Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PikkuMasa sanoi:Paikallehan tultiin, mutta feilasin komeasti ajolenkin.. Oli vaan tosiaan melko väsy (lomalta palannut tällä viikolla, edelleen unirytmit sekaisin) ja nälkäkin painoi. Lisäksi oli tosiaan sovittu tapaamista 18.oo jälkeen tuonne Auto Centerille. Kertokaahan miten letkat meni ja kuka on kuka näin tuntomerkein? Osa olikin tuttuja, mutta näin niinkuin nimimerkin takaa. Brenin ja LaMasqueraden ainakin tunnistin? Kaikki eivät jääneet toki mieleen, mutta edessä istui kaveri punavalkoisessa A-starsin vermeissä (ollaan tavattu ainakin kerran samaisessa ABC:llä), sitten oikealla puolella istui mieshenkilö mustassa nahkarotissa ja viereen tuli neitokainen, joka tuumasi "Ja eikun takariviin" tms.
niin ja aurinkolasipäinen mies, joka huikkasikin, että "kukas se PikkuMasa on?"
Vähä tämmöinen "offtopic" aiheesta: Kasvot nimimerkin takaa.
PikkuMasa sanoi:... ja viereen tuli neitokainen, joka tuumasi "Ja eikun takariviin" tms.![]()
lowhill sanoi:Sori PikkuMasa kun kesti mun vastaus! Mä nimittäin istuin sun oikealla puolella musta nahkarotsi päällä ja ajo farkuissa.
Lowhill

R1ivattu sanoi:En huomannut PikkuMasan viestiä ollenkaan, sori. Minä olin tuo takarivin tyttönen, kuokkavieras kaukaa etelästä, harvoin tienoilla tavattu![]()
Pitää sumplia, tai ostaa lisää letkua.mppa sanoi:Moro kaikille! Olen uusi motoristi tältä kesältä ja olis mukava lähtee ryhmän kanssa pyörähtään jossain, esim torstaina, mikäli ei muuta ihmeellistä tule. Suvirannalla tarkotetaan ilmeisesti tota Turengin mestaa? Mihkäs aikoihin sieltä ollaan yleensä oltu takaisin Tampesterissa? Pyörä on 636 Ninja.
mppa sanoi:Hitsi ei ehdi tänään. Seuraavalla kerralla sitten, onhan tätä kesää vielä!
Tai siis ehkä mä jaksaisin, mutta perhana kun sit on ihan poikki taas aamulla ja herätys taas neljältä... Mä nyt arvon vähän vielä, saattaisin lähteä ehkä mukaan johonkin asti ja sit tehdä uparit takas himaan.