• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Treffipalsta orggiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Treffipalsta orggiin? -

• 1. Olisi hyvä juttu

Ääniä: 2 100,0%
  • 2. Ei tarvita

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    2
Mihin sitä motoristi treffipalstaa tarttee? Eihän sitä tartte muuta kuin pyöriä nahkavetimissä jonkin valtaväylän huoltoaseman pihalla ja pongailla sinne kurvaavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ja kun sillä on pyörä, se on kiinnostunut niistä. Sitten vaan juttua vääntämään tyyliin: "Onko tuo kaksitahti vai nelitahtinen pyörä" tai "Millos neiti on viimeeksi vaihtanut nesteet".
Vähän aikaavievää puuhaa partioida huoltiksilla...
Huoltamoilla partioivista seurantarjoajista tulee jotenkin ammattilaiset mieleen..  
biggrin.gif
...varsinkin nahkavetimissä esiintyvistä...
tounge.gif

Niin jos mimmillä on tonninen kyykky ja itse suhaa paikalle piikillä tai 6-satkulla niin voiko nainen sitten ajatella niin, ettei sitä miestä kiinnostakkaan kuin tuo mun prätkä varmaankin? ;)

Niin jos mimmillä on tonninen kyykky ja itse suhaa paikalle piikillä tai 6-satkulla niin voiko nainen sitten ajatella niin, ettei sitä miestä kiinnostakkaan kuin tuo mun prätkä varmaankin? ;)
tossa vaiheessa voi jo sanoa että täytyy olla miehessä vikaa jos se nainen ei ymmärrä että se mies yrittää vähän niinku tutustua siihen eikä sen pyörään

Mun mielestä ois hyvä homma! En edes kelpuuttaisi miestä, joka ei ymmärrä moottoripyörien päälle.
Suoli24:ssa kun on ilmoitus, jossa vaatimuksena moottoripyöräilyn harrastaminen, niin 90% vastanneista on jotain muuta tai niillä on A-kortti, muttei mopovuosien jälkeen ole ajanut.

Mä en kehtaa Hakusessa-palstalle vielä laittaa omaa ilmotusta, kun vasta rekisteröidyin tänne (lukenut olen toki pidemmän aikaa). Kynnys olisi matalampi, kun olisi oikea osasto suoraan: Treffipalsta!

Mutta täältä tuppukylästä ei hirveesti varmaan tänne kirjottelevaa porukkaa löydy... Paitsi, että huomasin erään tässäkin kirjoittelevan pitävän majaa samassa pitäjässä. Kun ei tiedä edes ikää tai muutakaan, niin privaviestin laittaminen tuntuu vähän kaukaahaetulta!

Mä en oo niin sekava, kuin miltä kuulostan...

blush.gif

Olisiko ylläpidon mahdollista lisätä tonne Hakusessa-osioon oma alafooruminsa treffi-ilmoituksille? Vaikka koeajaksi näin alkuun. Saahan sen sieltä pois, jos homma menee ihan pelleilyksi.

pitkään aikaan en ole jaksanut pariutua tai paritella, ei semmoseen ole jaksanut panostaa.  
sad_orig.gif
 ehkä kohdekin on puuttunut ;)  siis sinkkuna tietenkin ja oma käsi ja toinenkin on terve. mitä jännetuppi vihoittelee ja ranne ei kestä työntää yli 70kg ylös nyt, mutta ei vatkaamisesta eikä semmosesta, vaan kallioilla, ei mika ja punttien kans temunnu.......................... niin ja koiraelämää. varsinainen vaihtoehtoihminen, hehiö.

eikös tämäkin palsta jo toimi treffipalstana? tai joku muu.

rispect

muoks, tuo balin ilmo muokattuna sopii:

Minä olen Jope. Harrastan moottoripyörän ajamista ja korjaamista. Minulla on kawasakei, niissä on vähän vikoja. Minulla on koiria ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallimusaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.

Todellakin..

Sit ku tälläne oiski.. miun mopo lähtis kuitenkaa käymää.. ja naapurin tytön punasella scootterilla paikalle raahautuneena.. vois luultavasti vaa todistaa sitä pettymysten määrää ku vetää kypärän pois
biggrin.gif
..

