• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taas kännikaahari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cuzter
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eivät päässeet vetomiehet tuulettamaan onnistuneesta poliiseilta paosta
sad_orig.gif

Juuri näin. On kyllä todella ällistyttävätä seurata, minkälainen määrä kehuja, rispektiä ja selkääntaputuksia täälläkin jaellaan oletetulle ´vetomiehelle´, ja minkälainen määrä paskaa ollaan valmiita kaatamaan viranomaisten niskaan heidän toiminnastaan. Tietämättä siinä vaiheessa edes mitään siitä, minkähän asteinen taparikollinen, nisti tai pyörävaras onkaan ollut asialla.

Kun vain pääsee karkuun, ja tekipä siinä suoritusvaiheessa sitten aivan mitä tahansa, rapatessahan nimittäin saattaa roiskua, niin muutamilla on klimppi housuissa. Älykkyysikä näillä taitaa olla jumiutunut jonnekin ala-asteen loppupuolelle tai yläasteen alkuun, kova uhmaikä päällä kehdosta hautaan.

Jep, kyllähän tuon ymmärtää... Moottoripyörä on "huumetta" ja jos jotain extraboostia vielä hakee niin ilmeisesti jurrissa kaahaaminen tarjoaa huimat kiksit. Varmaan jotenkin samanlainen yhdistelmä kun lääkkeet ja kuningas alkomaholi...
Eipä ole tullut kokeiltua tuommoista yhdistelmää eikä voi kyllä suositella muillekkaan - voipi olla henki löyhässä (oma ja muiden)...

Ihan kuin tämä tankojuoppous olisi lisääntynyt, rattijuopoista on kirjoitettu aina mutta ei kännissä ajavista motoristeista. Viina ei kuulu liikenteeseen mutta erityisen käsittämätöntä on että lähdetään prätkällä ajamaan kännissä. Ei mene mun tajuntaan! Nytkö pitää oikeasti alkaa varoa myös toisia motoristeja että ajaakohan tuo päälle kun tähän asti on pitänyt epäillä vain kotiloita!?!? Onpa valitettava ilmiö tuo känniset motoristit..  
sad_orig.gif

voipi olla henki löyhässä (oma ja muiden)...
Uutisen mukaan yli kahtasataa 40 alueella. Kai sillä pääsee VM-kerhon kunniajäseneksi?

Ja eihän siinä katsos _mitään_ kun vetomiehet osaa valita ne paikat, missä vetävät oli ne sitten taajamassa taikka ei, kun nääs pidetään sivusuuntainen etäisyys ja ei olla törmäyskurssilla ja pidetään jarrupaineet yllä ja on mikrosekunnin miljoonasosan reaktioaika ja jos nyt vähän ollaan maisteissa niin eipä toisaalta pelota niin paljon ja pyörälläkään niin ole väliä kun ei se ole oma ja kyttä on natsisikapaska ja kyllä me kato osataan eikä kukaan muu vaarannu yhtään

Juuri näin. On kyllä todella ällistyttävätä seurata, minkälainen määrä kehuja, rispektiä ja selkääntaputuksia täälläkin jaellaan oletetulle ´vetomiehelle´, ja minkälainen määrä paskaa ollaan valmiita kaatamaan viranomaisten niskaan heidän toiminnastaan. Tietämättä siinä vaiheessa edes mitään siitä, minkähän asteinen taparikollinen, nisti tai pyörävaras onkaan ollut asialla.

Kun vain pääsee karkuun, ja tekipä siinä suoritusvaiheessa sitten aivan mitä tahansa, rapatessahan nimittäin saattaa roiskua, niin muutamilla on klimppi housuissa. Älykkyysikä näillä taitaa olla jumiutunut jonnekin ala-asteen loppupuolelle tai yläasteen alkuun, kova uhmaikä päällä kehdosta hautaan.
Jotkut on kovia arvostelemaan muita ja kovasti varmoja omasta erinomaisuudestaan, mutta kysynpä silti;

1. Kuinka paljon kehuja ja rispektiä tässäkin topicissa on ehditty antaa ja jakaa holtittomasti pakenevalle "stongajuopolle" aka vetomiehelle?

2. Kuinka paljon paskaa on kaadettu virkavallan niskaan?

P.S. Ai niin, minähän olen se kypsymätön, joten mikäs minä olen kysymään "älykkyysiältään" (mitä se ikinä tarkoittaakaan) ylivertaiselta mitään.

voipi olla henki löyhässä (oma ja muiden)...
Uutisen mukaan yli kahtasataa 40 alueella. Kai sillä pääsee VM-kerhon kunniajäseneksi?

Ja eihän siinä katsos _mitään_ kun vetomiehet osaa valita ne paikat, missä vetävät oli ne sitten taajamassa taikka ei, kun nääs pidetään sivusuuntainen etäisyys ja ei olla törmäyskurssilla ja pidetään jarrupaineet yllä ja on mikrosekunnin miljoonasosan reaktioaika ja jos nyt vähän ollaan maisteissa niin eipä toisaalta pelota niin paljon ja pyörälläkään niin ole väliä kun ei se ole oma ja kyttä on natsisikapaska ja kyllä me kato osataan eikä kukaan muu vaarannu yhtään
Säälittävää urputusta... Nyyh nyyh nyyh...

Ihan kuin tämä tankojuoppous olisi lisääntynyt, rattijuopoista on kirjoitettu aina mutta ei kännissä ajavista motoristeista. Viina ei kuulu liikenteeseen mutta erityisen käsittämätöntä on että lähdetään prätkällä ajamaan kännissä. Ei mene mun tajuntaan! Nytkö pitää oikeasti alkaa varoa myös toisia motoristeja että ajaakohan tuo päälle kun tähän asti on pitänyt epäillä vain kotiloita!?!? Onpa valitettava ilmiö tuo känniset motoristit..  
sad_orig.gif
Kyllä täytyis antaa ympäri korvia.

sad_orig.gif
Kyllä täytyis antaa ympäri korvia.
Vielä helpompi vaihtoehto: Älä aja kännissä.

