Yamaha ei tunnetusti osaa muuta kunnollista valmistaakaan kuin rumpusarjoja.Taivahan tosi, nehän on Hondia.Antaa vain Pani/Wingi-kuskien ajella, millä vaatteilla haluavat; eiväthän ne ole prätkiäkään.
...
...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yamaha ei tunnetusti osaa muuta kunnollista valmistaakaan kuin rumpusarjoja.Taivahan tosi, nehän on Hondia.Antaa vain Pani/Wingi-kuskien ajella, millä vaatteilla haluavat; eiväthän ne ole prätkiäkään.
...
...![]()
Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon. Hoitojonot ovat ennestäänkin jo melkoiset, eikä niitä tarvitse kenenkään pidentää naurettavalla pelleilyllään.Minun henkilökohtaiseen ajatusmaailmaan ei sovi kypäräpakko tai muu sellainen. Kukin ajakoon omalla vastuulla miten lystää. Mitään järkeä varusteitta ajossa ei ole, mutta kullakin oikeus ampua jalkaansa, jos niin haluaa. Itse pyrin pitämään kaikki varusteet - joskus huonolla menestyksellä.
Näinhän se menee ja mopoilusta puhuttaessa sen hoidon kustantaa vakuutusyhtiö eli muut mopoilijat.Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon.
Mikäli "kunnollinen selkäsuoja" olis pakollinen tahi täys dainesen norsunnahkapuku niin musta sitten varmaankin tulis kriminaali.Näinhän se menee ja mopoilusta puhuttaessa sen hoidon kustantaa vakuutusyhtiö eli muut mopoilijat.Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon.
Motoristien turvallisuuden nimissä tehdään toinen toistaan typerämpiä ehdotuksia, mutta yksikään poliitikko ei ole vielä keksinyt ehdottaa ajovarusteiden pakollisuutta. Sillä voisi oikeasti olla merkitystä turvallisuuden kannalta. Monikohan vakava loukkaantuminen muuttuisi lieväksi jos esim. kunnollinen selkäsuoja olisi pakollinen?
sanoi:Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon. Hoitojonot ovat ennestäänkin jo melkoiset, eikä niitä tarvitse kenenkään pidentää naurettavalla pelleilyllään.
Liikenneonnettomuuksissa vakuutusyhtiö on se maksava osapuoli, eli vakuutuksen ottaja(t). Toisaalta tällä veroasteella omaan jalkaan ampumisen pitäisi kyllä yhteiskunnan maksaa.Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon. Hoitojonot ovat ennestäänkin jo melkoiset, eikä niitä tarvitse kenenkään pidentää naurettavalla pelleilyllään.Minun henkilökohtaiseen ajatusmaailmaan ei sovi kypäräpakko tai muu sellainen. Kukin ajakoon omalla vastuulla miten lystää. Mitään järkeä varusteitta ajossa ei ole, mutta kullakin oikeus ampua jalkaansa, jos niin haluaa. Itse pyrin pitämään kaikki varusteet - joskus huonolla menestyksellä.
Eikös ne sairaalat ole verovaroilla rakennettu? Niin ja väkisin munattomalla pelleilyllä hoitojonojen pidentäminen on siis mielestäsi OK?Liikenneonnettomuuksissa vakuutusyhtiö on se maksava osapuoli, eli vakuutuksen ottaja(t). Toisaalta tällä veroasteella omaan jalkaan ampumisen pitäisi kyllä yhteiskunnan maksaa.Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon. Hoitojonot ovat ennestäänkin jo melkoiset, eikä niitä tarvitse kenenkään pidentää naurettavalla pelleilyllään.Minun henkilökohtaiseen ajatusmaailmaan ei sovi kypäräpakko tai muu sellainen. Kukin ajakoon omalla vastuulla miten lystää. Mitään järkeä varusteitta ajossa ei ole, mutta kullakin oikeus ampua jalkaansa, jos niin haluaa. Itse pyrin pitämään kaikki varusteet - joskus huonolla menestyksellä.
Juuh, lakisääteiseksi pitäisi saada sellainen neonpunainen Dainesen kyttyräpuku. Yksiosainen ja ainakin 10 mm paksua nahkaa. Hintaa ainakin noin 3000€... Ja kortti pois vuodeksi ja 1000€ sakkoa, jos ei käytä...Monikohan vakava loukkaantuminen muuttuisi lieväksi jos esim. kunnollinen selkäsuoja olisi pakollinen?
Kaksinais moralisti! Juotko viinaa, poltatko tupakka, syötkö rasvaista ruokaa jne jne? Sinunkin holtittomat tapasi muut maksaa veroissaan sitten kun sen aika on. Elämä kuluttaa ja lopulta kuolee kalliisti jos ei mene nopeasti mopo kolarissa ilman varusteitaEikös ne sairaalat ole verovaroilla rakennettu? Niin ja väkisin munattomalla pelleilyllä hoitojonojen pidentäminen on siis mielestäsi OK?Liikenneonnettomuuksissa vakuutusyhtiö on se maksava osapuoli, eli vakuutuksen ottaja(t). Toisaalta tällä veroasteella omaan jalkaan ampumisen pitäisi kyllä yhteiskunnan maksaa.Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon. Hoitojonot ovat ennestäänkin jo melkoiset, eikä niitä tarvitse kenenkään pidentää naurettavalla pelleilyllään.Minun henkilökohtaiseen ajatusmaailmaan ei sovi kypäräpakko tai muu sellainen. Kukin ajakoon omalla vastuulla miten lystää. Mitään järkeä varusteitta ajossa ei ole, mutta kullakin oikeus ampua jalkaansa, jos niin haluaa. Itse pyrin pitämään kaikki varusteet - joskus huonolla menestyksellä.
