Wagnerin sanoin: " ei kyntömies vakoaan valitse"Ai, että määrä korvaa laadunHelpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä)!![]()
![]()
![]()
Erään tutun mottona oli että jos panee kaikkea, niin saa joskus hyvääkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wagnerin sanoin: " ei kyntömies vakoaan valitse"Ai, että määrä korvaa laadunHelpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä)!![]()
![]()
![]()
Ronkelit runkkaaWagnerin sanoin: " ei kyntömies vakoaan valitse"Ai, että määrä korvaa laadunHelpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä)!![]()
![]()
![]()
Erään tutun mottona oli että jos panee kaikkea, niin saa joskus hyvääkin.
Ai, että määrä korvaa laadunHelpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä)!![]()
![]()
![]()
Minusta ei toistaiseksiNiinpä! Mullakin on ainakin pari naispuolista ystävää, joilla EI ole mopoa mut jotka haluis MOPOLLISEN partnerin. Miten ne ujuttais mukaan "seuroihin"Entäs nää jotka hakee mopollista partneria? Meneekö ne kypärä kainalossa org:n viikkoajoihin ja huutelee pääsiskö tarakalle?
(Ja ei - musta EI ole kyysääjäksi!)![]()
![]()
En tarkoittanut sellaista sekalaatikkoa,tarkoitin tuolla sekalaatikolla väriä.Älkääs nyt, kyllähän JOLLI ja Bali Sunset voi sen myöntää että joskus sekalaatikon tonkiminen on jännää. Ei tiedä mitä hienoa sieltä löytää
![]()
Hepen,Tipin ja klämmärinErään tutun mottona oli että jos panee kaikkea, niin saa joskus hyvääkin.
Todennäköisesti ainakin liian fiksu mulle kun on osannut Feisbookkiin profiilinkin luoda. Etsinkö sieltä haulla "kaunis, naisellinen nainen"Nämä mainitsemani naiset on kauniita, naisellisia naisia. Lieneekö liian fiksuja arvon herroille... Ainakin toinen löytyy Face bookista
.![]()
Hyvin veturoit Turengistaki eteenpäin!Mä voin edelleen hoitaa koollekutsun ja miettiä reittiä ja suuntaa valmiiksi, mutta voisiko joku täältä uhrautua veturiksi? Mä en sitä hommaa handlaa ollenkaan.
Huoltamoilla partioivista seurantarjoajista tulee jotenkin ammattilaiset mieleen..Vähän aikaavievää puuhaa partioida huoltiksilla...Mihin sitä motoristi treffipalstaa tarttee? Eihän sitä tartte muuta kuin pyöriä nahkavetimissä jonkin valtaväylän huoltoaseman pihalla ja pongailla sinne kurvaavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ja kun sillä on pyörä, se on kiinnostunut niistä. Sitten vaan juttua vääntämään tyyliin: "Onko tuo kaksitahti vai nelitahtinen pyörä" tai "Millos neiti on viimeeksi vaihtanut nesteet".
Mut onko koolla sitten oikeasti noin paljon väliä?Itse en aloita keskusteluja koska luultavasti en sanoisi mitään järkevää, ja koen järjetöntä alemmuuskompleksia kun naisella on 1000cc kyykky ja minulla vain tuommoinen vanha puutarhajyrsin![]()
Väärä nainen, jos se on sille ongelma. Mutta miksi se sinulle on ongelma jo etukäteen?Itse en aloita keskusteluja koska luultavasti en sanoisi mitään järkevää, ja koen järjetöntä alemmuuskompleksia kun naisella on 1000cc kyykky ja minulla vain tuommoinen vanha puutarhajyrsin![]()
Ja nyt vasta tollasia totuuksia kerrotaankyllä sillä miehellä pitää olla jotain muuta tatsia kun isot "kuutiot"![]()
Valitettavasti olen huomannut, että usein juttu loppuu lyhyeen, kun tulee pyöristä (ja leluista muutenkin) puhe. (Kilokyykyillä kuitenkin suurimman osan motoristinuraani ajellut)Itse en aloita keskusteluja koska luultavasti en sanoisi mitään järkevää, ja koen järjetöntä alemmuuskompleksia kun naisella on 1000cc kyykky ja minulla vain tuommoinen vanha puutarhajyrsin![]()