JMH sanoi:Mulla ei uusimmat viestit haku toimi. Valittaa database errorista.
tätä tehnyt aamusta asti...

selvä..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

hidas57 sanoi:Tämän saitin viestit kulkevat edellä aikaansa, pari tuntia on aikaleima tulevaisuudessa.
massajaska sanoi:Jos säädät aikavyöhykkeen oikeaksi http://www.moottoripyora.org/user/me/edit -sivulla, niin parantaako se tilannetta?
Joskus viime talvena tänne rekisteröityessäni värkkäsin aikavyöhykkeisen kanssa ilman tulosta. Muistaakseni millään asetuksella ei ollut mitään vaikutusta.massajaska sanoi:Jos säädät aikavyöhykkeen oikeaksi http://www.moottoripyora.org/user/me/edit -sivulla, niin parantaako se tilannetta?
Taitaapa liittyä noihin hienoihin integrointeihin, eli jotain oikeutta ei peruskäyttäjällä ole tarpeeksi. "Works for me!" ei varmaan tässä yhteydessä auta...Juli sanoi:Joskus viime talvena tänne rekisteröityessäni värkkäsin aikavyöhykkeisen kanssa ilman tulosta. Muistaakseni millään asetuksella ei ollut mitään vaikutusta.
Nice.Juli sanoi:Aikavyöhykkeenä on nyt Europe/Helsinki +2 tuntia. Lähettämäsi viestin kellonaika 18:57, kun se pitäisi olla 20:57.
Kirjautumattomana foorumille viestisi kellonaika on klo 22:57.
Ei, se on toki UTC-ajassa.Juli sanoi:Onko serverin kello on kesäajassa?
Testasin pariinkin otteeseen ohjeesi mukaan ja myös kirjautuen molemmissa vaiheissa pihalle - ei vaikutusta! Muutos kyllä tallentuu profiilisivulle, mutta sillä ei ole vaikutusta foorumin kellonaikoihin.sami1024 sanoi:Minä sain omat aikanäkymäni kuntoon seuraavasti:
1) vaihda aikavyöhykkeeksi joku muu kuin +2 helsinki ja tallenna
2) vaihda aikavyöhyke takaisin +2 helsinkiin ja tallenna
3) KIRJAUDU ULOS SIVUSTOLTA
4) kirjaudu sisään niin kellonajat ovat oikein
Tombo Armageddon sanoi:Etsi keskusteluista toiminto ei skulaa. Vieläkään.
Vaikka kirjoittaa kenttään delvac ei tuota yhtään hakutulosta se![]()
shyhander sanoi:Mulla non ongelmaa salasanan kanssa. Siitä on joku aika kun sen kanssa tappelin, mutta siis en pääse kirjautumaan tänne muuten kuin pyytämällä uuden kertakäyttöisen salasanan jolla sitten olen kirjautuneena koko ajan. Ihan ok kun kännykkä ja tietokone vissiin jakaa samat keksit tms. automaagisesti niin kummallakin laitteella pääsee käyttämään ongelmitta, kunhan ei kirjaudu ulos.
Juli sanoi:Testasin pariinkin otteeseen ohjeesi mukaan ja myös kirjautuen molemmissa vaiheissa pihalle - ei vaikutusta! Muutos kyllä tallentuu profiilisivulle, mutta sillä ei ole vaikutusta foorumin kellonaikoihin.
Kokeilin siis sekä välissä ulos kirjautuen että ohjeesi mukaan. Ja vaihdoin aivan toiseen aikavyöhykkeeseen. Vyöhykeasetus tallentuu omat asetukset -sivulle, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta foorumilla näkyviin kellonaikoihin (jotka ovat siis kaksi tuntia jäljessä).sami1024 sanoi:Jos nyt oikein kikkailla jaksaa, niin en voi vannoa että olenko kirjautunut ulos myös tuossa aikavyöhykkeiden vääräksi ja oikeaksi vaihdon välissä. Vaihdoithan muuten vyöhykettä vallan joksikin muuksi tuntimääräksi etkä vaan toiseen saman aikavyöhykkeen kaupunkiin?
Uteilas voisi kokeilla myös, että mitä viestien kellonajoille tapahtuu yksityisen selauksen tilassa kirjautuessa, koska tuo uloskirjautumisen vaikutus lopputulokseen viittaa tiedon olevan sessiokohtainen.