Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä mä pidän, motoristi mun makuun. Mä tarjoon juomat jos joskus kohdataan.Kaff sanoi:...Lisäksi jos em. hommista innostuu voi hyvällä omallatunnolla hommata useamman pyörän![]()
pyh sanoi:Hypermotard 939, tietenkin!
seppo02 sanoi:NC700x tai NC750J NM4 vultus jos pitää olla poikkeuksellisen hyvän näköinen
Roark sanoi:Järkiratkaisu vois olla joku MT-07 -taustainen mopo. XSR700:ssa vissiin vähän parempi alusta kuin muissa.
Enpäs huomannut. Miltähän osin tuo MT ei täyttänyt speksejä?Jonezi sanoi:Hänellä on MT-07 jo nyt...
MT-07:n suurin puute löytyy alustasta, lisäksi mun jaloille toi pyörä tuntuu ehkä hivenen pieneltä. Moottoria en moiti, kaupunkiin ihan spot-on (jos Yamaha tekis samalla koneella supermoton ni aijjai!!). Tuolla aikaisemmin jo pohdiskelin että onko sitä parempaa kaupunkikulkinetta olemassakaan sillä onhan sille pari ääntä jo tässäkin ketjussa annettu.Roark sanoi:Enpäs huomannut. Miltähän osin tuo MT ei täyttänyt speksejä?