Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon kiitoksia kannustuksesta ja informaatiostaTervetuloa Norsuklaaniin! Minkä vuotinen vekotin on kyseessä? Hyvän pyörän tuosta saanet ja taatusti erilaisen kuin KasaWiasta.
Sitten kun sen ensimmäisen kerran kaadat, niin muista, että se tapahtuu a) paikalla käsitellessä b) kävelyvauhdissa, tiukkaa mutkaa (U) tehdessä kun käsittelet jarruja hieman huolimattomasti. No sitä varten siinä on "puskurit"![]()
LT tarjoaa myös loistavan alustan lisävarusteille ja rakentelulle. Tarvittaessa kannattaa konsultoida "Pozoa". Jos sattuisit tarvitsemaan integraatiopalikkaa radion ja Aurocomin väliin, niin minulta saat kympillä vs. Autocomin 75€uron piuha.
Jos Länsi-Savo taipuu, niin loistava LT-tietouden lähde on myös LINKKI josta haulla löydät taatusti kymmeniä threadejä jokaisesta mahdollisesta LT:n "ominaisuudesta". Sitä muutaman kuukauden seuraamalla tunnet pyöräsi A:stä Ö:hön.
Jos korjaamokäsikirjaa tarttet, niin sekin löytyy netistä. Jos t heti löydä, niin pistä privaa, voin lähettää sähvöpostilla.
Niih. Kyse on siitä haluatko pyörän radion "kypärääsi" - minä en pois vaihtaisi totuttuani.Meillä on vaimon kans ollu käytössä bluetooth kypäräpuhelimet,eikä varmaan voi käyttää mikkejä/kajareita bemarin järjestelmässä?
Mikä tuo integraatiopalikka muuten on?![]()
Ilman muuta kaikki kypäräänNiih. Kyse on siitä haluatko pyörän radion "kypärääsi" - minä en pois vaihtaisi totuttuani.Meillä on vaimon kans ollu käytössä bluetooth kypäräpuhelimet,eikä varmaan voi käyttää mikkejä/kajareita bemarin järjestelmässä?
Mikä tuo integraatiopalikka muuten on?![]()
Tuo integraatiopalikka on linjamuunnin, jolla varastetaan (ja alennetaan sopivaksi) takakaiuttimien signaalista syöte AutoComille. Autocom valmistaa myös vastaavaa palikkaa / välijohtoa, mutta se on infernaalisen kallis.
AutoComin toiminnathan tuntenet. ELi kaikki kypärään.
- puhelin
- juttelut muorin kanssa
- navigaattori
- radio, MP3, CD
jne...
Onko toi oikeesti ajattavuudeltaan minkalainen verrattuna esim. isoon katuenduroon? Siis ASFALTILLANo nyt on LT kotona ja haku/koeajoreissu 430km takana![]()
On erittäin miellyttävä uusi tuttavuus,toki erilainen kuin edelliset,mutta mikä vakaus,ajettavuus kun liikkeelle täristen pääsi,tuuli ei juurikaan tunnu,teho ja vääntö täysin riittävät tämmöseen möhköön,ketteräki vielä pirulainen ja ne varusteet![]()
![]()
Siihen en osaa vastata ku ei ole kokemusta katuenduroistaOnko toi oikeesti ajattavuudeltaan minkalainen verrattuna esim. isoon katuenduroon? Siis ASFALTILLANo nyt on LT kotona ja haku/koeajoreissu 430km takana![]()
On erittäin miellyttävä uusi tuttavuus,toki erilainen kuin edelliset,mutta mikä vakaus,ajettavuus kun liikkeelle täristen pääsi,tuuli ei juurikaan tunnu,teho ja vääntö täysin riittävät tämmöseen möhköön,ketteräki vielä pirulainen ja ne varusteet![]()
![]()
No todellakin. Kun ikää tulee niin pää alkaa pehmetäTais seota mun pääkoppa täysin koska ZZR 1400 vaihtui K 1200LT:hen![]()
Sillon tää vaihto meni ihan nappiin,pehmeellä päällä ei ole turvallista ajaa nopeella mopollaNo todellakin. Kun ikää tulee niin pää alkaa pehmetäTais seota mun pääkoppa täysin koska ZZR 1400 vaihtui K 1200LT:hen![]()
![]()
Loistavasti ilmaistu,elämä alkaa 60km/h:stamotoristin keski-ikä alkaa siitä kun mukavuuden tarve voittaa vauhdin tarpeen![]()
Onneksi minä en ole vielä Motoristin keski-iässä.motoristin keski-ikä alkaa siitä kun mukavuuden tarve voittaa vauhdin tarpeen![]()
No mulle vauhti onMäärittele "Vauhti", josta lasketan keski-ikä.
FIN_GSer