• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Go-Za sanoi:
Nyt näyttää siltä että kaikki nukkuu... Toista vuorokautta pari englanninkielistä tarkistuksessa. No kai ne sieltä joskus tulee? Toisessa on korjattavaakin.

Nyt on mullakin tää sama ongelma. Mä oon muuttanu luuppeja erillisiksi reiteiksi joten on tulossa lisää uusia kätköjä. Vielä on käymättä läpi lähes 100 kätköä UK:ssa mutta eiköhän ne tule käytyä läpi ennen kuin UK:ssa alkaa mopokausi. Mutta nythän on luvattu ainakin Etelä-Suomeen lämmintä joten pitäisköhän käydä jouluna ajelemassa.

Käykääpä lukemassa suomalaisen pariskunnan retkestä rapakon taakse. Kävivät ajmassa tuon Blue Ridge Parkwayn jos tein kätköt tuossa alkusyksystä. Täällä!

Kuka ottaa vuoden viimeisen ajetun kätkön/reitin Suomessa vuonna 2015? Nyt ei puhuta mistään pyörän näkemiseen riittävästä tehtävästä. Eli olen laittanut haasteen vetämään täällä foorumilla ja myös tehtävään liittyvällä sivustolla. :D

Viimeksi muokattu:
Lunta tuli tänne etelään tänään ja pakkasta luvassa vuodenvaihteeseen asti. Joten tiukkaa kyllä tekee!

yrmyli sanoi:
Kuka ottaa vuoden viimeisen ajetun kätkön/reitin Suomessa vuonna 2015? Nyt ei puhuta mistään pyörän näkemiseen riittävästä tehtävästä. Eli olen laittanut haasteen vetämään täällä foorumilla ja myös tehtävään liittyvällä sivustolla. :D

Yrmyli kuittasi viimeisen ajetun reitin! :orgmp:

Mutta kuka ottaa ensimmäisen ajetun reitin maailmassa vuonna 2016?

yrmyli sanoi:
Olinko se minä? Oliko eka ajamalla haettu kätkö vuonna 2016?

Sinäkö se oot. Taisit olla ekana asialla, onneks olkoon ! Nyt olis täällä etelässä hyvät ajokelit sulle. Etelä-Pohjanmaalla ei ollut senttikään kun lähdettiin aamulla sieltä, nyt täällä etelässä jo melkein 10cm. Yrmylin kelit.:thumbup:

Nyt tulee pientä pyyntöä kätkömestareille. Etelä--Pohjanmaalla alkaa olemaan aika vähän materiaalia ajettavana, muutama talviajelu vielä ja lähikätköt alkaa olemaan ajettuna alle sadan kilometrin säteellä / suunta. Olis mukava jos joku laittaisi muutaman kätkön että ei aika tulisi pitkäksi. No, on täs suunnitelmissa vähän pidempikin kätköilyreissu vielä talvella jos kaikki asiat menevät suunnitelmien mukaan. :D

Onko sivustolla jotain ongelmaa sisäänkirjautumisen kanssa? Tulee virheilmoitus:

Tällä verkkosivulla on uudelleenohjaussilmukka
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

ja ainakin android-pohjaisella laitteella kirjautuminen stoppaa tähän.

Viimeksi muokattu:
yrmyli sanoi:
Onko sivustolla jotain ongelmaa sisäänkirjautumisen kanssa? Tulee virheilmoitus:

Tällä verkkosivulla on uudelleenohjaussilmukka
ERR_TOO_MANY_REDIRECTS
PC:llä ei pääse koko sivustolle. Eli kaatuneet on.
EDIT: Eikun toimii, mutta tosi hitaasti!

Palautin edellisen version, mutta ongelma ei poistunut silläkään. Menee hieman yli ymmärryksen :sad3:

Laitan tänne heti tietoa, kunhan saan jotain selkeyttä asiaan.

Edit: Joku verkkovika ilmeisesti...

pleksi sanoi:
Edit: Joku verkkovika ilmeisesti...
"En se minä ollu, se oli joku muu, Se oli jo tommonen kun tulin paikalle, ja sitäpaitsi se oli vahinko!:p"
Edit: Kätkön pystyi tekemään, mutta onhan se hidas..."

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
"En se minä ollu, se oli joku muu, Se oli jo tommonen kun tulin paikalle, ja sitäpaitsi se oli vahinko!:p"
Edit: Kätkön pystyi tekemään, mutta onhan se hidas..."

No juu... Eihän sillä sinänsä ole väliä, kenen vika. Jos ei toimi, niin ei toimi. Mutta oli se silti verkkovika :p

Nyt sivusto on taas paljon joutuisampi.

Meillähän on tarkoitus lähteä Viron puolelle 4:ksi päiväksi toukokuun alussa ajelemaan kätköjä. Mukaan mahtuu vielä!

Moi!

Onkos tänne mahdollista tuppautua sekaan ja jos on niin onko jotain tarkempia speksejä? Olen suunnitellut itsekkin vastaavaa reissua akselille Viro-Latvia mutta tuo takaharakka pentele meni ja vaihto työmaata, joten lomat paloi. Yksin ei varmaankaan tule lähdettyä.

T:Terppa

Äsken oli tarkastuksessa MP-messut tapahtumakätkö. Hyväksyin sen, vaikka säännöissä sanotaan, että pitää olla järjestetty jotain nimenomaan kätköilijöille.

Mitäs mieltä olette? eiköhän muuteta sääntöjä niin, että tapahtumakätköiksi saa tehdä muitakin, kuin erikseen kätköilijöille järjestettyjä juttuja?

Se "erityisesti kätköilijöille" vaatimus säännöissä tuli aikanaan laitettua sillä ajatuksella, ettei tapahtumasivusta tulisi yleistä "ilmoitustaulua", mutta ehkä se oli hieman turha pelko. Ja vaikka jossain määrin tulisikin, niin olisikohan se sittenkään niin haitallista.

Tätähän mietittiin jo aiemminkin, mutta tuloksena oli, ettei vielä silloin muutettu... Olisiko nyt oikea aika?

Back