Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaaha mäkin jo selvisin kotiin astiHornetti oli kyl kova peli..
Mikäs reitti me muuten ajettiin.. turku-aura-oripää-yläne.. sit ainakin mietoinen,askainen,velkua,merimasku luki jossain kylteissä..![]()
Hiukan pihalla olin kartalta välillä..
Juu kyl mullekin käy ihan rauhallinen köröttelykinMuutama edellinenkin miittiläinen tulossa tiistaina ajaaTosta vauhdista sen verran ettei itellä ole tarkoitus vetää mutkia suoriksi
Eli aikas rauhallista menoa olisi tiedossa.![]()
Reitistä aattelin et voisi jopa mennä Uudessakaupingissa käymään.
http://maps.google.fi/maps?f=....F8&z=10
Toi nyt on lyhin reitti sinne, eikä varmaan se viimeinen, mutta vähän suuntaa antava. Tietty aikaa reittiin uppoo jonkin verran, eikä tosiaan ole pakollinen, vaan myös Turun kiertelykin voisi olla ihan jees. Hirvensalon mutkalenkki suht sopivaan vauhtiin, ilman asukkaiden kivitystä käy myös meikäläiselle. Mielipiteitä...
Ei me tänään nyt ihan niin hirveätä vauhtia menty, kun minäkin alottelijana pysyin vauhdissa mukanaMä jätän tiistain ajelun väliin jos aikomus on tosiaan mennä lujaa. Nim. rauhallisesta vauhdista nauttiva
.![]()
Huh, mä jo pelästyin et nyt alatte painelee kovaa. Edellisillä kerroilla vauhti on ollut sopivaa ja oon tykännytEi me tänään nyt ihan niin hirveätä vauhtia menty, kun minäkin alottelijana pysyin vauhdissa mukanaMä jätän tiistain ajelun väliin jos aikomus on tosiaan mennä lujaa. Nim. rauhallisesta vauhdista nauttiva
.![]()
![]()
Mennään tiistaina sellasta vauhtia, että kaikki pysyy mukana.
sopii mulle tuo motellinmäki siis huoltsikka. puhelinnumeroni löytyy edellisistä viesteistä. jos lähdetään sieltä vaikka sinne ukiin käymään? kello 18.00 oon paikalla. todella haluaisin nähdä tämän hannah nimimerkillä olevan paikallaonko Motelli siis Tiistain lähtöpaikka,jos on voisin jo jotainmenen maanantaina töihin joten mulle sopisi illalla nuo ajohommattiistaina ajattelin käydä illalla motellinmäessä munkkikaffeella. jos sinne joku eksyy?![]()
reittiä suunnitella valmiiksi.
paimion asemasta puhutaan se uusi. motellin vieressä.Hetkinen mistä Motellin mäestä (paikkakunta) nyt puhutaansopii mulle tuo motellinmäki siis huoltsikka. puhelinnumeroni löytyy edellisistä viesteistä. jos lähdetään sieltä vaikka sinne ukiin käymään? kello 18.00 oon paikalla. todella haluaisin nähdä tämän hannah nimimerkillä olevan paikallaonko Motelli siis Tiistain lähtöpaikka,jos on voisin jo jotainmenen maanantaina töihin joten mulle sopisi illalla nuo ajohommattiistaina ajattelin käydä illalla motellinmäessä munkkikaffeella. jos sinne joku eksyy?![]()
reittiä suunnitella valmiiksi.![]()
taidan olla kokonaan väärällä paikkakunnalla.
Käviskö vaikka Motonetin parkkipaikka? Tosta päästäis mukavasti eteneen Ukin suuntaan ilman liikenne valoja...Itse en lähtis näin julkisesti ihan hirveesti mainostamaan kovia vauhteja ja reittejä joilla niitä ajettais... Helppohan niitä on tällöin myös virkavallan tulla ajelemaan!
Tiistaina mukaan tulossa nakuilemaan jos keli vaan salliiMistäs turkulaiset pääsis kyytiin mukavasti...?![]()
Saapi nährä kerkiääkös Jinksi matkaan Bululla.Käviskö vaikka Motonetin parkkipaikka? Tosta päästäis mukavasti eteneen Ukin suuntaan ilman liikenne valoja...![]()
Mut eihän ainakaan kukaan meistä ole täällä millään kovilla vauhdeilla kehunu.Joo ei yhtään hullumpi lenkki. Sään salliessa tiistaina jälleenHieno lenkki oli.. klo12 lähdettiin ja klo16 takaisin kotona. Reilut 160km taisi mittariin kertyä mukavan reipasta vauhtia. Tiistaina uusiksi jos sää sallii!. Aikas mukavasti eetu78:n Hornetti lähtee
.![]()
Hep! Mutta mä olen niin motoristi että ajelen paikalle pyörä em. pakussaOnkos joku menossa muuten tuonne Ahveniston ratapäiville 19.7?