• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tapahtumakätkö nyt tehty. Käyn ens viikonloppuna tarkistamassa paikan ja otan valokuvia kätköä varten.

Tervetuloa!:p

Tuli pieni moka sen makkaranpaistotapahtuman suhteen. Se meni vahingossa paikkakätköksi ja ei siten näy tapahtumissa. Pleksi, voisitko muuttaa sen tapahtumaksi. Sorry!

Muoks. Arkistoin sitten tän väärän kätkön ja tein uuden.

jlik sanoi:
Arkistoin sitten tän väärän kätkön ja tein uuden.

Parempi noin. Oon vähän epävarma muokkaamaan käsipelillä, kun helposti unohtuu jotain tai tulee virheitä. Löytämättömän kätkön poisto on tulossa jossain vaiheessa, niin pääset siitä sitten eroon (tai sitten uusiokäytät tuon ja muokkaat siitä uuden paikkakätkön).

Tässä vielä linkki makkaranpaistoon

Viimeksi muokattu:
Huhtikuun 6. päivä metsätien pää/ parkkipaikka (aivan laavun vieressä) näytti tälläiseltä:
DSC_0300.JPG

Jos paikka on laavulla, niin sitten se taitaa olla nyt merkitystä kätkön paikasta jonkin matkaa kaakkoon. En tosin ole siellä käynyt, mutta laavu.org:n mukaan sijainti on tuolla (siellä on myös Valajärven laavu geokätkö). Googlen kartassa ei kai ole sitä laavulle menevää tietä ja laavu.org:n kartasta taas puuttuu tämä, mihin kätkö on nyt merkattu. maanmittauslaitoksen kartassa näkyy molemmat

Pitää varmaan virittää joku motocaching merkintä siihen tienhaaraan, niin porukka löytää helpommin (voi olla, että ehdin itse tai sitten tarjoan jlik:lle vietäväksi).

Joo mä muistelinkin että keväällä tuolla käydessäni (kurapyörien letka) oli google mapsissä jotain outoo...

Mikä on se oikea paikka? Yritän ehtiä viikonlopun aikana käydä paikan päällä ja olis hyvä tietää se oikea paikka etukäteen ettei koko päivä mee etsimiseen (kun olis tarkoitus kätköilläkin).

Go-Za sanoi:
Kato toi pleksin postaus, siinä näkyy oikea paikka.

Noi kartat on kyllä vähän epämääräisiä. Mun mielestä näyttäis siltä että kätkösivulla sijainti vastais suunnilleen laavu.orgin paikkaa mutta varma en voi olla kun en oo käyny tuolla. Yritän ehtiä käydä paikanpäällä viikonloppuna.

Tsekkaa se kansalaisen karttapaikka linkki!
Eli tässä.
1yj4Ltl.jpg

Kätkössä oleva paikka ohjaa tielle joka haarautuu juuri ennen rantaa. Oikea tie on lyhyen matkaa itään. Tätä tietä ei näy googlemapsissa.

Viimeksi muokattu:
No sitäkin mä oon kattonu. Onhan siinä tietenkin maasto tarkkaan mutta tie on vain suora viiva. Kaikkein tarkin teiden suhteen näyttäs olevan google kartta, missä näkyy 3 haaraa tielle. No, eiköhän se laavu löydy kun käy paikanpäällä.

Muoks. Elikä oikea paikka linee tuon kansalaisenkarttapaikan suoran tien viivan lähistöllä?

Go-Za sanoi:
Tsekkaa se kansalaisen karttapaikka linkki!
Eli tässä.

Kätkössä oleva paikka ohjaa tielle joka haarautuu juuri ennen rantaa. Oikea tie on lyhyen matkaa itään. Tätä tietä ei näy googlemapsissa.

Kun oon käyny tuolla paikanpäällä niin yritän korjata kätkön kartassa sijaintia ja tarkentaa ajo-ohjeita.

Kävin tutustumassa - hieno paikka :thumbup:

Tässä havaintoja:
- Hiekkatie (n. 200m) suht. hyvässä kunnossa.
- Huussi on. Tosin vaatimaton, mutta riittänee hätätilassa.
- Klapeja en paljoa löytänyt, eikä nekään vähät olleet kaikki koivua. Ei viitsisi räiskyviä puita polttaa se paras puku päällä. Tuon ainakin muutaman koivuklapin, mutta ne ei varmaan riitä. Jack?

Tässä vielä tarkennusta sijaintiin ja opastusta Vähikkälän suunnalta tuleville. Jos näillä ei löydä, niin sitten vaan vartoo tovin, jotta opaskoira haistaa makkaran :grin:

Jack sanoi:
Makkaranpaistoon vois ilmoittautua rohkeasti uusiakin naamoja !

Just näin :thumbup: Eikä tarvitse olla edes rohkea. Siellä on kivaa porukkaa, ja uudet on aina tervetulleita. Ei oo mikään "kuppikunta"!

Kun tarjolla on prätkäilyä, seuraa, syötävää, juotavaa, laavutunnelmaa, eikä maksa kuin omat bensat, niin pitää olla oikeasti joku syy, jos ei lähde :orgmp:

terppa23 sanoi:
Pienellä (rengasteknisellä) varauksella mukana. Tartteeko ottaa puita mukaan?

Hienoa :thumbsup: Juu... ota vaan muutama koivuklapi, jos saat kulkemaan. Jos haluat helpottaa Jlik:n makkaramäärän arviointia, niin voit laittaa kommentin myös tapahtuman lokiin, tosin ei sen niin hirveän tarkkaa ole...

pleksi sanoi:
Just näin :thumbup: Eikä tarvitse olla edes rohkea. Siellä on kivaa porukkaa, ja uudet on aina tervetulleita. Ei oo mikään "kuppikunta"!

Kun tarjolla on prätkäilyä, seuraa, syötävää, juotavaa, laavutunnelmaa, eikä maksa kuin omat bensat, niin pitää olla oikeasti joku syy, jos ei lähde :orgmp:

Joo näin on elikä uudet kasvot ovat ilman muuta tervetulleita. Ei tarvi olla motokätköilijä entuudestaan; tuosta makkaranpaistosta saa ekan löydetyn kätkön.

Back