Pruus Sprinkstiin vetää samaan aikaan poorn in tö juu es eitä Hesassa. Ei pääse paikalle taaskaan...Itse ajattelin että kokoontuminen olisi klo 18:00 Läntiseltä rantakadulla siinä förin vieressä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pruus Sprinkstiin vetää samaan aikaan poorn in tö juu es eitä Hesassa. Ei pääse paikalle taaskaan...Itse ajattelin että kokoontuminen olisi klo 18:00 Läntiseltä rantakadulla siinä förin vieressä.
Mukana, jos vaan säät sallii!jou,
oliskos jengillä intressäjä lähteä pyörähtämään kontiorallissa lauantaina? Se pidetään tänä vuonna vehmaalla. Siis vaan käymään, jätettään ne lärvilautaset toiseen kertaan![]()
Ai tuliks ikäväMiksis Hannah ei tullu Ukin reissulle mukaan?Mä tuun myös.![]()
...hyvää safkaa, mainioissa puitteissa, hyvän mutkapätkän varrella...Juu Saaristorallissa pitää poiketa, mut käyn ensin syömässä keppanakellarissa...
Niin eikös se kokoontuminen ole nyt siinä förin tienoilla klo 18.00.Niin olikos nyt huomenna jotain ajelua? Paikka ja aika?
No mä olen tässä koittanut metsästää mahollista paikkaa noihin ajoharjoittelupäiviin, huonolla menestyksellä tähän asti..Niinhän siinä kävi, että joudun lähtemään huomen aamusta talkoohommiin.![]()
Seuraavissa ajoissa sitten taas mukana.
Anteeksi alla oleva ketjun saastutus:
[OT] Onkos tässä Turun ajeluporukassa ollut paljon ratakettuja? Tekis mieli lähteä kokeilemaan tuota omaa möhköä radalle. Taidot nollatasoa, mutta kiinnostusta löytyisi sitäkin enemmän. Löytyiskö tästä porukasta innostuneita täsmäiskun tekijöitä esim. Alastarolle? [/OT]
En valitettavasti ole vielä Turku-Miittiin päässyt osallistumaan. Jo kaksi kertaa missannut samaan aikaan olleen ratapäivän vuoksi!Niinhän siinä kävi, että joudun lähtemään huomen aamusta talkoohommiin.![]()
Seuraavissa ajoissa sitten taas mukana.
Anteeksi alla oleva ketjun saastutus:
[OT] Onkos tässä Turun ajeluporukassa ollut paljon ratakettuja? Tekis mieli lähteä kokeilemaan tuota omaa möhköä radalle. Taidot nollatasoa, mutta kiinnostusta löytyisi sitäkin enemmän. Löytyiskö tästä porukasta innostuneita täsmäiskun tekijöitä esim. Alastarolle? [/OT]
Ei kun mukaan vaan... Musta SD ihmettelee Shellillä Liedossa la klo 1100......hyvää safkaa, mainioissa puitteissa, hyvän mutkapätkän varrella...Juu Saaristorallissa pitää poiketa, mut käyn ensin syömässä keppanakellarissa...
Mitä sitä enempää kaipaa...![]()
Niin kummallas puolella jokea tuo nyt sit on? Et kai se on täällä itäisellä puolelle ku tänne päin lähetään ajaa.Joo förillä kuudelta. Oikeastaan voitais kokoontua siihe pienen puiston eteen, jossa on ne korkeat kivimuurit. Eli föristä 200 m pohjoseen päin. Olen ite siellä ajoissa niin näette sitte meikäläisen siinä nököttämässä![]()