Vakuutusyhtiö korvaa ja mopoilijat maksaa jooLiikenneonnettomuuksissa vakuutusyhtiö on se maksava osapuoli, eli vakuutuksen ottaja(t). Toisaalta tällä veroasteella omaan jalkaan ampumisen pitäisi kyllä yhteiskunnan maksaa.
Ja sitä varten ne lähettää laskun vakuutusyhtiölle, eli käytönnössä nykyisessä taloudellisessa tilanteessa sairaalat tienaavat liikenneonnettomuuksissa ja yhteiskunta laistaa vastuusta. Siksi sairaaloista lähtee aina isoin lasku vakuutusyhtiölle, jopa niin iso että vakuutusyhtiöiden on joissain tapauksissa halvempaa lähetää potilas ulkomaille lentokoneella kuin hoidattaa Suomessa.Eikös ne sairaalat ole verovaroilla rakennettu? Niin ja väkisin munattomalla pelleilyllä hoitojonojen pidentäminen on siis mielestäsi OK?Liikenneonnettomuuksissa vakuutusyhtiö on se maksava osapuoli, eli vakuutuksen ottaja(t). Toisaalta tällä veroasteella omaan jalkaan ampumisen pitäisi kyllä yhteiskunnan maksaa.Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon. Hoitojonot ovat ennestäänkin jo melkoiset, eikä niitä tarvitse kenenkään pidentää naurettavalla pelleilyllään.Minun henkilökohtaiseen ajatusmaailmaan ei sovi kypäräpakko tai muu sellainen. Kukin ajakoon omalla vastuulla miten lystää. Mitään järkeä varusteitta ajossa ei ole, mutta kullakin oikeus ampua jalkaansa, jos niin haluaa. Itse pyrin pitämään kaikki varusteet - joskus huonolla menestyksellä.
![]()
Se on tämä Suomalainen KATEUS,mikä pistää arvostelemaan toisten varusteiden vähyyttä!![]()
Lapsellista! Aivan sama vaikka kaikki muut ajaisivat pelkät stringit/kypärä varustuksella! Itse ajan "riittävällä" varustuksella.
V*tun väliä mitä muut ajattelee! Ja jos joku tulee aukomaan päätään "väärän värisistä sukista",niin saa varata ajan lekurista!![]()
- Ei vakuutusten hinnat laske,vaikka pyörien tehot laskettaisiin,nopeus rajoitettaisiin ja kaikki varusteet olisivat pakollisia. Ihan naurettavaa perustella omaa mielipidettänsä vakuutusyhtiöiden pienillä voitoilla. Jos niin v*tusti harmittaa,niin vaihtaa osakkeet toiselle alalle...![]()
Jonkunhan nekin on tehtävä, kun ei Hondalta moinen onnistu.Yamaha ei tunnetusti osaa muuta kunnollista valmistaakaan kuin rumpusarjoja.Taivahan tosi, nehän on Hondia.Antaa vain Pani/Wingi-kuskien ajella, millä vaatteilla haluavat; eiväthän ne ole prätkiäkään.
...
...![]()
![]()
Ensin kysyt elintapojani ja sitten sanot, että holtittomat tapani maksavat muut veroissaan. Jos kerran elintapani ovat holtittomat niin miksi edes vaivaudut kysymään niitä?Kaksinais moralisti! Juotko viinaa, poltatko tupakka, syötkö rasvaista ruokaa jne jne? Sinunkin holtittomat tapasi muut maksaa veroissaan sitten kun sen aika on. Elämä kuluttaa ja lopulta kuolee kalliisti jos ei mene nopeasti mopo kolarissa ilman varusteitaEikös ne sairaalat ole verovaroilla rakennettu? Niin ja väkisin munattomalla pelleilyllä hoitojonojen pidentäminen on siis mielestäsi OK?Liikenneonnettomuuksissa vakuutusyhtiö on se maksava osapuoli, eli vakuutuksen ottaja(t). Toisaalta tällä veroasteella omaan jalkaan ampumisen pitäisi kyllä yhteiskunnan maksaa.Niin saahan sitä ampua omaan jalkaansa, ei siinä mitään. Mutta sitten kun sattuu, niin hakeudutaan verovaroin kustannettuun sairaalahoitoon. Hoitojonot ovat ennestäänkin jo melkoiset, eikä niitä tarvitse kenenkään pidentää naurettavalla pelleilyllään.Minun henkilökohtaiseen ajatusmaailmaan ei sovi kypäräpakko tai muu sellainen. Kukin ajakoon omalla vastuulla miten lystää. Mitään järkeä varusteitta ajossa ei ole, mutta kullakin oikeus ampua jalkaansa, jos niin haluaa. Itse pyrin pitämään kaikki varusteet - joskus huonolla menestyksellä.![]()
Honda keskittyy ydinliiketoimintaansa eli maailman parhaiden polttomoottorikäyttöisten laitteiden valmistamiseen eikä yritä väsätä soittimien lisäksi kaikenlaista sekalaista tavaraa kuten esim. keskinkertaisia polttomoottorikäyttöisiä kulkuvälineitä. No, autoissa tosin Honda tulee vasta kakkosena BMW:n jälkeen, mutta kukaan ei voi olla täydellinen. BMW voisi puolestaan lopettaa prätkien valmistuksen ja keskittyä siihen, minkä osaa parhaiten maailmassa eli autojen valmistamiseen.Jonkunhan nekin on tehtävä, kun ei Hondalta moinen onnistu.Yamaha ei tunnetusti osaa muuta kunnollista valmistaakaan kuin rumpusarjoja.Taivahan tosi, nehän on Hondia.Antaa vain Pani/Wingi-kuskien ajella, millä vaatteilla haluavat; eiväthän ne ole prätkiäkään.
...
...![]()
![]()
![]()