Et sitä söpöä naispoliisia odotelles."paljos sille puhelin numerolle tuli hintaa..."
bawling.gif
.

No joo päivän parhaat naurut. Mut enpä minäkää uskois et alle 30v silmää sopiva naine mopolla kesäterassil ainakaa sinkku voi olla.
bowdown.gif

Moottoripyörätreffit olisi vähän niinkuin Treffit Pimeässä. Kummallakin olisi kypärät päässä ja sitten ihan lopuksi ottaisi kypärät päästä. Näkisi että miten pinnallinen se toinen tai itse on.

Moottoripyörätreffit olisi vähän niinkuin Treffit Pimeässä. Kummallakin olisi kypärät päässä ja sitten ihan lopuksi ottaisi kypärät päästä. Näkisi että miten pinnallinen se toinen tai itse on.
biggrin.gif

Ja jos tää ei tunnu ihan omalta formaatilta, niin voihan sitä kokeilla muitakin tapoja..

- Unelmien busamies: Pinnalliset puolet kunnossa oleva, pyöränsä kanssa kilpaa pullisteleva jäpikkä saa valita kymmenestä Wellrightin kuvaston kaunottaresta omalle sitsilleen sopivimman typyn.

- Napatonni: Kolmesta jo kilometrejä taittaneesta neitiaabeeceestä yhdellä on kirjekuoressa parhaat mutkapätkät Alpeilla, mutta huonommallakin valinnalla pääsee cruisaamaan Mutterille tai Suvirantaan.

- Motoristille morsian: Liivimiesten oma ohjelma, jossa otetaan myös naisten liiveistä mittaa ja katsotaan kuka kestää viikon tallielämää sekä hallitsee parhaiten meisseliin tarttumisen jalon taidon.

Mun mielestä ois hyvä homma! En edes kelpuuttaisi miestä, joka ei ymmärrä moottoripyörien päälle.
Suoli24:ssa kun on ilmoitus, jossa vaatimuksena moottoripyöräilyn harrastaminen, niin 90% vastanneista on jotain muuta tai niillä on A-kortti, muttei mopovuosien jälkeen ole ajanut.

Mä en kehtaa Hakusessa-palstalle vielä laittaa omaa ilmotusta, kun vasta rekisteröidyin tänne (lukenut olen toki pidemmän aikaa). Kynnys olisi matalampi, kun olisi oikea osasto suoraan: Treffipalsta!

Mutta täältä tuppukylästä ei hirveesti varmaan tänne kirjottelevaa porukkaa löydy... Paitsi, että huomasin erään tässäkin kirjoittelevan pitävän majaa samassa pitäjässä. Kun ei tiedä edes ikää tai muutakaan, niin privaviestin laittaminen tuntuu vähän kaukaahaetulta!

Mä en oo niin sekava, kuin miltä kuulostan...

blush.gif
Ei mitään hätää, kaikki ok. Mä oon just niin sekava ku miltä sä kuulostat..

Todellakin..

Sit ku tälläne oiski.. miun mopo lähtis kuitenkaa käymää.. ja naapurin tytön punasella scootterilla paikalle raahautuneena.. vois luultavasti vaa todistaa sitä pettymysten määrää ku vetää kypärän pois
biggrin.gif
..

Et sitä söpöä naispoliisia odotelles."paljos sille puhelin numerolle tuli hintaa..."
bawling.gif
.

No joo päivän parhaat naurut. Mut enpä minäkää uskois et alle 30v silmää sopiva naine mopolla kesäterassil ainakaa sinkku voi olla.  
bowdown.gif

no kyllä niitäkin löytyy..... "nim. yx alle (vielä 30v) ja ehkäpä ihan mukavan näköinenkin"

pftroest.gif

Tässäpä tännekin linkki Etelä-Suomen sinkkuajoon. Mukaan tarvitaan myös naisia, ettei tule liian kyseenalainen maine koko tapahtumalle.  
biggrin.gif
Suunnitelmissa mennä motoparkkiin rääräätä kattoo tuolloin... jos en mene ni mukana.

Ihan mahtavaa, että järjestetään ajoja, oli teema sit mikävaan, mietin vaan, että tuntuu viikonloppuisin olevan paljon erilaisia tapahtumia, että olisko seuraava ajelu arki-iltana?

Back