen.
wink.gif

Yleensä kukkahattujen käsketään aina pitää turpansa kiinni vetomiesten tekemisestä, kuten tässäkin ketjussa on jälleen tapahtunut, ja olen asiasta aivan samaa mieltä.

Haluaisin kuitenkin lisätä, että myös se vetomiesten itku ja pillitys voisi loppua sitten kun jotakin sattuu. Juu, kyllä, kaahatessa voi ihan oikeasti heittää henkensä kuten lukuisat vetomiehet ovat tänäkin kesänä osoittaneet.
omg.gif

Mua ei ainakaan liikuta pätkän vertaa jos joku vetää 200 km/h keula pystyssä tieltä ulos ja heittää henkensä - sikäli kuin sivullisille ei käy mitään. Riskit pitäisi ymmärtää ennen kuin vetäisee tupin nurin ja olla myös valmis maksamaan täysi hinta hölmöilystään.

Lyhyesti ilmaistuna kukkahatut voisivat siis pitää päänsä kiinni kun vetomiehet ylpeilevät vedoillaan ja vetomiehet voisivat pitää päänsä kiinni sitten kun joku vetomies makaa kylmänä sairaalan kellarissa ja kukkahatut pääsevät jeesustelemaan. Näin toimiessa välttäisimme todella monta aivan turhaa "keskustelua", jotka eivät kuitenkaan johtaisi yhtään mihinkään.
idea3.gif

Lyhyesti ilmaistuna kukkahatut voisivat siis pitää päänsä kiinni kun vetomiehet ylpeilevät vedoillaan ja vetomiehet voisivat pitää päänsä kiinni sitten kun joku vetomies makaa kylmänä sairaalan kellarissa ja kukkahatut pääsevät jeesustelemaan. Näin toimiessa välttäisimme todella monta aivan turhaa "keskustelua", jotka eivät kuitenkaan johtaisi yhtään mihinkään.  
idea3.gif
Eli joko vihdoin pääsisimme eroon turhauttavista kynttiläketjuista?

Eli joko vihdoin pääsisimme eroon turhauttavista kynttiläketjuista?
Tietääkseni niitäkään ei ole pakko lukea eikä niihin ole muutenkaan pakko osallistua. Varsinkaan kun ne ovat nykyään omalla puolellaan.

idea3.gif
Voitaiskin tehdä oma alue näille kitinöille! Sinne vaan purkaukset niin ei tarvi moista shaibaa lukea joka aiheessa missä kuullaan jonkun rikkoneen tieliikennelakia..

wastaan heti että jees.....olen todellakin sitä mieltä että ei ole mitään mieltä ajaa alle 300Km/h missään.. hywä hywä Atso..........
tounge.gif
jos wain woisin ja osaisin niin ajaisin tukholmaan saakka täysiä.

Ei siinä selkeesti ihan ekaa kertaa lujaa menty, sen verran hallitun näköistä meno oli  
bowdown.gif
ai hallitun näköistä vai?

katsoppas video uudestaan. kiinnitä huomiota kuskista näkyvään heijastukseen kierroslukumittarissa. näyttääkö siltä että siirtää painoa sisä-, vai ulkomutkan puolelle?

itse olen vähän sitämieltä, että kampeaa mutkissa väärään suuntaan.

mutta ehkä noin noita kuuluukin viedä. mistä minä mitään tiedän.

Jos tuollaisesta todella tuomio tulee (siis ilman tunnustusta, että "minä se olin"), niin alkaa olla oikeusturva aika saatanan hatara.
Taidanpas viritellä keväällä ensitöikseni cammeran Busaan ja kurvata "pikku" filminpätkän. Aloitan sit kuvaamisen yhden omakotitalon edestä ja käyn mutkan tyypin mummolan edessä ja meillä on yksi ongelmakonstu vähempänä kesän liikenteestä..

Aika hämärää olisi sellainen meno..?

Mutta jos tämän kyseisen filmin tekijä todella tunnustaa asian, niin ei siinä sitten mitään... Sitä saa mitä tilaa, tässä tapauksessa vieraita.

Ei siinä selkeesti ihan ekaa kertaa lujaa menty, sen verran hallitun näköistä meno oli  
bowdown.gif
ai hallitun näköistä vai?

katsoppas video uudestaan. kiinnitä huomiota kuskista näkyvään heijastukseen kierroslukumittarissa. näyttääkö siltä että siirtää painoa sisä-, vai ulkomutkan puolelle?

itse olen vähän sitämieltä, että kampeaa mutkissa väärään suuntaan.

mutta ehkä noin noita kuuluukin viedä. mistä minä mitään tiedän.
Ja todellakaan tuolla tiellä ei tuollainen nopeus ole missään vaiheessa hallittua. Se Iskolan tie on ns. mökkitie jossa vain sattuu olemaan asfaltin tapainen pinnoite (ollut joskus hyväkin asfaltti). Sanokaa vaikka sitten kukkahattutädiksi, mutta mun mielestä tuuria jos tuolla menolla näkee 50 vuotispäivänsä

Hyvä pätkä!!! Ois kyllä kiva nähdä toi normaalinopeudella, eikä nopeutettuna. Ihme jeesustelua täällä, että menee taas motoristien maine blaa blaa...

Oisko motoristin ihannemalli sellainen, että ei keuli, ei ohita ja kierrokset ei nouse koneessa yli 4000rpm? Myös nopeusrajoituksia noudatetaan tasan tarkkaan. Minivilkut täytyy unohtaa ja kilpiteline täytyy pitää alkuperäisessä muodossaan. Slipariakaan ei hyväksytä, liikaa ääntä. Ajoasento ei saa olla liian kyykky, aiheuttaa pahennusta kadun tallaajissa...jep jep joo.

lookaround_orig.gif

Näitäkin ihmisiä on oikeasti.
biggrin.gif

Olin kaverin volvolla joskus kauan sitten kuskina ja kierroksia ei saanut nostaa yli 3500, olihan kiva reissu...
tounge.gif
*reps* toi on niin totta..
biggrin.gif
.. koulumatka on n. reilu 50 km ja on kyllä sellasta mummokyytiä ku kaikki muut vuorollaan ajaa niin ettei kiekat nouse yli 3 tonnin!! Edes kiihdytyksissä!! Kiihdyttää motarille 60 vauhdista 5-vaihteella
033102ass_1_prv.gif
on kyllä' niin puuduttavaa että..ja sit ne päivittelee mun ajotapaa..minä kun käytän koko kierrosaluetta...
tounge.gif

Olin kaverin volvolla joskus kauan sitten kuskina ja kierroksia ei saanut nostaa yli 3500, olihan kiva reissu...
tounge.gif
Minä taas tunnen yhden hepun, joka on suunnattoman huolestunut koneeseen kertyvästä karstasta ja tästä syystä johtuen hänen kotilollaan ei saa ajaa alle 4000 kierroksilla. Bensan kulutus on aika hurjaa, mutta eipähän karstoitu.
biggrin.gif

On siinä kyllä se hyvä puoli, että taajama-alueella jalankulkijat eivät uskalla lähteä ylittämään tietä kun kuulevat jonkun hullun tulevan 4000 kierroksilla, mutta kyydissä istuessa se myötähäpeän tunne on jotakin sanoinkuvaamatonta...
blush.gif

Back