Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...varsinkin nahkavetimissä esiintyvistä...Huoltamoilla partioivista seurantarjoajista tulee jotenkin ammattilaiset mieleen..Vähän aikaavievää puuhaa partioida huoltiksilla...Mihin sitä motoristi treffipalstaa tarttee? Eihän sitä tartte muuta kuin pyöriä nahkavetimissä jonkin valtaväylän huoltoaseman pihalla ja pongailla sinne kurvaavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ja kun sillä on pyörä, se on kiinnostunut niistä. Sitten vaan juttua vääntämään tyyliin: "Onko tuo kaksitahti vai nelitahtinen pyörä" tai "Millos neiti on viimeeksi vaihtanut nesteet".![]()
tossa vaiheessa voi jo sanoa että täytyy olla miehessä vikaa jos se nainen ei ymmärrä että se mies yrittää vähän niinku tutustua siihen eikä sen pyöräänNiin jos mimmillä on tonninen kyykky ja itse suhaa paikalle piikillä tai 6-satkulla niin voiko nainen sitten ajatella niin, ettei sitä miestä kiinnostakkaan kuin tuo mun prätkä varmaankin?![]()
täytyykin ruveta kirjailemaan oikeen edustavaa esitelmää itestäänOlisiko ylläpidon mahdollista lisätä tonne Hakusessa-osioon oma alafooruminsa treffi-ilmoituksille? Vaikka koeajaksi näin alkuun. Saahan sen sieltä pois, jos homma menee ihan pelleilyksi.
Moottoripyörätreffit olisi vähän niinkuin Treffit Pimeässä. Kummallakin olisi kypärät päässä ja sitten ihan lopuksi ottaisi kypärät päästä. Näkisi että miten pinnallinen se toinen tai itse on.
Taitaa olla liikaa vaadittu. Mahtaako sopia foorumin imagoon?Olisiko ylläpidon mahdollista lisätä tonne Hakusessa-osioon oma alafooruminsa treffi-ilmoituksille? Vaikka koeajaksi näin alkuun. Saahan sen sieltä pois, jos homma menee ihan pelleilyksi.
Ei mitään hätää, kaikki ok. Mä oon just niin sekava ku miltä sä kuulostat..Mun mielestä ois hyvä homma! En edes kelpuuttaisi miestä, joka ei ymmärrä moottoripyörien päälle.
Suoli24:ssa kun on ilmoitus, jossa vaatimuksena moottoripyöräilyn harrastaminen, niin 90% vastanneista on jotain muuta tai niillä on A-kortti, muttei mopovuosien jälkeen ole ajanut.
Mä en kehtaa Hakusessa-palstalle vielä laittaa omaa ilmotusta, kun vasta rekisteröidyin tänne (lukenut olen toki pidemmän aikaa). Kynnys olisi matalampi, kun olisi oikea osasto suoraan: Treffipalsta!
Mutta täältä tuppukylästä ei hirveesti varmaan tänne kirjottelevaa porukkaa löydy... Paitsi, että huomasin erään tässäkin kirjoittelevan pitävän majaa samassa pitäjässä. Kun ei tiedä edes ikää tai muutakaan, niin privaviestin laittaminen tuntuu vähän kaukaahaetulta!
Mä en oo niin sekava, kuin miltä kuulostan...
![]()
Todellakin..
Sit ku tälläne oiski.. miun mopo lähtis kuitenkaa käymää.. ja naapurin tytön punasella scootterilla paikalle raahautuneena.. vois luultavasti vaa todistaa sitä pettymysten määrää ku vetää kypärän pois..![]()
Et sitä söpöä naispoliisia odotelles."paljos sille puhelin numerolle tuli hintaa...".![]()
No joo päivän parhaat naurut. Mut enpä minäkää uskois et alle 30v silmää sopiva naine mopolla kesäterassil ainakaa sinkku voi olla.![]()
Jep jep. Tapahtumiin se ajokutsu on menossakin heti, kun saan reittiehdotelman valmiiksi.Sinkkuajeluista voi ilmoa laittaa .Org! Kokoontumiset - osioon ja Länsi miitti - tapahtumassa on myös sinkkuja liikenteessä, joten mukaan vaan![]()
Suunnitelmissa mennä motoparkkiin rääräätä kattoo tuolloin... jos en mene ni mukana.Tässäpä tännekin linkki Etelä-Suomen sinkkuajoon. Mukaan tarvitaan myös naisia, ettei tule liian kyseenalainen maine koko tapahtumalle.![]()