mattipoeka
www.mattipoeka.com
Hehee, jos moinen tulee niin tämä sinkku on messis. Eli salettii harvinaista herkkua tarjolla ja yleensä löytää .org porukan ajeluista KTM merkkisen pyörän päältä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.
Pitääks sunkin saada naista?HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.![]()
Oho, ai siinä semmosestakii puhuttiinPitääks sunkin saada naista?HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.![]()
Älä kattinen oo nuin rajottunuOho, ai siinä semmosestakii puhuttiinPitääks sunkin saada naista?HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.
nöyyyyy![]()
Okei, tuun huomenna käymään siun luona, se makuupussi jäi...Älä kattinen oo nuin rajottunuOho, ai siinä semmosestakii puhuttiinPitääks sunkin saada naista?HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.
nöyyyyy
Niinko mä oon pojille sanonu, ei kerta homoa tee....![]()
RepesinOkei, tuun huomenna käymään siun luona, se makuupussi jäi...Älä kattinen oo nuin rajottunuOho, ai siinä semmosestakii puhuttiinPitääks sunkin saada naista?HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.
nöyyyyy
![]()
Vaasalaiset on homeperseitäVarmaan tuottavempaa olis itselle ensin muuttaa täältä sivukyliltä veke kun kaikki elämä näkyy olevan jossain etelämpänä![]()
Kyllä ne on, ja täytyy sitten vielä painottaa että itehän vaan asun täällä, en sentään ole alkuperäinen kasvattiVaasalaiset on homeperseitäVarmaan tuottavempaa olis itselle ensin muuttaa täältä sivukyliltä veke kun kaikki elämä näkyy olevan jossain etelämpänä
ei vaan siellähän on mukavasti mukavia naisia ainaki sillon ku olin yhden kesän töissä siellä
kukaan ei vaan niin paljon tykänny et ois Keski-Suomeen lähteny![]()
![]()
Kai ne homotkin voi seuraa etsiä?Vaasalaiset on homeperseitäVarmaan tuottavempaa olis itselle ensin muuttaa täältä sivukyliltä veke kun kaikki elämä näkyy olevan jossain etelämpänä
ei vaan siellähän on mukavasti mukavia naisia ainaki sillon ku olin yhden kesän töissä siellä
![]()
No hyi helvettiKai ne homotkin voi seuraa etsiä?Vaasalaiset on homeperseitäVarmaan tuottavempaa olis itselle ensin muuttaa täältä sivukyliltä veke kun kaikki elämä näkyy olevan jossain etelämpänä
Eikö ratossa ollut aikoinaan palstat: ruuvi-mutteri,mutteri-ruuvi,ruuvi-ruuvi ja mutteri-mutteri? Vaan oliko siellä sekalaatikkoa,sit en muista kun olin vasta oppinut lukemaan![]()
![]()
Edit: nykyään on rosterit ja ruostuneet samassa![]()
Edit kerran vielä: en ole homo
Niin minäkinRepesinOkei, tuun huomenna käymään siun luona, se makuupussi jäi...Älä kattinen oo nuin rajottunuOho, ai siinä semmosestakii puhuttiinPitääks sunkin saada naista?HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.
nöyyyyy
![]()
![]()
HahaNiin minäkinRepesinOkei, tuun huomenna käymään siun luona, se makuupussi jäi...Älä kattinen oo nuin rajottunuOho, ai siinä semmosestakii puhuttiinPitääks sunkin saada naista?HaHa melkeen samiksii, paitsi en korjaa ku ajelen susukilla ja on kaks kissaaMinä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.
nöyyyyy
![]()
Jos mä pöyhin sen makuupussin valmiiks...![]()
![]()
Eikö tossa nyt ollu puhetta homEperseestä, ei homO... Niissä on musta jotensakin vissi eroKai ne homotkin voi seuraa etsiä?Vaasalaiset on homeperseitäVarmaan tuottavempaa olis itselle ensin muuttaa täältä sivukyliltä veke kun kaikki elämä näkyy olevan jossain etelämpänä
Eikö ratossa ollut aikoinaan palstat: ruuvi-mutteri,mutteri-ruuvi,ruuvi-ruuvi ja mutteri-mutteri? Vaan oliko siellä sekalaatikkoa,sit en muista kun olin vasta oppinut lukemaan![]()
![]()
Edit: nykyään on rosterit ja ruostuneet samassa![]()
Edit kerran vielä: en ole homo
No johan... Saipa mun juttuni runsaasti vastakaikua! Jopa yksi yv tuli, jossa tiedusteltiin mahista saada tavata ko. naisia... Helpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä)NaamarajaNiin no joo, olet kyllä aivan oikeassa.No mieti, olis melkonen kaveri, jos vastais, että "Aika hirveitä ite asiassa.."jahas, vai silleen.onko nättejäkin?Niinpä! Mullakin on ainakin pari naispuolista ystävää, joilla EI ole mopoa mut jotka haluis MOPOLLISEN partnerin. Miten ne ujuttais mukaan "seuroihin"(Ja ei - musta EI ole kyysääjäksi!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eli kuvat jakoon vaan.sillä se homma etenee.![]()
. Yleensä se tahtoo vaan olla siten, että rumilla on, näteillä ei
. Eli ei pidä paikkaansa.![]()
No mutta hei, eikö tällainen touhu ainakin todista sen, että tarvetta kyseiselle treffipalstalle olisi runsaasti.No johan... Saipa mun juttuni runsaasti vastakaikua! Jopa yksi yv tuli, jossa tiedusteltiin mahista saada tavata ko. naisia... Helpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä)NaamarajaNiin no joo, olet kyllä aivan oikeassa.No mieti, olis melkonen kaveri, jos vastais, että "Aika hirveitä ite asiassa.."jahas, vai silleen.onko nättejäkin?Niinpä! Mullakin on ainakin pari naispuolista ystävää, joilla EI ole mopoa mut jotka haluis MOPOLLISEN partnerin. Miten ne ujuttais mukaan "seuroihin"(Ja ei - musta EI ole kyysääjäksi!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eli kuvat jakoon vaan.sillä se homma etenee.![]()
. Yleensä se tahtoo vaan olla siten, että rumilla on, näteillä ei
. Eli ei pidä paikkaansa.
!![]()
Nämä mainitsemani naiset on kauniita, naisellisia naisia. Lieneekö liian fiksuja arvon herroille... Ainakin toinen löytyy Face bookista
.![]()
Ai, että määrä korvaa laadunHelpompi kyllä olla naisihminen näissä piireissä - on mistä valita (siis miehiä)!![]()