• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mitä mitä, ootte tänne tulossa? Mä voisin tulla teitä vastaan jonnekin. Sovitaan joku paikka. Mitenkäs se kahvi? Mä voin tarjota purut ja veden, jos on keittotaitoisia mukana
wink.gif

Mitäs niille tarjotaan jotka ei kahvia juo?
biggrin.gif

Minkähän verran pitää aikaa varata tuohon reissuun? Mietin vaan että meneekö liian myöhäseen mulla jos ajelen Ukiin asti. Olis vielä muuta ohjelmaa illalla.

Elikkäs Ukiinpäin sitte matka... Itse en sitten tunne tuota Ukiin päin meneviä teitä niin hirveän hyvin, joten jos on asian paremmin osaavia niin melkein saisi opastaa
biggrin.gif

Nii sitte se, että mistä kaarinalaiset liittyy mukaan ja mihin kellonaikaan? Toi wizardin reitti on varmasti ihan hyvä paitti alkupää kaarinalaisten kannalta. Joten onko mahdoton ajatus, että kaarinalaiset ja turkulaiset kokoontuisivat auranlaakson abc:llä tai orikedon shellillä? Kokoontumisen ajankohtaa aattelin siinä puoli 7 viimeistään. Vai?

näillä näkymin olen tulossa paimion nesteelle noin 18.00. voisi sitä pienen lenkin tehdä jos säät sallii.

Juu en itsekään harrastele sateella huviajoa. Paikalle tulen muutoin tod näk.
Se mukaanlähtö joltain huoltikselta kuulostaa hyvältä, oisko se ABC klo 1830 siis???

Säät näyttää sallivan, sataa vain Airistolla ja ei olla menossa purjehtimaan
biggrin.gif

Ilmaannun näillä näkymin paikalle, jonkun kai siellä letkassa pitää olla viimeinenkin. Jos Uuteenkaupunkiin mennään, niin Pakkahuoneella voisi kaiketi kahvilla käydä? Säästyy tuo keittämisen vaiva siellä kerhon tiloissa, vaikka kyllähän sielläkin olisi hauska poiketa, kun kerran siinä vieressä ollaan.

Jos pikku Diversionilla ehdin ja pääsen, niin mukana Auranlaakson ABC:llä klo 18:30
buttrock.gif

Joo, Pakkahuoneelta on matkaa n.300 metriä. Onhan täs vielä kesää jäljellä, katellaan sitä kerhovierailua sit joskus myöhemmin.

No niin, sain houkuteltua työkaverin mukaan. Elikkä itse tulen tolla allekirjoituksessa olevalla "höyrykoneella" ja kaveri 955i Tiikerillä. Näkymisiin ABC:llä klo:18.30.
sport05.gif

Taitaa olla huomenna sään puolesta,jos on ennusteihin uskomista
vähän kehnonlainen,mutta onko joku tulossa tuonne Paimion Nesteelle lähden jos sää salli kiertämään pienen mutkalenkin
(n.100km) reitti selviää paikanpäällä,oliko se kepa09 vielä tulossa
munkki kaffeelle.

Ettei kukaan ota itseensä niin ei pidetä tätä minun ehdotusta
kuuluvaksi tuohon "turku miitiin" van ihan vaikka Tiistai lenkkinä
wink.gif

sillä varauksella jos Ei tule vettä,minulla on jo nuo sateella ajettavat
huviajelut taaksejäänyttä aikaa,enkä sitäpaitsi edes tiedä missä
sade vermeet ovatkaan.

Jos on halukkaita niin pistäkää tietoa,jos yllä olevat kriteerit
täyttyvät,lähden tuon lenkin jokatapauksessa ajelemaan yksin tai kaksin tai useamman kanssa.
sport05.gif
Olen tulossa käymään Paimiossa töiden jälkeen niin voisin samalla sitten sutaista sinne Nesteelle hörppäämään kahvia ja ajelemaan vähän mutkapätkiä.

Klo.18.00 Nesteellä?

Noniin onnistunut reissu taas takana
smile_org.gif
Suuri kiitos vielä oppaille tästä hienosta mutkareissusta
cool.gif
En tosiaan olisi itse osannut mennä tota reittiä pitkin. Petteä ei nähty, mikä oli sinänsä huono kun kerrankin oltiin Ukissa
omg.gif
Jospa ottaisin nyt tässä vaiheessa taas opiksi ja antaisin vaikkapa oman kännykkä numeroni----> 040-5541958. On sitten helpompi sopia paikoista ja ajoista kun ei ole netti lähellä.

Matkan loppumetreillä taas suunniteltiin seuraavaa töräystä. Tultiin tulokseen, että perjantaina voitaisiin vetästä tommonen Hirvensalon mutkarundi. Elikkä tarkoitus olisi pitää vain parin tunnin "kokoontuminen".
Sitten vielä tosta lauantain ylänteellä käymisestä, eli ainakin muutama pyörä olisi innostunut lähtemään kyseiseen tapahtumaan. Sitä reissua onneksi vielä kerkiää pyörittelemään mielessä
tounge.gif

smile_org.gif
Suuri kiitos vielä oppaille tästä hienosta mutkareissusta
cool.gif
En tosiaan olisi itse osannut mennä tota reittiä pitkin. Petteä ei nähty, mikä oli sinänsä huono kun kerrankin oltiin Ukissa
omg.gif
Jospa ottaisin nyt tässä vaiheessa taas opiksi ja antaisin vaikkapa oman kännykkä numeroni----> 040-5541958. On sitten helpompi sopia paikoista ja ajoista kun ei ole netti lähellä.

Matkan loppumetreillä taas suunniteltiin seuraavaa töräystä. Tultiin tulokseen, että perjantaina voitaisiin vetästä tommonen Hirvensalon mutkarundi. Elikkä tarkoitus olisi pitää vain parin tunnin "kokoontuminen".
Sitten vielä tosta lauantain ylänteellä käymisestä, eli ainakin muutama pyörä olisi innostunut lähtemään kyseiseen tapahtumaan. Sitä reissua onneksi vielä kerkiää pyörittelemään mielessä
tounge.gif
No niin et ainakin muutama olis lähössä Yläneelle
smile_org.gif
Mä olin tänään päästelee vähän muilla vehkeillä, tuli käytyä särkäniemes varmaan 15 vuoden tauon jälkeen
buttrock.gif

Kiitokset ajoseurasta! Hieno reissu oli taas.. yli 200km tuli mittariin.
062802moto_prv.gif

Mietittiin jo seuraavaa lenkkiä perjantai illalle, jos ajeltas Kakskerran lenkki.

E: Hidas
biggrin.gif

smile_org.gif
...perjantaina voitaisiin vetästä tommonen Hirvensalon mutkarundi...
Oi jospa oisin saanut olla tänään muukaanaa, mutta ei pysty kun pitää tehdä töitä. Perjantainakin olisi ihan kiva tulla, mutta ei pysty silloinkaan, kun pitää mennä kuuntelemaan pruus sprinkstiiniä hesaan. Toivottavasti ensi viikolla on jotain toimintaa, niin myös mä pääsisin lopultakin korkkaamaan nämä ORG ajelut...

Back