kimimikakeke
MotOrg ry jäsen
Nytkin niiden kotisivuilta löytyvät ehdot on tämän vuoden tammikuulta. Ehkä tässä harhautetaan myös kilpailijoita...itl sanoi:Jo vain. Tämähän on julkinen salaisuusIf ei ehkä halua myydä aktiivisesti näitä seisonta-ajallisia vakuutuksia, koska vuodenaikahinnoitellut mp-vakuutukset on heille parempi bisnes. Itsekin olen huomauttanut heille tuosta vakuutusehtojen virheestä niin monta kertaa vuosien saatossa, etten jaksa enää.
Toinen käsittämätön himmeli on se niiden lasku/laskelma missä pyörittelevät liikennekäytöstä poistoja. En ymmärrä miksi se on niin sekava - olen yrittänyt niitä muutaman kerran tarkastaa mutta on hervoton duuni. Toivottavasti sen sekavuuden tarkoituksena ei ole asiakkaan harhaanjohtaminen... ei kai se toisaalta vahinkokaan ole. Itse kun olen yrittänyt pitää kirjaa noista, niin mulla on ekselissä hinta liikennepäivälle ja toinen seisontapäivälle. Kun päivien määrän tietää niin aika yksinkertainen taulukko siitä syntyy, vähän kuin sähkölasku.
No muutama vuosi sitten minulla oli vastaava vakuutus OP:sta. Niiltä tuli jokaisesta liikennekäytöstäpoistosta uusi laskelma kauden alusta lähtien ja vielä paperilla. Parhaassa loppukauden laskelmassa oli muistaakseni 28 sivua... ensin niitä mapittelin mutta jossain kohti into hyytyi.
pop:in hintoja pääkaupunki seutu täydet boonukset
L- kaskon hinta noussut yli 40€
Taidanpa jättää ajamatta, kun on tulossa vielä sateinen kesäkin