• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hornetti oli kyl kova peli..
Mikäs reitti me muuten ajettiin.. turku-aura-oripää-yläne.. sit ainakin mietoinen,askainen,velkua,merimasku luki jossain kylteissä..
biggrin.gif

Hiukan pihalla olin kartalta välillä..

jos tiistaina mennään "vetomies" vauhteja niin voisin itsekin kaivaa katupelin esille, jos vaikka lähtis käymään
biggrin.gif

kaikki 300km tänä vuonna kadulla

Hornetti oli kyl kova peli..
Mikäs reitti me muuten ajettiin.. turku-aura-oripää-yläne.. sit ainakin mietoinen,askainen,velkua,merimasku luki jossain kylteissä..
biggrin.gif

Hiukan pihalla olin kartalta välillä..
Jaaha mäkin jo selvisin kotiin asti
biggrin.gif
Kävin kokeilee kaverin Z1000:sta, ihan kiva peli sekin.

Niin ensi lauantaina olisi tosiaan siellä Yläneellä se kokoontuminen, viime vuonna paikalla oli lähes 150 pyörää. Tällä kerralla tuo kokoontuminen on valasrannalla, jonne pitäis mahtua vähän enemmän kuin torille. Jos en väärin taas muista, niin tuo tapahtuma on klo 12. Mun ainakin olis tarkoitus mennä sinne, et jos muita halukkaita on, niin laittakaa viestiä jotakin kautta.

Mä jätän tiistain ajelun väliin jos aikomus on tosiaan mennä lujaa
sad_orig.gif
. Nim. rauhallisesta vauhdista nauttiva
062802moto_prv.gif
.

Muutama edellinenkin miittiläinen tulossa tiistaina ajaa
smile_org.gif
Tosta vauhdista sen verran ettei itellä ole tarkoitus vetää mutkia suoriksi
tounge.gif
Eli aikas rauhallista menoa olisi tiedossa.
Reitistä aattelin et voisi jopa mennä Uudessakaupingissa käymään.

http://maps.google.fi/maps?f=....F8&z=10

Toi nyt on lyhin reitti sinne, eikä varmaan se viimeinen, mutta vähän suuntaa antava. Tietty aikaa reittiin uppoo jonkin verran, eikä tosiaan ole pakollinen, vaan myös Turun kiertelykin voisi olla ihan jees. Hirvensalon mutkalenkki suht sopivaan vauhtiin, ilman asukkaiden kivitystä käy myös meikäläiselle. Mielipiteitä...

Muutama edellinenkin miittiläinen tulossa tiistaina ajaa
smile_org.gif
Tosta vauhdista sen verran ettei itellä ole tarkoitus vetää mutkia suoriksi
tounge.gif
Eli aikas rauhallista menoa olisi tiedossa.
Reitistä aattelin et voisi jopa mennä Uudessakaupingissa käymään.

http://maps.google.fi/maps?f=....F8&z=10

Toi nyt on lyhin reitti sinne, eikä varmaan se viimeinen, mutta vähän suuntaa antava. Tietty aikaa reittiin uppoo jonkin verran, eikä tosiaan ole pakollinen, vaan myös Turun kiertelykin voisi olla ihan jees. Hirvensalon mutkalenkki suht sopivaan vauhtiin, ilman asukkaiden kivitystä käy myös meikäläiselle. Mielipiteitä...
Juu kyl mullekin käy ihan rauhallinen köröttelykin
smile_org.gif
Tänään piti vaan päästellä vähän matkaa
062802moto_prv.gif

Mä jätän tiistain ajelun väliin jos aikomus on tosiaan mennä lujaa
sad_orig.gif
. Nim. rauhallisesta vauhdista nauttiva
062802moto_prv.gif
.
Ei me tänään nyt ihan niin hirveätä vauhtia menty, kun minäkin alottelijana pysyin vauhdissa mukana
sport05.gif

Mennään tiistaina sellasta vauhtia, että kaikki pysyy mukana.
Huh, mä jo pelästyin et nyt alatte painelee kovaa. Edellisillä kerroilla vauhti on ollut sopivaa ja oon tykännyt
smile_org.gif
.

Jarjii voisit joskus näyttää niitä pikkuteitä, eipä ole kovin tuttuja vaikka lähes koko iän asunut Turun seudulla. Siinä olis yks hyvä miittireitti.