1. Kuinka paljon kehuja ja rispektiä tässäkin topicissa on ehditty antaa ja jakaa holtittomasti pakenevalle "stongajuopolle" aka vetomiehelle?

P.S. Ai niin, minähän olen se kypsymätön, joten mikäs minä olen kysymään "älykkyysiältään" (mitä se ikinä tarkoittaakaan) ylivertaiselta mitään.
Käyppä tuolta turvallisuus-osiosta kaivamassa se jonkun viikon takainen threadi, missä tekijän väitettiin yrittäneen ajaa polliisien päälle, ja pääsi ensin pakoon, mutta saatiin vissiin kiinni.

Esimerkiksi siinä (esimerkkejä on kyllä lisääkin) sitä jaellaan auliisti niitä mitaleita, selkääntaputuksia ja rispectiä pakenijalle, sekä haukutaan poliisin toimintaa. Kellään ei, yhtään sen enempää kuin nyt, voinut tuolloin olla tietoa ajajan selväpäisyydestä, moottoripyörän omistussuhteista jne, erona oli vain se, että tämä pääsi karkuun, ja voi sitä alushousupyykin määrää siinä vaiheessa. Vähintään vetomiesten maailmanpresidentti olisi siitäkin kaverista pitänyt tehdä.

En ole puhunut kenenkään ylivertaisuudesta mitään.

Käyppä tuolta turvallisuus-osiosta kaivamassa se jonkun viikon takainen threadi, missä tekijän väitettiin yrittäneen ajaa polliisien päälle, ja pääsi ensin pakoon, mutta saatiin vissiin kiinni.

Esimerkiksi siinä (esimerkkejä on kyllä lisääkin) sitä jaellaan auliisti niitä mitaleita, selkääntaputuksia ja rispectiä pakenijalle, sekä haukutaan poliisin toimintaa. Kellään ei, yhtään sen enempää kuin nyt, voinut tuolloin olla tietoa ajajan selväpäisyydestä, moottoripyörän omistussuhteista jne, erona oli vain se, että tämä pääsi karkuun, ja voi sitä alushousupyykin määrää siinä vaiheessa. Vähintään vetomiesten maailmanpresidentti olisi siitäkin kaverista pitänyt tehdä.

En ole puhunut kenenkään ylivertaisuudesta mitään.
Sinä se vaan jaksat jauhaa... Relaa välillä
sport05.gif

Ettei vaan olisi kalikat kalahdellut, kun noin alkoi älähtely?

Todella heikkotasoinen esitys, olisin luullut että pystytte parempaan. ottakaa ihmeessä nyt vielä jotkut voimasanat ja väkivallalla uhkailut käyttöön. Ei olekaan kahvit vielä kertaakaan tänään purskahtaneet näytölle.

Ettei vaan olisi kalikat kalahdellut, kun alkoi älähtely. Todella heikkotasoinen esitys, olisin luullut että pystytte parempaan. ottakaa ihmeessä nyt vielä jotkut voimasanat ja väkivallalla uhkailut käyttöön. Ei olekaan kahvit vielä kertaakaan tänään purskahtaneet näytölle.
biggrin.gif

Heh, sinusta on ilmeisesti hauska provota
smile_org.gif
Ei mitään jatka ihan rauhassa, itse on tuohon mukaan lähde...

Kun joskus satut iitissä päin ajelemaan, niin poikkea pihassa... Kyllä meillä kahvit keitetään, niin "vetomiehille" kuin "kukkahatuillekin"  
smile_org.gif

Niin, itse pidän tuota sinun yleistystä ja kovin liioittelevaa kirjoitustyyliäsi ihan yhtä lapsellisena kuin sitä "reikäpäiden" 100-0 asennetta  
smile_org.gif

edit: ...kin pois

biggrin.gif

Heh, sinusta on ilmeisesti hauska provota
smile_org.gif
Ei mitään jatka ihan rauhassa, itse on tuohon mukaan lähde...

Kun joskus satut iitissä päin ajelemaan, niin poikkea pihassa... Kyllä meillä kahvit keitetään, niin "vetomiehille" kuin "kukkahatuillekin"
smile_org.gif

Niin, itse pidän tuota sinun yleistystä ja kovin liioittelevaa kirjoitustyyliäsi ihan yhtä lapsellisena kuin sitä "reikäpäiden" 100-0 asennetta
smile_org.gif

edit: ...kin pois
No, pidä sitä ihan minä vaan itse haluat. Olen riittävän kauan näitä 2-pyörähommia harrastanut, että osaan jo muodostaa omat mielipiteeni, enkä ole muiden hyväksyntää vaille.

En vaan voi sille mitään, että se on mielestäni kohtalaisen paksua, kun ei tiedetä mitään siitä, minkäasteinen tapaus on kyseessä, missä kunnossa ja kenen pyörällä, mutta jos vain pääsee livahtamaan virkavallan kynsistä, niin sitten sitä onkin yhtäkkiä täällä org:issa vallan helvetin kova jätkä (niin tai muija, edes sitä ei tiedetä).

Ehkä sitten yleistin. Ja ehkä jopa ihan syystä. Kyllä aika paljon tuntui löytyvän niitä ymmärtäjiä ja kannustavan asenteen omaavia. Ihan samalla logiikalla nyt kuuluisi sitten olla pahoillaan, kun tämä jäi haaviin. Käynkö kaivamassa muutamat onnitteluviestit siitä ketjusta tänne? En taida jaksaa.

Back