Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ltm sanoi:Mikä muuten Bemarille tuli vai pidetäänkö meitä vielä jännityksessä?

ADVJuha sanoi:Hiljaiseksi vetää kaikki tämä positiivinen palaute ja kannustaa jatkossakin panostamaan visuaaliseen tarinankerrontaan. Kiitos teille kaikille, että olette olleet matkassa mukana.
Rakastan dokumentoida elämän hetkiä, olivat ne sitten hyviä tai vähemmän hyviä.
Olen tehnyt näitä videoita omaksi ja perheen iloksi joitakin vuosia, mutta uskaltautunut julkaisemaan niitä vasta viimeisen vuoden aikana. Vaikutteita olen ottanut lukuisilta itsenäisiltä YouTube-tuottajilta, ja toki Madventuresin Riku, Tunna ja moni muu kotimainen indie-tähti ovat olleet myös inspiraationa omalle tuotannolleni.
Maailma pienenee viestinnän ja teknologian kehittyessä. Toivon että tämänkaltaiset foorumit ja YouTuben kaltaiset sovellukset pysyvät riippumattomina, ja antavat itsenäisille luovan sisällöntuottajille jatkossakin lahjomatonta ja rehellistä näkyvyyttä.
Kiitos vielä!
Päivä 8 : https://youtu.be/eUKx5jJLcIM.![]()
suntsa sanoi:Kuuluuko tänne mitään uutta? Jäi vaivaamaan miten bemulle kävi ja ehdittiinkö synttäreiksi kotiin...![]()

Mäskirider sanoi:Pakko tulla kiittää äijää noista videoista! Ehdottomasti parhaimpia moporeissuvideoita mitä oon tuubista bongannu. Hienosti kuvattu ja editoitu. Sopivasti maisemia ja toimittelua. Äijällä kyllä sana hallus. Onko muuten noita juttutuokioita pitäny monta kertaa kuvata vai saakko aina kerralla purkkiin?
Olin just euroopas kans mopolla ku latailit noita tuubiin. Oli kyl mukavaa seurattavaa aina iltasin.
Ainut miinus mitä keksin on, et noita oli aika hankala löytää tuubista. Jossei ollu kanava seurannas jo ennestään.
Kiitos!![]()

Samaa pohdin ennen reissua tuosta autoliiton jutusta et pitäiskö ottaa kaskon kaveriks mut en ottanu enkä kyl olis tarvinnutkaan.