• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen äkkilähdöt - ajoseuraa n...y...t...nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ihan vaan kuriositeettina ttdriver, me ajettiin tällä kertaa Aitolahden Teboilille. Tai no, mä tulin perästä, eli taas oli pari osastoa :D

Viikonloppuna oli eräiden kanssa juttua että joko sitä taas torstaina Suvirantaan?! Näyttäis olevan ihan perusnättiä +17 ja aurinkoa keliä luvassa.. eikä mennä motaria.. :)

Jos vaikka lähtö to 9.8. kello 16.30 Lahdesjärven ABC:lta. Kahvittelijat paikalle jo aiemmin (16->). Kelivarauksella toki..

Erittäin varmasti ehkä mukana. Mukanaolo kiinni siitä, haluaako pyörän omistaja itse ajella kauniilla säällä. Mahkut siis 50/60 :D

PikkuMasa sanoi:
Paikallehan tultiin, mutta feilasin komeasti ajolenkin.. Oli vaan tosiaan melko väsy (lomalta palannut tällä viikolla, edelleen unirytmit sekaisin :grin: ) ja nälkäkin painoi. Lisäksi oli tosiaan sovittu tapaamista 18.oo jälkeen tuonne Auto Centerille. Kertokaahan miten letkat meni ja kuka on kuka näin tuntomerkein? Osa olikin tuttuja, mutta näin niinkuin nimimerkin takaa. Brenin ja LaMasqueraden ainakin tunnistin? Kaikki eivät jääneet toki mieleen, mutta edessä istui kaveri punavalkoisessa A-starsin vermeissä (ollaan tavattu ainakin kerran samaisessa ABC:llä), sitten oikealla puolella istui mieshenkilö mustassa nahkarotissa ja viereen tuli neitokainen, joka tuumasi "Ja eikun takariviin" tms. :thumbup: niin ja aurinkolasipäinen mies, joka huikkasikin, että "kukas se PikkuMasa on?" :p
Vähä tämmöinen "offtopic" aiheesta: Kasvot nimimerkin takaa.

Sori PikkuMasa kun kesti mun vastaus! Mä nimittäin istuin sun oikealla puolella musta nahkarotsi päällä ja ajo farkuissa.

Lowhill

Moro kaikille! Olen uusi motoristi tältä kesältä ja olis mukava lähtee ryhmän kanssa pyörähtään jossain, esim torstaina, mikäli ei muuta ihmeellistä tule. Suvirannalla tarkotetaan ilmeisesti tota Turengin mestaa? Mihkäs aikoihin sieltä ollaan yleensä oltu takaisin Tampesterissa? Pyörä on 636 Ninja.

Alustavasti joo, jos saan bensapumpun jostain... (ja vaihdettua sen täällä uusavuttomissa kaupunkiolosuhteissa)

Suvirantaan kestää mutkia ajaa pari tuntia ja perillä vierähtää sen puoli tuntia - tunti. Jos konetietä tulee itsekseen takaisin, ehtii kotiin yhdeksään mennessä. Muun porukan mukana kannattaa varautua paluuseen vasta kymmenen pintaan. Vaikka matka ei pitkä olekaan, niin johonkin se aika vaan tuppaa kulumaan näillä reissuilla. Mukaan kannattaa kyllä tulla, jos vaan aikaa riittää ja muiden kanssa ajelu kiinnostaa. :)

Tämän letkan nopeusluokasta en osaa itse sanoa mitään, viisaammat valaiskoon aiheesta. Oletettavasti kuitenkin matkavauhti pidetään sen verran reippaana, ettei kukaan kaadu sisäkurviin tankoon nukahtaessaan, mutta kenenkään ei tarvitse kuitenkaan korttinsa puolesta pelätä. Jokainen saa (ja täytyykin) ajaa oman mukavuusalueensa ja omien taitojensa mukaan. Jos letka-ajo ei jollekin ole entuudestaan tuttua, suosittelen tutustumaan pk-ryhmäajo-ohjeeseen.

Joo, eiköhän sitä mennä taas torstaina ihan normiletkavauhteja, eli ei mikään spesiaali-hidas, mutta kortinmenetystä tai edes kunnon sakkoja tuskin tarvii pelätä.. ja molempiin suuntiin mutkia, eli mennee johonkin yli ysiin paluu (tosiaan ei tartte letkaa seurata jos tulee kiirus kotio, monesti sieltä on porukoita liuennut omille teilleen).

PikkuMasa sanoi:
... ja viereen tuli neitokainen, joka tuumasi "Ja eikun takariviin" tms. :thumbup:

lowhill sanoi:
Sori PikkuMasa kun kesti mun vastaus! Mä nimittäin istuin sun oikealla puolella musta nahkarotsi päällä ja ajo farkuissa.

Lowhill

En huomannut PikkuMasan viestiä ollenkaan, sori. Minä olin tuo takarivin tyttönen, kuokkavieras kaukaa etelästä, harvoin tienoilla tavattu :)-

Kelit näyttää hyvältä huomiselle, joten 16.30 lähtö pitää yhä paikkansa. Semmoinen pari tuntia mennee Suvirantaan.. ja siellä tosiaan n. tunti (yleensä).. joten ei tule ajallisesti ihan lyhyt reissu, mutta eiköhän sieltä kotiokin päästä! :D

Takuuvaihdettu pilteman pensapumppu on jo paikalla, letkut tarttis vaan vetää vielä. Mulla oli ollu edellisessä asennuksessa se kohta missä pumpussa lukee niinko et TOP niin se oli niinko siinä suunnas mitä vois kuvailla englesmanninkielellä että DOWN. :pissed: Pitää sumplia, tai ostaa lisää letkua.

mppa sanoi:
Moro kaikille! Olen uusi motoristi tältä kesältä ja olis mukava lähtee ryhmän kanssa pyörähtään jossain, esim torstaina, mikäli ei muuta ihmeellistä tule. Suvirannalla tarkotetaan ilmeisesti tota Turengin mestaa? Mihkäs aikoihin sieltä ollaan yleensä oltu takaisin Tampesterissa? Pyörä on 636 Ninja.

Hitsi ei ehdi tänään. Seuraavalla kerralla sitten, onhan tätä kesää vielä!

mppa sanoi:
Hitsi ei ehdi tänään. Seuraavalla kerralla sitten, onhan tätä kesää vielä!

Juu, vaikka huomenna Vehikselle.. Jos tällä viikolla sokeribikeritkin pääsis.. :D

Edit: Ja ensi viikko vaikuttaa aika lupaavalta forecan 10-päivän ennusteessa, jos ainakin tiistaina koittais..

Viimeksi muokattu:
Voi pöö, pyörä pihassa, mut en mä varmaan jaksa lähteä kyllä minnekään tänään :itkupilli: Tai siis ehkä mä jaksaisin, mutta perhana kun sit on ihan poikki taas aamulla ja herätys taas neljältä... Mä nyt arvon vähän vielä, saattaisin lähteä ehkä mukaan johonkin asti ja sit tehdä uparit takas himaan.

Juu, mukaan vaan, kohta mennään! Pitääkin livahtaa ajoissa töistä ja hakea pitkähihaista paitaa alle. Oli aamulla aika viileetä tulla töihin pelkkä T-paita takin alla nääs.. Katsoin toki säätiedotuksen, mutten ottanut sitä tosissani.. :thumbup:

Back