• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Syyskuun makkaranpaistosta oli jotain juttua. Somerniemen Iso-valkee on aika pitkän sorapätkän takana. Mutta mun ehdotus on tämä: http://goo.gl/maps/mF8pz On todella upea paikka!
Ja voin vetää letkan sinne...

Go-Za sanoi:
Syyskuun makkaranpaistosta oli jotain juttua. Somerniemen Iso-valkee on aika pitkän sorapätkän takana. Mutta mun ehdotus on tämä: http://goo.gl/maps/mF8pz On todella upea paikka!

Sopii mulle vaikka on vähän kaukana. No, vähän lähempänä joutsalaisille kuin aikaisemmat kokoontumiset. Mites syyskuun eka viikko sopii porukalle? Mulle ei sovi 4.9. (eikä mielellään 3.9.) kun 4.9. lähtö jutaajien Valamon kokoontumiseen.

Jack sanoi:
Ei ois ihan törkeen kaukana. Varmaan ihan ok. Vkl vai viikolla ? Syyskuussa ?

Mulle vkl:t sopii vähän huonosti, 4.-6.9. Valamossa, seuraavana viikonloppuna yhet häät ja 13.9. lähtö matkalle, paluu 19.9. illalla. Sen jälkeen vkl:t vapaat mutta kelit voi olla jo aika epävakaisia.

Toka viikko joku arki-ilta sopii myös.

Go-Za sanoi:

Minusta tuo vaikuttaa oikein hyvältä :thumbup: Kohtuullinen matka tulla vaikkapa Tampereen tai Lahden suunnalta. Toivottavasti saadaan mukaan myös muualta kuin pääkaupunkiseudulta tulevia.

Ja sopivasti myös motari lähettyvillä, jotta voi rullailla kotiin hirviaitojen välissä, jos kerkiää tulla hämärä.

Näyttääpi siltä, että motocaching palvelin ei oikein vastaa. Syynä vikaan on konesalin sähkökatko, joka oli pitempi kuin mitä upseissa riittää virtaa. Korjaus tulossa pikimmiten.

Jack sanoi:
Laita eka viikko syyskuussa viikolla ? Tai vika viikko tätä kuuta ?

Mulle sopii paremmin syyskuun eka vk, mutta myös se edellinen käy kunhan ei ole tiistai 25.8. (silloin on joku samperin uusien opettajien koulutusiltapäivä, jonne on pakko mennä :( ).

Mä teen tapahtuman kätköilysivustolle tonne Gozan ehdottamaan paikkaan. Mites olis 26.8. kun ens viikolle on luvattu hyviä kelejä Tervakoskelle.

Sopii olettaen että pyörään on saatu uudet rattaat ja ketjut, ei sillä oikein muuten kehtaa lähteä pidemmälle, kun ne rattaat on ihan finaalissa...

26 käy jos mä saan vaihdettua aamuvuoroon. Eiköhän onnistu. Maaemon pitää tulla kun en juo kahvia :;): (vinkki)
Ja mä tuon taas Fazerin siniset.

jlik sanoi:
Mä teen tapahtuman kätköilysivustolle tonne Gozan ehdottamaan paikkaan. Mites olis 26.8. kun ens viikolle on luvattu hyviä kelejä Tervakoskelle.
Tarkennus paikkaan, se on Vehmaistentie 468 kohdalla. Eli parisataa metriä lännempänä.
Maaemo sanoi:
Sopii olettaen että pyörään on saatu uudet rattaat ja ketjut, ei sillä oikein muuten kehtaa lähteä pidemmälle, kun ne rattaat on ihan finaalissa...
Ei ne kyllä niin finaalissa vielä ole ettei pariasataa kilsaa voisi ajaa!

Go-Za sanoi:
Tarkennus paikkaan, se on Vehmaistentie 468 kohdalla. Eli parisataa metriä lännempänä.

Tuo Vehmaistentie 468 on kyllä kauempana kuin pari sataa metriä siitä alkuperäisestä paikasta. Voisitko merkata sen Googlen karttaan. Jos ehdin niin voisin käydä kuikuilemassa siellä etukäteen.

Teen siitä makkaranpaistosta tapahtuman huomenna kunhan Goza päivittää grillauspaikan sijainnin. Mun mielestä se osoite Vehmaistentie 468 on kyllä kauempana kuin pari sataa metriä.

No niin, Goza päivitti sen makkaranpaistopaikan sijainnin. Pitäis löytyä tosta. Sopiiko porukalle 26.8. klo 17:30? Teen huomenna tapahtumakätkön tästä. Yritän ehtiä käydä viikonloppuna paikan päällä.

Mulle kyllä sopii, mutta monille työssä pidempään oleville voi olla haastavaa, kun tonne on kuitenkin se tunti-puolitoista matkaa pk-seudulta... Kannattaa varmaan ainakin mainita, että tuo on aloitusaika ja saa tulla myöhemminkin.

Ainakin mulle sopii 26.8. Varmaan monelle tulee tiukkaa ehtiä 17:30. Ehkä voisi mainita, että voi tulla myöhemminkin.

Eikö tää olekaan se laavupaikka?

Edit: näköjään maaemo nopeempana ehtikin ensin...

Back