• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itsekkin työnpuolesta vapaa ajeleen lauantaista pitäen (VL: any time, ARK klo 14 jälk.)
Sitten tietty toi hellasärö
sad_orig.gif

Kiitokset ajoseurasta! Hieno reissu oli taas.. yli 200km tuli mittariin.
062802moto_prv.gif

Mietittiin jo seuraavaa lenkkiä perjantai illalle, jos ajeltas Kakskerran lenkki.

E: Hidas
biggrin.gif
Kiitokset täältäkin suunnasta kaikille osanottajille. Perjantaina tosiaan se Kakskerran lenkura. Onko kellään ideaa lähtöpaikasta? Onko ihan älytön ajatus jos lähdettäis tosta jokirannasta, siis mihin yleensä keskiviikkoisin kokoonnutaan.
idea3.gif

062802moto_prv.gif

Mietittiin jo seuraavaa lenkkiä perjantai illalle, jos ajeltas Kakskerran lenkki.

biggrin.gif
Kiitokset täältäkin suunnasta kaikille osanottajille. Perjantaina tosiaan se Kakskerran lenkura. Onko kellään ideaa lähtöpaikasta? Onko ihan älytön ajatus jos lähdettäis tosta jokirannasta, siis mihin yleensä keskiviikkoisin kokoonnutaan.
idea3.gif
Kiitoksia joo taas ajoseurasta, mukava lenkkihän se oli jälleen.

Ei lainkaan hullumpi idea, tuosta rannasta lähtö. Siinähän sitä voisi nauttia heti lähtiessä kupposen iloisenkaupan kahvia. (tasarahat sit mukaan)
biggrin.gif

Kateeksi käy teitä kun kelikin oli sittenkin ihan kelpo!

Kakskerta on hieno paikka ja perjantai kuulostaa oikeen mainiolta, jos lähtö olisi tuolla hieman illemmalla..? Itse pääkaupunkiseudulla josta palataan perjantai-illaksi.

Klo 18-19 lähtökö vai miten?

Vinkkinä olisi se takapätkän kahvila, vanha idyllinen talonpoikaismökki järven takana. ONKOHAN ENÄÄ HENGISSÄ TÄMÄ PAIKKA???

062802moto_prv.gif

biggrin.gif
idea3.gif
Olishan tuossa tietenkin esim supermarketin pihan tai valintatalon piha kans ns hollilla.

Hmmm... täytyy varmaan itekin koittaa joskus päästä messiin. Minkälaista vauhtia olette pitäneet? Itse suosin sellaista "sopivan" lujaa, mutta järjellä... eli riippuen pitkälti paikasta ja olosuhteista. Ts. taajamissa ym. rajoitusten mukaan, mutta jossain syrjäisellä mutkapätkällä voi vähän vääntääkin...
062802moto_prv.gif

Hmmm... täytyy varmaan itekin koittaa joskus päästä messiin. Minkälaista vauhtia olette pitäneet? Itse suosin sellaista "sopivan" lujaa, mutta järjellä... eli riippuen pitkälti paikasta ja olosuhteista. Ts. taajamissa ym. rajoitusten mukaan, mutta jossain syrjäisellä mutkapätkällä voi vähän vääntääkin...
062802moto_prv.gif
yleensä +10/+20 joskus myös reikäpäässä, jotkut
tounge.gif

Ukissa oltiin aika tarkkaan kahdeksan aikoihin. Juotiin Pakkahuoneella kahvit ja pyörähdettiin siinä kerhon pihassa. Varmaan jossain yhdeksän paikkeilla oltiin kaupungista pois.

Kierrettiin Jokisivuntietä Kalannin keskustaan ja sieltä Vehmaan tietä pitkin eteenpäin.

Tänään tallustelemaan jokirantaan ja juomaan tasarahakahvia kera ystävällisen palvelun
biggrin.gif

jou,
oliskos jengillä intressäjä lähteä pyörähtämään kontiorallissa lauantaina? Se pidetään tänä vuonna vehmaalla. Siis vaan käymään, jätettään ne lärvilautaset toiseen kertaan
biggrin.gif

Nyt olis sitte perjantaina mahdollisuus nauttia hirvensalon mutkapätkästä ja tietenkin hyvässä kelissä
smile_org.gif
Kuinkas moni vapaaehtoinen olisi lähössä kyseiselle reissulle? Matkahan ei ole pitkä, mutta kahvikupposen äärellä voisi sitten jaaritella niitä näitä.
Itse ajattelin että kokoontuminen olisi klo 18:00 Läntiseltä rantakadulla siinä förin vieressä.

Väittävät ilmatieteen laitoksen sivut, että Suomineidon alapää on poikkeuksellisen kostea perjantaina, jolloin mulla alkaa kesäloma
nixweiss.gif

Mikäli näin ei kuitenkaan ole, voisin koittaa itsekin raahautua paikalle kun toi kesäloma alkaa ja kaikkee.....

Mainitsinko muuten, että mulla alkaa kesäloma perjantaina?

Back