• Alkukesän ratapäivät tulevat myyntiin 1.4. klo 18 jäsenille!

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo förillä kuudelta. Oikeastaan voitais kokoontua siihe pienen puiston eteen, jossa on ne korkeat kivimuurit. Eli föristä 200 m pohjoseen päin. Olen ite siellä ajoissa niin näette sitte meikäläisen siinä nököttämässä
tounge.gif
Niin kummallas puolella jokea tuo nyt sit on? Et kai se on täällä itäisellä puolelle ku tänne päin lähetään ajaa.
Oon käsittäny että toi olis sillä puolella mihin keskiviikkoisin kokoonnutaan, saatan olla väärässä
withstupid.gif

Joo förillä kuudelta. Oikeastaan voitais kokoontua siihe pienen puiston eteen, jossa on ne korkeat kivimuurit. Eli föristä 200 m pohjoseen päin. Olen ite siellä ajoissa niin näette sitte meikäläisen siinä nököttämässä
tounge.gif
Niin kummallas puolella jokea tuo nyt sit on? Et kai se on täällä itäisellä puolelle ku tänne päin lähetään ajaa.
Oon käsittäny että toi olis sillä puolella mihin keskiviikkoisin kokoonnutaan, saatan olla väärässä
withstupid.gif
No v*ttu.. mä meen sitten ite förille seilaa ku ei tie millä puolel pitäis olla
baaa.gif

no kait siellä sit huomaa jos on väärällä puolel

Arvailisin, että Tuosta paikasta on kysymys. Föri kulkee suunnilleen tuossa Wechterinkujan ja Tervahovinkadun välissä.

Edit : Tosta kartan kohtaa suurinpiirtein muistaakseni ehkä kai alkaa se kiviaita

No eikös se läntinen rantakatu ole tois puol jokkee?
biggrin.gif
Siis Raision puolella kokoonnutaan. Juuri se missä on keskiviikkoisin miitit...

mulle sopisi joo. mennään vaikka saloon tai kemiöön päin?tosiaan on nuo mutkapätkät mukavia mut mun pyörällä ei niihin taivu
biggrin.gif
aattelin ajaa vielä ensikesänäkin
biggrin.gif
parainenkin olisi tai kustaviin päin.

Yksi miitti taas takana, ja ihan kivaa oli
biggrin.gif
Se lisälenkki teki kyllä hyvää kun muuten olis jääny vähä lyhyeks. Suurinpiirtein 100 kilsaa tais tulla mittariin
smile_org.gif
Perhana pyörän jälleenmyynti arvo laski jälleen
tounge.gif

Ei siinä kait sen kummempaa kun kiitän jälleen osallistumisesta ja huomenna jatkuu puoli 11 aikaan.

biggrin.gif
Se lisälenkki teki kyllä hyvää kun muuten olis jääny vähä lyhyeks. Suurinpiirtein 100 kilsaa tais tulla mittariin
smile_org.gif
tounge.gif

Ei siinä kait sen kummempaa kun kiitän jälleen osallistumisesta ja huomenna jatkuu puoli 11 aikaan.
Huomenna? Mistä ja mihin on suunta? Ja 10.30 vai?

biggrin.gif
smile_org.gif
tounge.gif

Kiitos taas kaikille hyvästä ajoseurasta. Niin huomenna satakunnantien nesteeltä klo: 10.30 Yläneellä päin.
062802moto_prv.gif

biggrin.gif
smile_org.gif
tounge.gif

Kiitos taas kaikille hyvästä ajoseurasta. Niin huomenna satakunnantien nesteeltä klo: 10.30 Yläneellä päin.
062802moto_prv.gif
Voisin lähteä kyllä mukaan
062802moto_prv.gif
Eli siitä länsikeskuksen jälkeiseltä nesteeltä?

Jeps, kiitoksia vielä multakin. Oli ihan hauska reissu eikä päässyt sadekaan pilaamaan mitään ja pilsneritkin löytyi lopulta kaupan hyllyltä.

Jos olisin reilu vuosi takaperin sitten keksinyt krapulapäissäni vähemmän säälittävän nikin, olisin voinut sitä mainostaa miitissäkin mutta eiköhän se tässä kesän kuluessa tule tutuksi jos joku ei vielä yhdistänyt turpavärkkiä kirjoittajaan.

Alkuviikosta uutta baarumia taakse ja matka jatkuu
062802moto_prv.gif

Nyt, loman kunniaksi, pari keppanaa
033102beer_1_prv.gif

Jeps, kiitoksia vielä multakin. Oli ihan hauska reissu eikä päässyt sadekaan pilaamaan mitään ja pilsneritkin löytyi lopulta kaupan hyllyltä.

Jos olisin reilu vuosi takaperin sitten keksinyt krapulapäissäni vähemmän säälittävän nikin, olisin voinut sitä mainostaa miitissäkin mutta eiköhän se tässä kesän kuluessa tule tutuksi jos joku ei vielä yhdistänyt turpavärkkiä kirjoittajaan.

Alkuviikosta uutta baarumia taakse ja matka jatkuu
062802moto_prv.gif

Nyt, loman kunniaksi, pari keppanaa
033102beer_1_prv.gif
Jeps kiitokset seurasta ja huomenna sit nähään siinä nesteellä, eikö se nyt ollut 10.30 mitä sovittiin.
Mä jään landelle taas kerran, et saatte sopia mitä kautta painelette takaisin turkkuseen.
Nyt pitää pyyhkiä ajopölyt kurkusta
033102beer_1_prv.gif

Dodii, nyt on sitte Valasrantakin tullut tutuksi
smile_org.gif
Kiitokset taas osallistujille, vaikka kaikki eivät olleet päässeet sängystä ylös näin aikaisin
tounge.gif

Seuraava happeninki olis sitte tarkoitus järjestää viikon alusta. Itse ajattelin jotain maanantaita tai tiistaita. Miten kullekkin sopii? Kattoo nyt mitä toi sääkin lupailee...

Dodii, nyt on sitte Valasrantakin tullut tutuksi
smile_org.gif
Kiitokset taas osallistujille, vaikka kaikki eivät olleet päässeet sängystä ylös näin aikaisin
tounge.gif

Seuraava happeninki olis sitte tarkoitus järjestää viikon alusta. Itse ajattelin jotain maanantaita tai tiistaita. Miten kullekkin sopii? Kattoo nyt mitä toi sääkin lupailee...
Kiitokset äijille ajoseurasta taas kerran, ite piti jäädä sukuloimaan jne. Mut maanantai ei ainakaan käy mulle, pääsen silloin radalle päästelee
062802moto_prv.gif

Alkuviikko passaa nyt varmasti jos kelit vaan sallii
biggrin.gif
Lomalla kun ollaan ja Turussa pysytään ainakin alkuviikko
062802moto_prv.gif

Back