apsi mallit oli kaikki sinisiä.tahto mustan.piste.
nyt saa.ei oo järkeä vaihtaa.piste.
jos oiski kelpuuttanut sinisen, makso tonnin enempi...muuta käyttöä tonnille.piste.
Hauskahan tuo oli vängätä
En missään vaiheessa sanonut et absit olis huonot, sanoin vain, ettei ne vakuuta minua ja en halua sellaisia.Tämä sai melkoisen raivon aikaan kavereissa, joiden mielestä elektroniikka on hienoa ja siihen pitää luottaa, jopa vastoin tervettä järkeäkin.
Olen nähnyt mitä tuo tekniikkaan luottaminen autopuolella tekee...melko varomattomia kuskeja, jotka luottavat siihen että auton elektroniikka kumoaa sen tosiasian, että liukkaalla kelillä...olis hyvä kuskinkin käyttää jonkinlaista järkeä..
Jos jossain tilanteessa haluan että pyörä pysähtyy, niin sen on myös pysähdyttävä.Piste.Ja se ei sitä tee jos siinä on absit.
En halua siinä tilanteessa miettiä, että oliko mulla absit päällä vai ei ja mistä napista ne piti painaa pois päältä.
Siinä kun sitä aikaa ei ole.
Mut antaa poikien jatkaa tinkaa.Onneks kelleen ei pysty mitään väkisin myymään
Viel komppaan Streethawkia siinä, että jarrutuksen, täysjarrutuksenkin harjoittelu on aikalailla a ja o.Se pitäis olla juttu, joka tulee selkärangasta kaikilla, joilla pyörä on.
Siinä varmaan rataharjoittelu on parasta mahdollisista.
JA sitä pitäis autokoulussa harjoitella enemmän.
Missäään vaiheessa en myöskään epäillyt et absit ei toimis, näyttää osalla kirjoittajia olevan halua laittaa sanoja toisten suuhun.
Minä vain epäilen täysin toimivienkin absien käyttökelpoisuutta joissain olosuhteissa täällä pohjoisessa.Kaikissa autoissakaan ne kun eivät ole toimineet toivotulla tavalla.
Ihmiset voi vähätellä toisten mielipiteitä-niin kävi tässäkin ketjussa-epäiltiin pelkäämistä, itkunsekaista toistelua ja vaikka mitä.
Kuitenkaan kyseisistä herroista kukaan ei ole kanssani ajellut, eikä ihme, yleensä ajelenkin mieluummin yksin, mut eipä ole kerhonkaan kaverit valittaneet seurassa ajeluista.
Siellä oli muutama kaveri, joiden mielipiteitä arvostin.
Ne oli niitä jotka pureutui järkisyin asiaan.
Old school, edelleenkin.Forever.