• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereen äkkilähdöt - ajoseuraa n...y...t...nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo joo. Tyylilleni uskollisena täytän kalenterin kaikella kivalla oheistoiminnalla, kun olisi liikaa kaikkea tärkeämpääkin tekemistä.

Yhä näyttää keliennusteet hyvältä huomiselle (Forecan höpöhöpö-arvauksessa on joku ihan pieni sadepalkki, mutta se tuskin menoa haittaa). Ties vaikka saadaan ulkopaikkakuntalaisvahvistusta huomenna (yv:llä tullut utelua ajelusta..)!

Eiköhän se ollu työpäivä tässä, joten kohti ajoseikkailuja.. (Lähtö siis viideltä, sitä ennen voi vaikuttaa reittiin, jota en ole vielä päättänyt, ABC:lla).

Jaa, tätähän vois yrittää paikalle ainakin.. ja ehkä osan lenkistä. Vähän riippuen pituudesta.. Töistä juuri tullut ja nälkä painaa, joten se voi olla rajoittava tekijä. :p
Tuntomerkit osalle tutut, sinivalkoinen -09 750 Gixxeri.. :cruising:

Paikallehan tultiin, mutta feilasin komeasti ajolenkin.. Oli vaan tosiaan melko väsy (lomalta palannut tällä viikolla, edelleen unirytmit sekaisin :grin: ) ja nälkäkin painoi. Lisäksi oli tosiaan sovittu tapaamista 18.oo jälkeen tuonne Auto Centerille. Kertokaahan miten letkat meni ja kuka on kuka näin tuntomerkein? Osa olikin tuttuja, mutta näin niinkuin nimimerkin takaa. Brenin ja LaMasqueraden ainakin tunnistin? Kaikki eivät jääneet toki mieleen, mutta edessä istui kaveri punavalkoisessa A-starsin vermeissä (ollaan tavattu ainakin kerran samaisessa ABC:llä), sitten oikealla puolella istui mieshenkilö mustassa nahkarotissa ja viereen tuli neitokainen, joka tuumasi "Ja eikun takariviin" tms. :thumbup: niin ja aurinkolasipäinen mies, joka huikkasikin, että "kukas se PikkuMasa on?" :p
Vähä tämmöinen "offtopic" aiheesta: Kasvot nimimerkin takaa.

Mää olin se aurinkolasipäinen. :)
Letkasta on pakko todeta, että ihan liian kovaa kyytiä meikäläiselle. :itkupilli: Alkumatkasta olin tientukkeena ja loppumatkasta mua jouduttiin odottelemaan. Lenkkikin piteni siihen malliin, että jätin muut tauolle Mänttään n. klo 19 ja ajoin suoraan kotiin.

Jatkossa pysyn vaan hitailla.:right:

Lähenteli kesän letkaennätystä, laskin alussa 11 pyörää ja loppukahveillekin saapui 9. Kerittiin Vehoniemeen juuri ennen yhdeksää. Kilometrejä mittariin taisi tulla reilu 250.
Mä oli sitten se mustissa Rukan goreissa ja mustalla blackbirdillä :;):

Jes! Vehiksessä oli jopa tuoreita munkkeja (mikä ei todellakaan ole taattu asia kun tulee 5 min ennen ilmoitettua sulkemisaikaa paikalle).. Reitti nyt oli taas tuota 30km siirtymää, 30km mutkaa, mutta minkäs teet, kun mutkat ei seuraa heti toisiaan..

Tampereen seudun orgilaisia letkassa hienosti 10 + vierailevana tähtenä R1ivattu Tuusulasta.

ttdriver, ei tuo porukan kasaan odottelu ole ainakaan henk.koht. koskaan haitannut, saapahan hengähtää välillä.. Sen sijaan se paikka jonosta kannattaa vaihtaa jos tuntuu että takana oleva haluaisi ajaa kovempaa.

Yleensä tulee ajeltu ihan yksin ja nyt ensi kertaa letkassa, hauskaahan tuo oli ja maisemat vaihtuivat mukavan vilkkaasti. Lähden kyllä uudestaan porukkaan jos sattuu aikataulut sopimaan.

Mulla siis sininen R1.

Kiitoksia kaikille, hieno letka saatiin kasaan. Melkein feidasin ne Vehoniemen munkkikahvit, mutta mä oon näköjään edelleen helposti johdateltavissa... Tästä lähin pitänee noi iltalenkit kiertää toiseen suuntaan, ettei aurinko häikäse niin paljoa. Välillä tuli mentyä ihan tuurilla eteenpäin, kun ei nähnyt pahemmin mitään. :jpstyle:

Te jotka Suvirannalle Turenkiin olette ajelleet, olisiko heittää hyvää mutkapätkää sinne :O Voisi tulevana torstaina käydä kääntymässä säävarauksella.

http://www.foreca.fi/Finland/Janakkala/Turenki

"Euroopan suurin moottoripyörälehti esittäytyy
to 2.8. klo 17 - 21 mototapahtumassa paikalla Motorrad. Euroopan laalin moottoripyörälehti, painetaan 16 maassa, uusi Suomessa." <-ilmeisesti Suvirannasta kyse, http://www.motorcafe.fi/moottoriuutiset/euroopan-suurin-moottoripyoralehti-esittaytyy

Tampereelta Turenkiin pääsee mutkia esim:

1. Tampere - Sahalahti - Sappee - Sappee - Lammi - Turenki
2. Tampere - Sahalahti - Sappee - Sappee - Porras - Hauhontaka (hyvä pätkä) - Aulanko - Turenki
3. Tampere - Kangasala - Valkeakoski - Tarttila - Iittala - Rimmilä - Renko - Hyvikkälä - Turenki (soratietä ja erittäin huonoa asfalttia matkan varrella)

Back