• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Treffipalsta orggiin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Treffipalsta orggiin? -

• 1. Olisi hyvä juttu

Ääniä: 2 100,0%
  • 2. Ei tarvita

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    2
^Niinno..
biggrin.gif
Ainahan sen miehen voi jättää kotiin vaikka laitteleen ruokaa ja siivoon. Hehe..
biggrin.gif
Ehkä kerrankin kämppä olisi oikesti siivottu ja ruoka hyvää
biggrin.gif

^OT:na, onko se sitten hyvä että joku kiinnostuu itsestä vain jonkun tietyn materian takia?
Oma elo ja mieli on kesällä vaan mopoilussa, et ukkelilla ois vähän pakko olla mopedi
smile_org.gif
...eli helpommalla pääsee ilman äijää :P
Sama toisinpäin, en vain ole osannut tuota sanoiksi pukea, hyvä Kattinen. Tai jos ei ole omaa mopoa, sitten pitää olla yhtä innostunut mopoilusta että suorastaan ehdottaa lähtöä jos kuski itse ei älyä ehdottaa  
idea3.gif

Lähen tästä ajelemaan pohjois-uusimaan suuntaan. katotaan jos joku ilmestyy jostain ;) kunhan ei olisi kuitenkaan se yleisin ja vähiten toivottu setä tai täti sininen. asioilla on käytävä, siitä ne asiat kulkevat.

yleisin ja vähiten toivottu setä tai täti sininen. asioilla on
Ei ne kaikki siniset tädit (petrolsirkuksesta bongattu, herkimmille K-16) ilkeitä ole, vaikka irvistelevätkin. Ja ne haalarisiniset tädit, niilläkin on omat käsiraudat, jos ny asian valoisaa puolta pitää katsoa. Mitä tämän ketjun aiheeseen tulee, treffeistä minen tiedä eikä sellaiseen usein edes ole aikaa (vaikka tällainen yrmeä ikisinkku olenkin). Mutta jos joku täti tai sellaisen nuorempi versio joskus haluaa kyytiä vaikka Kimppakivojen sunnuntai-ajeluissa niin en minä nyt heitä sieltä tarakalta poiskaan potki. Kaipa siis sellainenkin palsta tänne sopii. Kuten jo todettu niin intressiryhmät kohtaavat täällä suuremmalla todennäköisyydellä kun jossain muualla.

/MarcusB

Niinpä! Mullakin on ainakin pari naispuolista ystävää, joilla EI ole mopoa mut jotka haluis MOPOLLISEN partnerin. Miten ne ujuttais mukaan "seuroihin"
confused_orig.gif
(Ja ei - musta EI ole kyysääjäksi!)  
biggrin.gif
jahas, vai silleen.onko nättejäkin?
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
No mieti, olis melkonen kaveri, jos vastais, että "Aika hirveitä ite asiassa.."  
smile_org.gif
Niin no joo, olet kyllä aivan oikeassa.
withstupid.gif

eli kuvat jakoon vaan.
biggrin.gif
sillä se homma etenee.
biggrin.gif

Niinpä! Mullakin on ainakin pari naispuolista ystävää, joilla EI ole mopoa mut jotka haluis MOPOLLISEN partnerin. Miten ne ujuttais mukaan "seuroihin"
confused_orig.gif
(Ja ei - musta EI ole kyysääjäksi!)  
biggrin.gif
jahas, vai silleen.onko nättejäkin?
smile_org.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
No mieti, olis melkonen kaveri, jos vastais, että "Aika hirveitä ite asiassa.."  
smile_org.gif
Niin no joo, olet kyllä aivan oikeassa.
withstupid.gif

eli kuvat jakoon vaan.
biggrin.gif
sillä se homma etenee.
biggrin.gif
Naamaraja
biggrin.gif
. Yleensä se tahtoo vaan olla siten, että rumilla on, näteillä ei
omg.gif
. Eli ei pidä paikkaansa.

Ei ne (lue:me) komeat, kauniit ja rohkeat uskalleta laittaa naamoja esille. Tulis aivan liikaa yhteydenottoja ja kiitos ei :denkin antaminen on pidemmän päälle rasittavaa  
tounge.gif

Mihin sitä motoristi treffipalstaa tarttee? Eihän sitä tartte muuta kuin pyöriä nahkavetimissä jonkin valtaväylän huoltoaseman pihalla ja pongailla sinne kurvaavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ja kun sillä on pyörä, se on kiinnostunut niistä. Sitten vaan juttua vääntämään tyyliin: "Onko tuo kaksitahti vai nelitahtinen pyörä" tai "Millos neiti on viimeeksi vaihtanut nesteet".

Mihin sitä motoristi treffipalstaa tarttee? Eihän sitä tartte muuta kuin pyöriä nahkavetimissä jonkin valtaväylän huoltoaseman pihalla ja pongailla sinne kurvaavia vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ja kun sillä on pyörä, se on kiinnostunut niistä. Sitten vaan juttua vääntämään tyyliin: "Onko tuo kaksitahti vai nelitahtinen pyörä" tai "Millos neiti on viimeeksi vaihtanut nesteet".
toimiskohan toi hyvinkin.
idea3.gif

ootko kokeillu? mä vähän luulen, että kannattaa ainakin avata keskustelu jollain ihan muulla repliikillä, kuin noilla kahdella yllämainituilla.
biggrin.gif

Vähän aikaavievää puuhaa partioida huoltiksilla...

Hmmmm....kai ny pitää jotain kantaa otta ja jostain se aina tulee eteen se toinen....

Noh itte ainakin sattumoisin törmäsin ORG:laiseen ja se jäi matkaan se ukko...et ei paha mennä ORG.tapaamisiin tai muihin koskaan ei tiiä mitä jää matkaan
inlove.gif

Ja KYLLÄ sillä toisellakin pitää olla menopeli ei tuu muuten mitään!!

Minä olen Jope. Harrastan moottoripyörän korjaamista. Minulla on suzuki siinä on paljon vikoja. Minulla on kissa ja marsu. Nostan puntteja ja kuuntelen metallicaa. Nyt pitäisi saada naista.
Nimim. Jope The Biltema.

Ei kai se keltään mitää poiskaan oo jos täällä sellanen palsta olis.
Ja tosiaan yksin on tylsä ajella  
062802moto_prv.gif

....ja paljon muutakin on tylsä tehä issekseen  
tounge.gif

Back