Muutamia kysymyksiä vielä (kun ei ole kokemusta commandereista tms.), kun katsastuspakkopeikolla uhkailevat, että mikäli ostan nyt talven aikana vaikkapa seuraavan setin:
PC + O2 disabloija + sliparit ja isken ne kiinni pyörään ja säädätän, niin mitenkä on jos nuo on pakko poistaa jossain vaiheessa.
1.) Kun ottaa nuo pois, palaako pyörä säädättämättä täysin vakioksi? Eli lambdahan jää paikoilleen, mutta se ohitetaan, ohitetaanko samalla oma ohjausyksikkö PC:llä vai tuleeko PC itse asiassa täysin sen tilalle?
2.) Toimiiko homma vielä niin, että PC:n muistiin jää mulle säädetty kartta, jolloin homma toimisi taas niin, että osat takaisin laittamalla mulla olisikin jälleen valmiiksi säädettynä viriversio?
3.) Toimisiko sellainen setti miten, jos laittaisi originaaleista avarretut putket (joissa katit paikoillaan) ja jättäisi lambdan toimintaan, mutta PC:n paikoilleen + säätö?
Välitykset muutan joka tapauksessa, kun täältä olen hyvää infoa siihen saanut. Ilmeisesti ohjekirjan mukaan tuossa olisi 17-42 ratastus vakiona, mutta kirja on painettu vuonna 2003. Mikkokoo:han muisteli, että eturatasta olisi tuoreimpiin jo valmiiksi pienennetty. En halua tuosta mitään aivan älytöntä hytin nostattajaa, joten kovin radikaalia muutosta en tule tekemään. -1/+1 kuulostaisi sopivalta.