• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan vertailukelpoisia kuukausia ei juuri ole, mutta tässä kuitenkin heinäkuu ja elokuu vertailu viime vuoteen.Tietty heinäkuiden kelit oli vähän erilaiset ja elokuu on vielä kesken, mutta saa tuosta jotain osviittaa:

Screen Shot 2015-08-25 at 13.01.43.png

Uusien käyttäjien osalta tuossa näkyy se, että saitin avaamisen jälkeen tuli paljon rekisteröitymisiä, kun uusia käyttäjiä tavoitti helposti orgin kautta.

Enempi saitin käytöstä kertoo minusta se, että merkattujen löytöjen määrä per kuukausi on kasvanut aika huimasti.

Talvella kätköjä oli 340. Hieman mietitytti, että joko Suomen kohteet on merkattu, mutta ei tosiaan ollut. Nyt Suomessa on 530 kätköä ja lisää tulee koko ajan.

muoks: Yritin saada tohon isomman kuvan, vaan enpä keksinyt, miten saisi - olisiko vinkkejä vastaisuuden varalle?

pleksi sanoi:
Yritin saada tohon isomman kuvan, vaan enpä keksinyt, miten saisi - olisiko vinkkejä vastaisuuden varalle?
Muuta keinoa ei ole kuin laittaa kuva johonkin kuvapalvelimelle ja linkittää kuvan osoite tähän.

Go-Za sanoi:
Ennusteet näyttävät että sade loppuu 15-17 aikoihin...

yr.no:n mukaan sade olisi ohi 15-16 mutta joku pieni saderintama olis menossa vielä Tervakosken yli sen jälkeen. Tehdään päätös go/no go klo 15 kieppeillä.

Voi perseensuti. Kämppä saatava myyntiin ja välittäjä tulee piipahtamaan 18.30, joten minulta jää makkarat väliin :(

Saderintama on nyt makkaranpaistopaikan päällä joten eiköhän sade lopu illaksi. Seurataan tilannetta.

jlik sanoi:
Saderintama on nyt makkaranpaistopaikan päällä joten eiköhän sade lopu illaksi. Seurataan tilannetta.

Eikös toi ole aika selvää jo? Esittäisin toiveen, että päätetään ainakin kahteen mennessä (pääsis vaimokin mukaan, jos mennään).

Oma ääneni btw menee sille, että mennään vaan nyt kun on vielä edes kohtuullista keliä. Tietty, jos muut on sitä mieltä, että tien pitää olla ehdottomasti kuiva jne, niin sitten ei ehkä kannata.

pleksi sanoi:
Eikös toi ole aika selvää jo? Esittäisin toiveen, että päätetään ainakin kahteen mennessä (pääsis vaimokin mukaan, jos mennään).

Oma ääneni btw menee sille, että mennään vaan nyt kun on vielä edes kohtuullista keliä. Tietty, jos muut on sitä mieltä, että tien pitää olla ehdottomasti kuiva jne, niin sitten ei ehkä kannata.

No joo, kahelta viimeistään teen päätöksen. Tiet ei ehkä välttämättä ihan kuivia, mutta mun mopon keula muutenkin itikoita täynnä valmiiksi joten ei haittaa vaikka mopo kuraantuisi tänään.

jlik sanoi:
Mun veikkaus on että tunnin parin päästä saderintama kulkenu makkaranpaistopaikan yli, riippuen siitä miten tuon varsinaisen rintaman takana oleva sadealue kulkee.

No, turha tätä on enää pohtia elikä päätös on GO.

:thumbup:
Onko tiedossa letkaa PK-seudulta?

Mulla on ajatuksena lähteä Lahnuksen Shelliltä noin puoli viiden aikaan ja ajella 132:ta Klaukkalan, Vihtijärven, Läyliäisen ja Launosen kautta.

Tosin oon kyytiläisen kanssa ja ajelen hissukseen, joten voi olla tylsää muille.

pleksi sanoi:
Mulla on ajatuksena lähteä Lahnuksen Shelliltä noin puoli viiden aikaan ja ajella 132:ta Klaukkalan, Vihtijärven, Läyliäisen ja Launosen kautta.

Tosin oon kyytiläisen kanssa ja ajelen hissukseen, joten voi olla tylsää muille.

Mulla on niin jännittävä elämä muuten, että voin hyvin tulla mukaan tylsään letkaan. :D Eli jos sopii, niin liityn seuraan Lahnuksesta.

^ Samat sanat. Etenkin kun mun kahvinkeittopaikka (lue: lapsuuskoti) on lähes vieressä (Röylässä) niin paikka passaa mulle mainiosti :) . Olettaen siis että mun mopo (tai siis sen ketjut) kestää matkan, pitäkää peukkuja pystyssä :thumbup: .

Back