Re: Täydellinen kaupunkipyörä
Omassa hyperissä ei ollu mitään ongelmia ruuhkassa lämpöjen kanssa sen jälkeen ku siinä seokset säädettiin kohdille!
Kaff sanoi:MT-07:n suurin puute löytyy alustasta, lisäksi mun jaloille toi pyörä tuntuu ehkä hivenen pieneltä. Moottoria en moiti, kaupunkiin ihan spot-on (jos Yamaha tekis samalla koneella supermoton ni aijjai!!). Tuolla aikaisemmin jo pohdiskelin että onko sitä parempaa kaupunkikulkinetta olemassakaan sillä onhan sille pari ääntä jo tässäkin ketjussa annettu.
Hypermotardit kiinnostaa kovasti, epäilyksiä herättää:
- Onko ilmajäähdytteiset koneet ongelma kesäruuhkissa?
- Maavaraa löytyy mut täytyis hommata 1100 jos haluais oikeesti pätevän alustan
BMW RnineT en miellä kategoriaan "kevyt&ketterä" 222kg märkäpainollaan
NC700 on järkimiehen valinta, ei herätä mussa mitään tunteita. Tää on ihan puhtaasti makuasia ja varmaankin helvetin hyvä pyörä.
Nuda R kiinnostaa ja pelottaa samaan aikaan
Guzzin V9 Roamer ehkä kans hieman yli budjetin ja alustaltaan varmaankin samaa tasoa MT-07:n kanssa.
KTM:ltä kiinnostais lähinnä 690 duke/SMR, ehkä pienempi on liian pieni ja superduke taas liian överi. Ei huono vaihtoehto.
Dorsoduro menee samoissa hekumoissa tuon Hypermotardin kanssa, joskaan ei yhtä seksikäs omaan silmään ja myöskin hieman raskas(?)
Street Triple ollut myös harkinnassa, mutta tuntuu että siinä jäis hevosvoimat käyttämättä ja ajoasento menis kyykympään suuntaan nykyisestä ja suunta pitäis olla ylöspäin
MV Rivale ... aijjai... ku löytyis jostain mulle sopivaan hintaan
Koska tää oli kovin hypoteettista vielä eilen, ni ei tullu speksattua yhtä tärkeää kriteeriä: hintahaarukka jossain alle 9000€. (enkä vieläkään tunnusta et oikeesti oisin vaihtamas pyörää)
Omassa hyperissä ei ollu mitään ongelmia ruuhkassa lämpöjen kanssa sen jälkeen ku siinä seokset säädettiin kohdille!
. Itse saatan joskus korottaa 690:n tuohon jos tuntuu siltä, mutta kyllä 690 on aika täydellinen moottori taajamaan.