Jep, Jamas. Nimismies lienee historiallinen ja fiktiivinen henkilö nykyisin. Tuo liikennevirasto asia lienee oikeana kohteena totta. Laitoin postia ESA:n poliisille. Ei sieltä kukaan mitään ole vastaillut. Ja noin yleisesti, kummastuttaa tuo nopeusrajoitusten ohjeistamistapa. Periaatteenahan nyt näyttäisi olevan, että vaarasta huolimatta lasketaan rajoituksia maksimaalisesti. Sillä ei ole aidon varoittamisen kanssa mitään tekemistä. On kuin sadun idiotteja olisi huutelemassa kaikkialla, että: "Susi tulee, Susi TULEE!". Käy tasan kuin sadussa, että kukaan ei usko suden tuloa... Ihmiset siis jättävät noudattamatta rajoituksia jopa silloin kun se olisi tarpeellista.
Ankkan mielipiteeseen yhdyn ihan täysiä!
BigSlickille sen verran, että kyllä se "ajoneuvon pysäyttäminen näkyvällä matkalla" on mulla useimmiten johtotähtenä. Ja mulla ei ole mitään syytä kuskata Madamea ylinopeudella, kun ajaminen kanssaan on aina nautinto...
Ja mun kysymys alunperin oli ihan kuin Teuwo muotoili, jättää koneet keskelle tietä ja henki pois. Noin yleisesti tiedän, että lähialueella motoristi menetti henkensä törmättyään työkoneeseen. Terkaleen mielestä on ilmeisen yhdentekevää, jos Sawoon saadaan "turvallisuuskeskittymä" jossa kuolleita tulee lissää ja ihan pelkästään koneenkuljettajien leväperäisten asenteiden vuoksi.
Terkale, Sun asenne on outo. Kuten Ankka totesi: "Moottoripyöräilijöitähän tässä kaikki ollaan". Huomaat varmaan kun katsot noita kuvia, niin moottoripyörä on kokolailla reunassa eikä keskellä tietä kuten työkoneet. Lienee myös eri asia jättää MP vartiksi koneiden jatkoksi kuin pitää koneita sulkuviivan kohdalla parkissa tuntitolkulla?
Ja jos tosiaan olet sitä mieltä, että minä menettelin virheellisesti puuttuessani hälläväliä-toimintaan, niin pitäsikö Sinun kenties katsoa peiliin ja pohtia omia asenteitasi? Liikenneraivo? Mun normaali keskusteluääni on jo ujojen mielestä kenties kuuluva. Jos jätkät on puhekyvyttömiä ja velttoja paskoja niin mielestäni äänen korottaminen on tarpeen. (Jos tykkäät vielä urveltaa tästäkin asiasta voin kertoa, että mulla on koko tapahtuma kuvattuna kypäräkameralla. Laitanko senkin tänne?).
Lisäksi näkisin, että tuo Sun asenne on niin niin outo, ettei sattuisi peräti olemaan OMA asia? Kiitos motivoinnista. Mä olen nyt lomalla ja mullahan on sateisena aikoina aikaa panostaa tähän sektoriin.
Ja mikä tärkeintä, koneet olivat Savonlinnan suunnasta tulevan kaistalla ja siinä ei ollut varoitusmerkkejä, ei päivällä eikä illalla.