• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Treffipalsta orggiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Treffipalsta orggiin? -

• 1. Olisi hyvä juttu

Ääniä: 2 100,0%
  • 2. Ei tarvita

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Helpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä) 
033102bebe_1_prv.gif
!
Ai, että määrä korvaa laadun  
tounge.gif

biggrin.gif
Wagnerin sanoin: " ei kyntömies vakoaan valitse"

Erään tutun mottona oli että jos panee kaikkea, niin saa joskus hyvääkin.

Melko vähän vain tuntuu olevan oman ikäluokan (24) naisia mukana.. varmaan enemmä tuol B-illois
biggrin.gif
Ken tietää..

Entäs nää jotka hakee mopollista partneria? Meneekö ne kypärä kainalossa org:n viikkoajoihin ja huutelee pääsiskö tarakalle?  
tounge.gif
Niinpä! Mullakin on ainakin pari naispuolista ystävää, joilla EI ole mopoa mut jotka haluis MOPOLLISEN partnerin. Miten ne ujuttais mukaan "seuroihin"
confused_orig.gif
(Ja ei - musta EI ole kyysääjäksi!)  
biggrin.gif
Minusta ei toistaiseksi  
biggrin.gif
partneriksi ole mutta "kyysään" kyllä tarvittaessa jos jonkun tarttee päästä mukaan "seuroihin"  
tounge.gif

Heeeiii...

Mä oon taas ikäänkuin antanut ymmärtää, mutten ymmärtänyt antaa. Oli silloin puhetta niistä sinkkuajeluista, mutta se vähän pääsi unohtumaan.

Mutta anyway, parin viikon päästä lauantaina 12.6. ei ainakaan Orgin kalenterissa ole ruuhkaa, sinne mahtuisi yksi (Etelä-Suomi -painotteinen) ryhmäajo. Jos kävis ajelun ohessa vaikka syömässä Keppanakellarissa tai jossain muussa mukavassa paikassa.

Mä voin edelleen hoitaa koollekutsun ja miettiä reittiä ja suuntaa valmiiksi, mutta voisiko joku täältä uhrautua veturiksi? Mä en sitä hommaa handlaa ollenkaan.

Mihin sitä motoristi treffipalstaa tarttee? Eihän sitä tartte muuta kuin pyöriä nahkavetimissä jonkin valtaväylän huoltoaseman pihalla ja pongailla sinne kurvaavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ja kun sillä on pyörä, se on kiinnostunut niistä. Sitten vaan juttua vääntämään tyyliin: "Onko tuo kaksitahti vai nelitahtinen pyörä" tai "Millos neiti on viimeeksi vaihtanut nesteet".
Vähän aikaavievää puuhaa partioida huoltiksilla...
Huoltamoilla partioivista seurantarjoajista tulee jotenkin ammattilaiset mieleen..
biggrin.gif

Juu ja noilla huoltamoilla on kyl saanu ryystää kahvinsa ihan "rauhassa"...paitsi kerran yks HD-hemmo tuli jutteleen kun olin jo tupakilla mopon vieressä ja alotti keskustelun näin:
"Siks mulla on toi Hd, kun tollasella muoviluodilla mä pääsisin kortistani eroon"  
omg.gif

No katoin hölmistyneenä vanhaa "matkalehmääni" ja ajattelin, että jaahas, taidan vetää potan päähän..."hyvää päivää" ja se siitä  
biggrin.gif

Itse en aloita keskusteluja koska luultavasti en sanoisi mitään järkevää, ja koen järjetöntä alemmuuskompleksia kun naisella on 1000cc kyykky ja minulla vain tuommoinen vanha puutarhajyrsin
sad_orig.gif

Itse en aloita keskusteluja koska luultavasti en sanoisi mitään järkevää, ja koen järjetöntä alemmuuskompleksia kun naisella on 1000cc kyykky ja minulla vain tuommoinen vanha puutarhajyrsin  
sad_orig.gif
Mut onko koolla sitten oikeasti noin paljon väliä?
baaa.gif

Kaikkeahan voi järkätä ja suunnitella, kesä on lyhyt ja maailmaan mahtuu tapahtumia
buttrock.gif

Khyl mä ainakin voisin tulla sinkkuajeluihin mukaan
buttrock.gif
033102beer_1_prv.gif

sad_orig.gif
Väärä nainen, jos se on sille ongelma. Mutta miksi se sinulle on ongelma jo etukäteen?
Munkin miehellä on Kawan Drifter....
crazy.gif
Ja siitä huolimatta mä tykkään siitä!
inlove.gif

Ja mun miehellä 400 SM ja tykkään siitä  
inlove.gif

Ei se mopon koko ole mikään ongelma, ainakaan mulle...kyllä sillä miehellä pitää olla jotain muuta tatsia kun isot "kuutiot"  
tounge.gif

sad_orig.gif
Valitettavasti olen huomannut, että usein juttu loppuu lyhyeen, kun tulee pyöristä (ja leluista muutenkin) puhe. (Kilokyykyillä kuitenkin suurimman osan motoristinuraani ajellut)
nixweiss.gif

No, onneksi löytyy vielä miehiä, jotka tätäkin harrastusta ymmärtää
tounge.gif
.

No kyllä näistä rohkaistuneena kävin vähän ajelemassa ja ei se kyllä ole sen laivan koko vaan aallon liike joka sitä keinuttaa perkele!

Kiitos .ORG, toit itsetuntoni takaisin.

Back