Oh God!! Tuo on niin kulahtanut lause tällä foorumilla.... tuollaiset sekoboltsit pilaavat kaikkien motoristien maineen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oh God!! Tuo on niin kulahtanut lause tällä foorumilla.... tuollaiset sekoboltsit pilaavat kaikkien motoristien maineen!![]()
Voih, et ois myöntänyt.. Nyt Taas menee Kaikkien motoristien maine pilalle.Kerron teille salaisuuden ei kerrota sitä muille, mulla on vähän samantapainen DVD laatusena omasta ajelusta.
Enpä laita sitä nettiin jakeluun, nautin itse talvella ajelustani.
![]()
Voinko mä tulla katsomaan sen? En muuten usko! Ja toi sun uhittelu on vain sanojen helinää mun korvissa..Kerron teille salaisuuden ei kerrota sitä muille, mulla on vähän samantapainen DVD laatusena omasta ajelusta.
![]()
Et saa, alkasit vain moralisoimaan mulle ja mulle tulis pahamieli.Voinko mä tulla katsomaan sen? En muuten usko! Ja toi sun uhittelu on vain sanojen helinää mun korvissa..Kerron teille salaisuuden ei kerrota sitä muille, mulla on vähän samantapainen DVD laatusena omasta ajelusta.
![]()
![]()
![]()
Laita se mulle sähköpostina, en paa sitä kellekään paitsi ihan vaan parille frendille, eikä ne varmaan levitä sitä eteenpäinKerron teille salaisuuden ei kerrota sitä muille, mulla on vähän samantapainen DVD laatusena omasta ajelusta.
![]()
Samaa mieltä, mutta nyt täytyy kyllä pistää tähän pieni trollinpoikanen.Ajetaan kukin niinkuin ajetaan mutta ei jaksettas marista toisten jutuista.
Eli joko vihdoin pääsisimme eroon turhauttavista kynttiläketjuista?Lyhyesti ilmaistuna kukkahatut voisivat siis pitää päänsä kiinni kun vetomiehet ylpeilevät vedoillaan ja vetomiehet voisivat pitää päänsä kiinni sitten kun joku vetomies makaa kylmänä sairaalan kellarissa ja kukkahatut pääsevät jeesustelemaan. Näin toimiessa välttäisimme todella monta aivan turhaa "keskustelua", jotka eivät kuitenkaan johtaisi yhtään mihinkään.![]()
Tietääkseni niitäkään ei ole pakko lukea eikä niihin ole muutenkaan pakko osallistua. Varsinkaan kun ne ovat nykyään omalla puolellaan.Eli joko vihdoin pääsisimme eroon turhauttavista kynttiläketjuista?
ai hallitun näköistä vai?Ei siinä selkeesti ihan ekaa kertaa lujaa menty, sen verran hallitun näköistä meno oli![]()
Ja todellakaan tuolla tiellä ei tuollainen nopeus ole missään vaiheessa hallittua. Se Iskolan tie on ns. mökkitie jossa vain sattuu olemaan asfaltin tapainen pinnoite (ollut joskus hyväkin asfaltti). Sanokaa vaikka sitten kukkahattutädiksi, mutta mun mielestä tuuria jos tuolla menolla näkee 50 vuotispäivänsäai hallitun näköistä vai?Ei siinä selkeesti ihan ekaa kertaa lujaa menty, sen verran hallitun näköistä meno oli![]()
katsoppas video uudestaan. kiinnitä huomiota kuskista näkyvään heijastukseen kierroslukumittarissa. näyttääkö siltä että siirtää painoa sisä-, vai ulkomutkan puolelle?
itse olen vähän sitämieltä, että kampeaa mutkissa väärään suuntaan.
mutta ehkä noin noita kuuluukin viedä. mistä minä mitään tiedän.
Pakko heittää OT kommentti.ja kierrokset ei nouse koneessa yli 4000rpm?
Edesvastuuton ja törkeä ilmianto!![]()
![]()
Kaverihan ajoi hiljaa ja harkitusti mökille. Mittari oli vaan kalibroitu näyttämään liikaa, jotta katu-uskottavuus säilyisi.
Musta olisi lain vastaista ajaa liian hiljaa noin hienoja mutkapätkiä![]()
![]()
*reps* toi on niin totta..Näitäkin ihmisiä on oikeasti.![]()
Olin kaverin volvolla joskus kauan sitten kuskina ja kierroksia ei saanut nostaa yli 3500, olihan kiva reissu...![]()
Minä taas tunnen yhden hepun, joka on suunnattoman huolestunut koneeseen kertyvästä karstasta ja tästä syystä johtuen hänen kotilollaan ei saa ajaa alle 4000 kierroksilla. Bensan kulutus on aika hurjaa, mutta eipähän karstoitu.Olin kaverin volvolla joskus kauan sitten kuskina ja kierroksia ei saanut nostaa yli 3500, olihan kiva reissu...![]()