• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taas Mennään! - Kesäretki jonnekin (Video-päiväkirjaa tienpäältä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ADVJuha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos! Kiva että kelpaa. Itse nautin suuresti näiden videoiden kokoamisesta.
Arki on aikataulujen ja vastuiden viidakko, joten on nautinnollista elää hetki illuusiossa ilman päämäärää tai aikataulua.

Olen nyt Langefeldissä (AT) kaveria odottamassa. 4G Taas kehrää! Jos kaverilla menee vielä hetki on eilinen video kohta katseltavissa!! :thumbup:

Oz sanoi:
Vaimo pyysi kysymään, että mitähän maksoi renkaiden vaihto tuolla?

360€ Oli koko paketti. Renkaiksi tuli Metzeler Tourance Next:t. En tiedä oliko kallis vai hintava. Mutta nopea oli.
Lihanpala maksoi 2€. :grin:

Re: Taas Mennään! - Kesäretki jonnekin (Video-päiväkirjaa tienpäältä)

Ihan mahtavia pätkiä. Ilo seurata. Vaikkei videologi tunnu omalta jutulta, niin voishan tuota kokeilla napsuttelun sijaan. Mikä tuo siun kamera on ja jos millään joudat reissussa tai reissun jälkeen niin kirjoita tai kertoile muutamalla sanalla, että miten sie nämä videot saat koostettua ja kasaan reissun päällä? Kiitti!

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla

Suur kiitos Juhalle :respect: Mahtavaa palata samoihin maisemiin missä itse oltiin kuukausi sitten ja jonne palataan taas ensi kesänä vaikka reissu 2017 päätty miten päätty :) On tuolla vaan niin mahtavaa ajella ilman sinäällään päämäärää, päivä kerrallaan kuitenkin jonkinlainen "tavoite" mielessä. Kiitos :thumbup:

Onhan se taas vaan niin rentoa rapsaa, kuin odottaa saatto. Piti kattoo vaan päivä 1 ja mennä nukkumaan, niin tuli kaikki 5 päivää ziigattua putkeen.
Päivä kutosta odotellessa.
:D

Hienoa kuvakerrontaa upealta reissulta. Vahvistaa omaa poltetta lähteä reissuun. Jos vaikka sitten ensi kesänä. Toivottavasti tekniikkaongelmiin löytyy apua ja pääset syntymäpäiville. Asenne tuntuu olevan kohdillaan vaikka eteen tuli odottamaton ongelma :thumbup:

Mikäs siihen Bemariin tuli?
Miten olen ollut siinä uskossa että noille motareille jäädessä apu tulee nopeasti.

Toivotaan että matka jatkuu piankin.

Tervehdys!

Aloitin katsomaan ensimmäisen päivän jaksoa ja kuinka ollakaan meni kaikki jaksot peräkkäin. Nostan todella hattua miehelle, joka näkee näin paljon vaivaa ja käyttää aikaa laadukkaan videomateriaalin tuottamiseen muiden katsottavaksi omalta prätkäreissultaan.

Veikkaisin kuvaajan suosikkisarjan televisiossa olleen aikanaan Madventures. Kuvaustyylissä ja kohteiden valinnoissa/esittelyissä huomattavan paljon yhtäläisyyksiä. Tosin tämän reissuvideon tekijä on huomattavasti terveemmillä elämäntavoilla liikkeellä kuin Madventuresin kaverit. :grin:

Nämä videot olisivat täysin esityskelpoisia kotimaamme televisiossa ja olisivat huomattavasti laadukkaammin tehty kuin siellä tällä hetkellä esitettävät kesäuusintojen uusinnat+muu skeida. Kannattaisi tyrkyttää vaikka maikkarille.

Arvostan

Toni

Jama_ sanoi:
Mikäs siihen Bemariin tuli?
Miten olen ollut siinä uskossa että noille motareille jäädessä apu tulee nopeasti.

Toivotaan että matka jatkuu piankin.

En tiedä mutta jo päivä 6 videolla läkätti oudosti... tai sit se on vaan normaali bemmin raksutus...

Kiitos Juha, että jaksat tehdä tällaista! Tiivisti tullut seurattua miehen matkaa, ja näin hyvin tehtyä settiä on ilo seurata. Loistavaa, että positiivinen asenne säilyy vaikka hieman mutkia matkaan tuleekin. Jännityksellä odotellaan jaksoa nro 8. Tsemppiä! :thumbup:

hene- sanoi:
Kiitos Juha, että jaksat tehdä tällaista! Tiivisti tullut seurattua miehen matkaa, ja näin hyvin tehtyä settiä on ilo seurata. Loistavaa, että positiivinen asenne säilyy vaikka hieman mutkia matkaan tuleekin. Jännityksellä odotellaan jaksoa nro 8. Tsemppiä! :thumbup:

Täällä myös katsottu videot ja hyvälaatuista videota, komeita paikkoja... jatkoa odotellessa :jippikaijee:

Hiljaiseksi vetää kaikki tämä positiivinen palaute ja kannustaa jatkossakin panostamaan visuaaliseen tarinankerrontaan. Kiitos teille kaikille, että olette olleet matkassa mukana.
Rakastan dokumentoida elämän hetkiä, olivat ne sitten hyviä tai vähemmän hyviä.

Olen tehnyt näitä videoita omaksi ja perheen iloksi joitakin vuosia, mutta uskaltautunut julkaisemaan niitä vasta viimeisen vuoden aikana. Vaikutteita olen ottanut lukuisilta itsenäisiltä YouTube-tuottajilta, ja toki Madventuresin Riku, Tunna ja moni muu kotimainen indie-tähti ovat olleet myös inspiraationa omalle tuotannolleni.

Maailma pienenee viestinnän ja teknologian kehittyessä. Toivon että tämänkaltaiset foorumit ja YouTuben kaltaiset sovellukset pysyvät riippumattomina, ja antavat itsenäisille luovan sisällöntuottajille jatkossakin lahjomatonta ja rehellistä näkyvyyttä. :bye:

Kiitos vielä!

Päivä 8 : https://youtu.be/eUKx5jJLcIM. :orgmp2:

Erittäin hyvälaatuisia ja viihdyttäviä pätkiä. Harva reissukertomus saa näin koukkuun, kuin tämä on saanut. Ja sattuikin vielä eeppinen päätös reissulle... jään odottamaan jatko-osia :)

Toivottavasti vakuutukset oli kunnossa eikä tarvitse vääntää yhtiön kanssa kättä turhaan. Ja että Bemu tulee kuntoon!

Lisää tällaista :thumbsup:

Back