• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

UUSI FOORUMI!!! ONGELMAT YM.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP-800
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
Hei tyhmä kysymys??
Tarkotuksena oli kattoo Orgboxista viestistä salasana. Mihin mun viestit on kadonnut??Olisko ne pitäny heti tallentaa jonnekkin?? APUA !!

Viestit säilyvät .ORG! Boxissa 30 päivää. Lähetetyt viestit pitää tallentaa itse laittamalla ruksi lähettäessä sille tarkoitettuun kohtaan.

Rekisteröidyin just tänne orgiin. Piti kuulemma vielä laittaa jokin viesti foorumiin että rekkaroituminen on voimassa. En löytäny sitä testifoorumia, joten laitan tänne. Onhan tääkin tietynlainen ongelma, joten oikeella asiallahan olen... vai mitä
wink.gif

Ainakin minulla oli tänään pitkä katko, jonka aikana orgin palvelinta ei löytynyt. Taisi alkaa n.10.30 ja yhteys palautui juuri äsken.

Sama ongelma muuallakin?

Ja samat ongelmat jatkuvat näemmä tänä aamunakin. Nyt pääsin sisään ännännellä yrittämällä.

Meitä taitaa olla liikaa.
crazy.gif

Olenkohan liian kiireinen, mutta nuo yläreunan painikkeet ei toimi kaikilla sivun osilla. Ainakin kun ottaa "uusia viestejä" sivun, niin mun IE6 ei huomaa linkkejä tuossa "pörssi" kohdassa. Olin kattovinaan jossain muussakin kohdassa saman. Välimuistin tyhjääminen ei tällä kertaa auttanut.

edit..
Itse asiassa "pörssistä" eteenpäin ei toimi..

Olenkohan liian kiireinen, mutta nuo yläreunan painikkeet ei toimi kaikilla sivun osilla. Ainakin kun ottaa "uusia viestejä" sivun, niin mun IE6 ei huomaa linkkejä tuossa "pörssi" kohdassa. Olin kattovinaan jossain muussakin kohdassa saman. Välimuistin tyhjääminen ei tällä kertaa auttanut.

edit..
Joo ihan sama jutska, eli joko molemmat liian kiireisiä tai sit kusee oikeesti  
biggrin.gif

edit..
Joo ihan sama jutska, eli joko molemmat liian kiireisiä tai sit kusee oikeesti  
biggrin.gif
Mul on vähän samanlaista ongelmaa eli ylhäällä oleva Foorumi nappi ei toimi foorumissa ollessa eli takaspäin foorumin päävalikkoon pitää mennä edellinen sivu näppäimellä tai pääsivun kautta. Vika on ollut noin viikon ja se ilmenee IE6 käytettäessä. Opera 7.11 toimii normaalisti eli foorumissa toimii foorumi nappi. Käyttis on XP Pro. Vika on pieni mutta todella ärsyttävä!  
veryangry.gif
Hjelppiä...

Nyt täytyy sanoa että eipä taida olla koodaajissa ja korjattavissa täältä päästä tuo vika vaan jossain muualla on nyt vika sillä urleja ei voi koodissa määritellä kuin yhdellä tavalla ja jos se toisella selaimella toimii niin pitää toimia myös muillakin.

Itse asiassa foorumissa ollessa pörssi, shoppi, foorumi, chat, FTP ja haku -napit ei toimi IE6:lla. Tänks anyway, taitaa Operan käyttö lisääntyä...

sanoi:
Itse asiassa foorumissa ollessa pörssi, shoppi, foorumi, chat, FTP ja haku -napit ei toimi IE6:lla. Tänks anyway, taitaa Operan käyttö lisääntyä...

Täytyypä sanoa että koneellasi on aika mystinen vika. Jos joskus keksit vian mikä tuon aiheutti niin mielelläni valaistuisin
idea3.gif

sanoi:

Täytyypä sanoa että koneellasi on aika mystinen vika. Jos joskus keksit vian mikä tuon aiheutti niin mielelläni valaistuisin  
idea3.gif
samasta ongelmasta olen kuullut muiltakin IE6:sen kanssa.. tietäis vaan mistä johtuu ja miten sais korjattua..
nixweiss.gif

sanoi:

idea3.gif
Jep, pannaan korvan taakse. Mutta tuskin sitä vikaa ite paikannan, kehuvat töissäkin mua tosi hakkeriksi.
crazy.gif
Mut kerrotaan jos tää mysteeri selviää.

sanoi:

idea3.gif
samasta ongelmasta olen kuullut muiltakin IE6:sen kanssa.. tietäis vaan mistä johtuu ja miten sais korjattua..  
nixweiss.gif
Mulla taas toimii napit taysin ok, selaimena IE6.. et oisko vika toisaalla?

Kolmannella koneella mulla toimii, 2/3:sta ei toimi käyttikset XP pro/2000/2000, mutta toimimaton on toinen noista 2000wineistä, kaikissa ie6 kaikilla päivityksillä.. kummallista.  
nixweiss.gif

edit: Hurraa.. tänään iltapäivällä alkoi toimimaan toinenkin, 3:tta en pääse testaamaan vastakun huomenna.
062802jumpie_prv.gif

Sama ongelma oli mullakin...kunnes:
idea3.gif

Kokeilkaas suurentaa selaimen ikkuna koko ruudun kattavaksi, ainakin mulla lähti pelittämään linkit myös Pörssistä eteenpäin.

Ennen tälläista "ominaisuutta" ei kyllä ollut havaittavissa ja en ainakaan muista että olisin päivittänyt käyttistä / selainta.
nixweiss.gif

idea3.gif

Kokeilkaas suurentaa selaimen ikkuna koko ruudun kattavaksi, ainakin mulla lähti pelittämään linkit myös Pörssistä eteenpäin.

Ennen tälläista "ominaisuutta" ei kyllä ollut havaittavissa ja en ainakaan muista että olisin päivittänyt käyttistä / selainta.  
nixweiss.gif
CC Rider, sä oot nero! Alko toimimaan ku otti Favoritekset pois päältä eli pläjäytti ruudun isoksi. Mulla ne on yleensä aina päällä joten siinä syy. Tämä "ominaisuutta" ei tosiaan ollut ennen joten ootteko Org-gurut resetoinu, tai tehny jotain sellasta, noita pikahakunappeja viimesen parin viikon aikana jotenkin. Ite en oo muuta tehny ku potkinu tätä matolaatikkoa (ei auttanu) enkä oo päivittäny selainta joten taidan ollaa syytön? Kiistän kaiken...
tounge.gif

idea3.gif

nixweiss.gif
CC Rider, sä oot nero! Alko toimimaan ku otti Favoritekset pois päältä eli pläjäytti ruudun isoksi. Mulla ne on yleensä aina päällä joten siinä syy. Tämä "ominaisuutta" ei tosiaan ollut ennen joten ootteko Org-gurut resetoinu, tai tehny jotain sellasta, noita pikahakunappeja viimesen parin viikon aikana jotenkin. Ite en oo muuta tehny ku potkinu tätä matolaatikkoa (ei auttanu) enkä oo päivittäny selainta joten taidan ollaa syytön? Kiistän kaiken...
tounge.gif
CC Rider
bowdown.gif

Eihän tollasta olekkaan, ne eiliset koneet toimii nyt ihan hienosti, on se pieni/iso, mutta tää 3. kone tahtoo kokoruudunkokoisen ikkunan ennenkuin toimii!

Back