Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pleksi sanoi:Äsken oli tarkastuksessa MP-messut tapahtumakätkö. Hyväksyin sen, vaikka säännöissä sanotaan, että pitää olla järjestetty jotain nimenomaan kätköilijöille.
Mitäs mieltä olette? eiköhän muuteta sääntöjä niin, että tapahtumakätköiksi saa tehdä muitakin, kuin erikseen kätköilijöille järjestettyjä juttuja?
Se "erityisesti kätköilijöille" vaatimus säännöissä tuli aikanaan laitettua sillä ajatuksella, ettei tapahtumasivusta tulisi yleistä "ilmoitustaulua", mutta ehkä se oli hieman turha pelko. Ja vaikka jossain määrin tulisikin, niin olisikohan se sittenkään niin haitallista.
Tätähän mietittiin jo aiemminkin, mutta tuloksena oli, ettei vielä silloin muutettu... Olisiko nyt oikea aika?
yrmyli sanoi:Itse olen hieman sitä mieltä että MP-messut on hieman hintava tapahtumakätkö. Eikös se jo säännöissäkin sanota että ei saa olla maksullinen.
Esimerkkejä tapahtumista, joiden tulisi käyttää muita ilmoituskanavia eivätkä sovi motokätköilytapahtumiksi:
Maksulliset tapahtumat

MP Messujen sisäänpääsymaksu 20€ (halvemmallakin on lipun saanut) on mun mielestä vielä luokassa "edullinen"! Verrataan vaikka Itävallan Grossclockneriin jonka ajaminen maksaa 24€!yrmyli sanoi:Itse olen hieman sitä mieltä että MP-messut on hieman hintava tapahtumakätkö. Eikös se jo säännöissäkin sanota että ei saa olla maksullinen.
Esimerkkejä tapahtumista, joiden tulisi käyttää muita ilmoituskanavia eivätkä sovi motokätköilytapahtumiksi:
Maksulliset tapahtumat
Niinhän se oikeastaan aina onkin! Koska tapahtumakätkölle pitää määrittää päivä milloin se tapahtuu.paebar sanoi:Voisiko tapahtuman määritellä väliaikaiseksi kätköksi?

Go-Za sanoi:MP Messujen sisäänpääsymaksu 20€ (halvemmallakin on lipun saanut) on mun mielestä vielä luokassa "edullinen"! Verrataan vaikka Itävallan Grossclockneriin jonka ajaminen maksaa 24€!
Ja muutenkin tuo säännöissä oleva maininta siitä että pitää olla meidän itsemme järjestämä tapahtuma on vähän outo mielestäni kun esim. Liedon motoristikirkko, Hymyilevän motoristin kevätpäivä yms kokoontumiset ovat mainioita kätkötapahtumia!
Suunnitelmat ovat täysin valmiita... Mutta jos yksin kerkiät ajamaan päivässä vaikkapa 400km ja 10 kohdetta niin se ei todellakaan mene samalla tavalla kun meitä on 12 mp:ää! Aikaa menee huomattavasti enemmän!Jack sanoi:Onkos muuten suunnitelmat kuinka pitkällä ?
Go-Za sanoi:Suunnitelmat ovat täysin valmiita... Mutta jos yksin kerkiät ajamaan päivässä vaikkapa 400km ja 10 kohdetta niin se ei todellakaan mene samalla tavalla kun meitä on 12 mp:ää! Aikaa menee huomattavasti enemmän!
En tiedä oliko syy tässä kiirehtimisessä, mutta joukkomme tässä hieman pienentyi. Nyt meitä on 8 (olettaen että myös jlik on tulossa mukaan!?)Go-Za sanoi:Ja nyt olikin sitten pakko kiirehtiä!
tonttuj sanoi:Miksi tämä ketju pitää pilata jollain letka-ajokutsulla, painostuksella ja rahankerjuukampanjalla?
eikö foorumissa ole omat osiot tuollaisia varten?
Antakaa tämän ketjun keskittyä aiheeseen eikä yhden henkilön rahankerjuuseen.
Jos alkais taas keskittymään noihin ulkomaiden kätköihin ... Pitäähän tää nyt saada käyntiin rajojen ulkopuolellakin.
Makkaranpaistossa Jack kysyi kätköreissua Viroon, moniko olisi tosta kiinnostunut? Jos 2-3 päivää kiertelis siellä... Toukokuussa 2016?
Edit: Heti toukokuun alussa on Helatorstai, esim siihen? 5.5.-8.5.
jlik sanoi:Joo, palataanpa alkuperäiseen ketjun aiheeseen.
Oon nyt käyny kaikki UK:ssa olevat kätköt läpi uudelleen läpi ja muokannut niitä; osa luupeista on muutettu erillisiksi reiteiksi. UK:ssa on nyt aika hyvin kätköjä, jotka kattavat koko maan. Toki siellä riittää vielä paljon hyviä B-luokan teitä, joista saa tehtyä uusia kätköjä.