Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
a) Väärin, käännän kahvaa edelleen.a) olet unohtanut millaista on olla nuori ja kääntää kahvaa
b) et ole koskaan ollutkaan nuori vaan vanha jo lapsena
c) selvästi sinulla ei ole omaa nuorisoa.
a-b-c ihmiset on parhaita antamaan neuvoja teinien kasvatukseen.
Pointtini tuossa olikin se, että haluavatko vanhemmat valvoa lastensa tekemisiä. Onneton yh-äitikin keksii kyllä keinot tarvittaessa. Ketkä sitten, jos ei vanhemmat, ottavat vastuun nuorten tekemisistä.Tuokin on vähän nihkeetä. Mopon pystyt virittämään kulkemaan n.90km/h niin, että ulkoapäin sitä et huomaa mitenkään. Pitäs siis käydä testaamassa.Ei voi kulkea koko aikaa perässä. Mutta, vanhemmat voivat kyllä valvoa onko mopoa viritetty vai ei heidän tietämättään, jos vaan haluavat.
Otetaan tilanne jossa on vaikka yh-äiti, joka ei oo ikinä ajanut mopolla. (ennenkun joku takertuu, niin mitenkään yh-äitejä väheksymättä) Se tuskin lähtee sitä kokeilemaan, tai ainakaan vedättämään täysiä. Epäilen sen huomaavan, onko mopo viritetty vai ei. Tietääkökään että mopoa voi edes virittää.
Kyllä kai noi viritykset ja rassaukset tapahtuu siä kaveriporukassa. Jossei sopivaa tallia löydy, niin kyllä se syltty vaihtuu vaikka 20 asteen pakkasessa.
...toivottavasti meillä tulee kysyyn, ennen kun rupee ite fiilaa...noi viritys hommat on tehtävä kunnolla ettei mee kalliit vehkeet pilalle....Kuka sitä ny vanhemmiltaan lupaa kysyy mopon virittämiseen?Kuka vanhempi on niin vastuuton, että antaa kakaroiden ajella tuohon tyyliin ja viritellä mielin määrin mopojaan? Sitten vähän vanhempana tullaan pomperi- asenteella nostelemaan meidän muiden vakuutusmaksuja!Kiva ja kiitti!![]()
![]()
Tai kuka vanhempi käy kaupungilla kyttäämässä, kuinka se lapsi siellä ajelee?
Kerrankin me ollaan Köpin kanssa samaa mieltä!!Ei, vaan tätä:Tätähän se moottoripyora.org on.
Mulla on viimenen MasturBike, tää keulii ja kulkee ku eläin, sniif (=räkä valui nenästä). Mä osaan tasan tarkkaan katsoa ajan ja paikan jolloin mä vetäsen, mä huomaan kaikki muut vaaratekijät, paitsi poliisit. Ne kusipäät on antanut mulle 30 sakkoa 10:ssä vuodessa, sniif, luuleeko ne että se muka jotain auttaa, nääs ku mullon taas uus MasturBike. Eikä sitä kortilla ajetakkaan. Paskalakit schwiddu, sniif, ei edes tajua, ettei tällä voi ajaa nopeusrajoitusten mukaan, tätä on pakko kierrättää miljardi-koljardia kierrosta jotta pysyy max vääntöalueella, sniif, sehän tarkoittaa ykköselläkin jo 140km/h. Taas on sakko maksamatta, enkö oo kova jätkä? En ees maksa ennen kuin on ihan pakko, sniif, ja sitteki kato vaan 10 € kuukaudessa. Sniif, ei oo nääs rahaa ku tili meni uusiin minivilkkuihin.
Hyvin tiivistetty. Nuo vastaväitteet vakuutusmaksuista tms. turvallisuuden lisäämisestä ovat vain vastuuntuntoisten ikämotoristien (> 40 v.) höpinää...joihin kulun valitettavasti jo itsekin. Toivottavasti kaikki pääsette edes tänne asti, sillä kaikkia vahinkoja ei voi itsekään estää.Kerrankin me ollaan Köpin kanssa samaa mieltä!!Ei, vaan tätä:Tätähän se moottoripyora.org on.
Mulla on viimenen MasturBike, tää keulii ja kulkee ku eläin, sniif (=räkä valui nenästä). Mä osaan tasan tarkkaan katsoa ajan ja paikan jolloin mä vetäsen, mä huomaan kaikki muut vaaratekijät, paitsi poliisit. Ne kusipäät on antanut mulle 30 sakkoa 10:ssä vuodessa, sniif, luuleeko ne että se muka jotain auttaa, nääs ku mullon taas uus MasturBike. Eikä sitä kortilla ajetakkaan. Paskalakit schwiddu, sniif, ei edes tajua, ettei tällä voi ajaa nopeusrajoitusten mukaan, tätä on pakko kierrättää miljardi-koljardia kierrosta jotta pysyy max vääntöalueella, sniif, sehän tarkoittaa ykköselläkin jo 140km/h. Taas on sakko maksamatta, enkö oo kova jätkä? En ees maksa ennen kuin on ihan pakko, sniif, ja sitteki kato vaan 10 € kuukaudessa. Sniif, ei oo nääs rahaa ku tili meni uusiin minivilkkuihin.![]()
Tässä ohjeita otsikointiin:Siinä oikein korostettiin, että kuinka moottoripyörä kolaroi, moottoripyörä törmäsi. Auto taisi vaan olla viattomana kohteena ison pahan pärrän tiellä.
Eipä varmaan haittaisi, jos isäsi kanssa istuisitte joskus 'miesten kesken' pohtimaan, miksi hän koki järkeväksi rohkaista poikaansa laittomuuksiin..Mun täytyy varmaan mennä kertomaan omalle isälleni kuinka vastuuntunnoton kasvattaja hän on ollut kun on oman poikansa mopoa joskus mennyt virittämään...![]()
Ainakin kynttilöitä oli ilmestynyt tuohon risteykseen kun kotiin äsken tulin..Kyytiläinen oli sitten ilmeisesti tänä aamuna kuollut. Kuski on jo päässyt sairaalasta.
Toivottavasti eivät. Muutoinhan sitä olisi alettava lämpimillä keleillä lakia rikkomaan, sillä arvelen, että mielestäsi hellekelillä sortsit, t-paita, varvastossut ja joku kypäränkuva eivät ole riittävät varusteet?Kypäräpakon lisäksi täytyisi olla myös ajopuku pakko. Eli hyväksytyt vermeet päälle. Mahtaiskohan ne siellä eduskunnassa saada moisen asian järjestykseen jos ottais yhteyttä...
Aamulehdessä oli lyhkänen juttu, että näin siinä sitten kävi.Ainakin kynttilöitä oli ilmestynyt tuohon risteykseen kun kotiin äsken tulin..Kyytiläinen oli sitten ilmeisesti tänä aamuna kuollut. Kuski on jo päässyt sairaalasta.![]()