Z-man
Tonnin seteli
Bone sanoi:Tarkistahan taas noita argumentointeja ja niiden yhteyksiä......
Tai nappaa muutama sieni.
niin onko ne sienet se avain tuohon kryptattuun sanaripuliin? Ehkä kannattaisi vähentää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bone sanoi:Tarkistahan taas noita argumentointeja ja niiden yhteyksiä......
Tai nappaa muutama sieni.
takki sanoi:Ilman käsiä ajettaessa, moottoripyörällä tai polkupyörällä, vastaohjaus on edelleen se, mikä pyörän saa kääntymään.
Hannula sanoi:Oisko mahdollista saada selostus siitä miten vastaohjaus tehdään tai tapahtuu ohjaustankoon koskematta? Ei tarvitse olla tieteellisen tarkka esitys, riittää kun näkee minkälaiseen ajatteluun tuo lainaus perustuu. Mulla on vissiin joku lukko päässä kun en ymmärrä ilman käsiä ohjaamista vastaohjauksena vaan ihan tavallisena etupyörän prekessioliikkeenä, jossa etupyörä kääntyy kallistuksen suuntaan. Edellinen väittäjä jätti asian kesken, meni hyvä väittely hukkaan.
Hannula sanoi:Oisko mahdollista saada selostus siitä miten vastaohjaus tehdään tai tapahtuu ohjaustankoon koskematta? Ei tarvitse olla tieteellisen tarkka esitys, riittää kun näkee minkälaiseen ajatteluun tuo lainaus perustuu. Mulla on vissiin joku lukko päässä kun en ymmärrä ilman käsiä ohjaamista vastaohjauksena vaan ihan tavallisena etupyörän prekessioliikkeenä, jossa etupyörä kääntyy kallistuksen suuntaan. Edellinen väittäjä jätti asian kesken, meni hyvä väittely hukkaan.
takki sanoi:Hannula:
Se selviää tässä videossahttps://www.youtube.com/watch?v=55n90QAxRSk
Samoin siinä alkuperäisessä videossa siinä kohtaa missä ohjaustankoon on kiinnitetty se viisari osoittamaan tangon kääntymistä. (ekan 10 minuutin aikana)

finn sanoi:On se merkillistä jos fysiikan lait muuttuvat, jos kädet ohjaustangossa vai ei!
Kun olen kuunnellut ihan kursseja käyneitä ohjaajia, niin olen epäillyt ovatkohan ihan aidosti sisältäneet miten vastaohjaus toimii teoriassa.
Sen verran olen tätä asiaa vuosien varrella pohtinut, että olen valmis ottamaan osaa "vastaohjaus seminaariin".
Milloin Org järjestää seminaarin "Finlandia talolla"!
Hannula sanoi:Kerros mitä tuossa sun mielestä tapahtuu?
takki sanoi:Kääntyäkseen oikealle, rengas on käännettävä menosuuntaan nähden vasemmalle, jotta yksipyöräinen alkaa kaartaa oikealle. Yksipyöräisen tapauksessa vastaohjaus saadaan aikaan lantion ja polkemisen yhteispelillä, samaan tapaan kuin polkupyörällä keulittaessa.