Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go-Za sanoi:Nyt näyttää siltä että kaikki nukkuu... Toista vuorokautta pari englanninkielistä tarkistuksessa. No kai ne sieltä joskus tulee? Toisessa on korjattavaakin.
Pitää!jlik sanoi:nythän on luvattu ainakin Etelä-Suomeen lämmintä joten pitäisköhän käydä jouluna ajelemassa.
Go-Za sanoi:Pitää!
yrmyli sanoi:Kuka ottaa vuoden viimeisen ajetun kätkön/reitin Suomessa vuonna 2015? Nyt ei puhuta mistään pyörän näkemiseen riittävästä tehtävästä. Eli olen laittanut haasteen vetämään täällä foorumilla ja myös tehtävään liittyvällä sivustolla.![]()
paebar sanoi:Yrmyli kuittasi viimeisen ajetun reitin!![]()
Mutta kuka ottaa ensimmäisen ajetun reitin maailmassa vuonna 2016?
yrmyli sanoi:Olinko se minä? Oliko eka ajamalla haettu kätkö vuonna 2016?
Ehkä teillä siellä landella on 10cm, meillä täällä rannikolla ei ole edes 1cm täynnä!!!Jack sanoi:nyt täällä etelässä jo melkein 10cm.
PC:llä ei pääse koko sivustolle. Eli kaatuneet on.yrmyli sanoi:Onko sivustolla jotain ongelmaa sisäänkirjautumisen kanssa? Tulee virheilmoitus:
Tällä verkkosivulla on uudelleenohjaussilmukka
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
"En se minä ollu, se oli joku muu, Se oli jo tommonen kun tulin paikalle, ja sitäpaitsi se oli vahinko!pleksi sanoi:Edit: Joku verkkovika ilmeisesti...
Go-Za sanoi:"En se minä ollu, se oli joku muu, Se oli jo tommonen kun tulin paikalle, ja sitäpaitsi se oli vahinko!"
Edit: Kätkön pystyi tekemään, mutta onhan se hidas..."
Meillähän on tarkoitus lähteä Viron puolelle 4:ksi päiväksi toukokuun alussa ajelemaan kätköjä. Mukaan mahtuu vielä!
Ei ole mitään esteitä laitapa mulle YV jossa sun sähköposti!terppa23 sanoi:Moi!
Onkos tänne mahdollista tuppautua sekaan ja jos on niin onko jotain tarkempia speksejä?