Toi Ukin reitti on ihan sopiva, ei ainakaan veny kovin myöhään kotiintulo.. vaikka ei mulla niin väliä mihin aikaan tuun kotiin.

Jos tiistaina Ukiin mennään, niin allekirjoittanutkin voisi olla mukana jos vain ikinä ehtii... Jos vaikka "oppaaksi" lähtisi, kun kerran kyseisellä paikkakunnalla asunut aikoinaan 25 vuotta
biggrin.gif

Tuo Y-tie on tylsä Vehmaalta eteenpäin, melkein koukkaisin tuosta Kalannin kautta. Mukava pikkutie jossa kylläkin aika huono pinta, mutta mutkaa piisaa...

menen maanantaina töihin joten mulle sopisi illalla nuo ajohommat
biggrin.gif
tiistaina ajattelin käydä illalla motellinmäessä munkkikaffeella. jos sinne joku eksyy?
onko Motelli siis Tiistain lähtöpaikka,jos on voisin jo jotain
reittiä suunnitella valmiiksi.
sopii mulle tuo motellinmäki siis huoltsikka. puhelinnumeroni löytyy edellisistä viesteistä. jos lähdetään sieltä vaikka sinne ukiin käymään? kello 18.00 oon paikalla. todella haluaisin nähdä tämän hannah nimimerkillä olevan paikalla
smile_org.gif

menen maanantaina töihin joten mulle sopisi illalla nuo ajohommat
biggrin.gif
tiistaina ajattelin käydä illalla motellinmäessä munkkikaffeella. jos sinne joku eksyy?
onko Motelli siis Tiistain lähtöpaikka,jos on voisin jo jotain
reittiä suunnitella valmiiksi.
sopii mulle tuo motellinmäki siis huoltsikka. puhelinnumeroni löytyy edellisistä viesteistä. jos lähdetään sieltä vaikka sinne ukiin käymään? kello 18.00 oon paikalla. todella haluaisin nähdä tämän hannah nimimerkillä olevan paikalla
smile_org.gif
Hetkinen mistä Motellin mäestä (paikkakunta) nyt puhutaan
taidan olla kokonaan väärällä paikkakunnalla.
paimion asemasta puhutaan se uusi. motellin vieressä.

jep. hiukan selvennystä asiaan. tuolla saattaa olla muitakin motoja niin sovitaan niin että kokkonnutaan sinne terassin puolelle.?

Mitäs reittiä sieltä Paimiosta Ukiin ajellaan, eli kannattaako Turusta tai Kaarinasta ajaa sinne Paimioon ekana vai nähdäänkö jossain matkan varrella?

Itse en lähtis näin julkisesti ihan hirveesti mainostamaan kovia vauhteja ja reittejä joilla niitä ajettais... Helppohan niitä on tällöin myös virkavallan tulla ajelemaan!

Tiistaina mukaan tulossa nakuilemaan jos keli vaan sallii
biggrin.gif
Mistäs turkulaiset pääsis kyytiin mukavasti...?

Itse en lähtis näin julkisesti ihan hirveesti mainostamaan kovia vauhteja ja reittejä joilla niitä ajettais... Helppohan niitä on tällöin myös virkavallan tulla ajelemaan!

Tiistaina mukaan tulossa nakuilemaan jos keli vaan sallii  
biggrin.gif
Mistäs turkulaiset pääsis kyytiin mukavasti...?
Käviskö vaikka Motonetin parkkipaikka? Tosta päästäis mukavasti eteneen Ukin suuntaan ilman liikenne valoja...
sport05.gif

Jaahas, jos jaksan ottaa pyörän pois pakusta vois kyllä tulla kurvailemaan

Hieno lenkki oli.. klo12 lähdettiin ja klo16 takaisin kotona. Reilut 160km taisi mittariin kertyä mukavan reipasta vauhtia. Tiistaina uusiksi jos sää sallii!
Joo ei yhtään hullumpi lenkki. Sään salliessa tiistaina jälleen
062802moto_prv.gif
. Aikas mukavasti eetu78:n Hornetti lähtee
biggrin.gif
.
Mut eihän ainakaan kukaan meistä ole täällä millään kovilla vauhdeilla kehunu.
Ja eihän liikentees edes saa ajaa kovin
biggrin.gif

Onkos joku menossa muuten tuonne Ahveniston ratapäiville 19.7?

Back