Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wolff sanoi:Adblockin kanssa sivusto toimii varsin nopeasti.![]()
Dege sanoi:Jaaha, kauppa on kieltäytynyt jo pari viikkoa toimimasta . Ilmoittaa vain ymmärtävänsä pyynnöt mutta kieltäytyy noudattamasta toivetta . Jäsenyyden jatkaminen on joskus sitten niin vaikeaa !!![]()
mattipoeka sanoi:MS Edge selaimella, jos klikkaa linkkiä tuossa etusivulla niin ei usein avaa sitä suoraan eikä refreshillä tapahdu mitään, vaan joutuu selain ikkunassa menemään otsikkoriville, painamaan enter ja sen jälkeen refreshillä hakee sivun.
finn sanoi:MS Edge selain täysi susi. Tuottanut paljon muutakin harmia. Selaimista Firefox toiminut hyvin.![]()
BANDIT-R sanoi:Toi Otsikko?
Uuden sivuston ongelmista raportointi!
Ennustajako täs pitää olla. Nythän tää sivusto jo aikas vanha on ja kaikkien mielestä epätoimiva.
Jos uudenvuoden toiveena olisi että 2016 olisi se aika kun käännämme sivua ja näemme uuden sivuston meitä palvelevan.
Paljon jaksamista sivuston rakentajille, kättenne jälkeä täällä kovasti jo odotellaan.
JK62 sanoi:Hyvin toimii, vaikkakin hieman hitaanlaisesti ainakin näin Safarilla.
Harrastepohjalta/ilman yhteiskunnallisia tukiaisia kunnioitettava saavutus.
Ja näistä rahoista käytettiin vain pieni osa!Z-man sanoi:Nooh, 2014 budjetissa sivuston kehitykseen oli varattu 30ke, 2015 vain 10ke..
TweetyLeaf sanoi:Chat ei toimi mulla millään selaimella![]()
Kuuleman mukaan näin ei pitäisi olla, omasta puolesta olen samaa mieltä.sami1024 sanoi:Chatti toimii vain yhdistyksen jäsenmaksun maksaneilla käyttäjillä.
sami1024 sanoi:Chatti toimii vain yhdistyksen jäsenmaksun maksaneilla käyttäjillä.

tate66 sanoi:Kuuleman mukaan näin ei pitäisi olla, omasta puolesta olen samaa mieltä.
Woozie sanoi:Olenko mää sit tietämättömäni maksellu jotain yhdistykselle, kun kyllä se mulla viestit näyttää? Vai onko pelkkä postaaminen rajotettu vain yhdistyksen jäseniin?![]()
Mutta joo, se mielikuva on että stalkkaamaan taisi päästä, vaan yritykset kirjoittaa jotain jäi tulematta esiin.