• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot goes Makkara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä ilmoittaudun kans mukaan. Ja jos on joku enskapartio missä pysyy isolla gessulla + nappuloilla matkassa, ni meikä tarttuu siihen jonoon. Mielummin jurruttais soraaaaaa kuin pikitietä.
062802moto_prv.gif

- Arttu
Sorapätkä alkaa tuolta. Itse ajelen aamusta paimioon ja ajelen tuon sora reitin.
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=120328
lähdetkö seuraksi ajeleen aamusta paimioon. Itse lähden asmusella kylmäkoskelta.

Miksipä sitä ei voisi kiertää Paimion kauttakin. Sehän on ihan matkan varrella. Kerro vaan aika ja paikka, ni meikä on siellä silloin.
Kelpaisko kylmäkosken neste vaik ysiltä??
Ja jos ei niin kerro paikka. Sovitaan yksin kertaisesti, kun olen kännykän varassa täällä mökillä ( hiukan hankalaa tämä netin selaaminen)
Tämä kelpaa. Näemme siis siellä aamulla! Nyt mars laittamaan lisää ilmaa renkaisiin alapuolelle.

- Arttu

Yritän ehtiä puoleenpäivään Lenpäälään, mut jos en, niin sit ajelen sinne omia reittejä
062802moto_prv.gif

Ja pöh. Pitikö sen pyörän ostajan tulla tänään ja viedä mopo mennessään. Nyt jäi makkarat paistamatta.
sad_orig.gif
Toisella kertaa
sit mukana.

Tjaa-ahh...hmm...taidanpa kuskata viikset starttipaikalle Lempäälään huomenna jos ehdin...kauden päätösmaggarat taitais olla paikallaan...

062802moto_prv.gif

kauden päätösmaggarat taitais olla paikallaan...
Nyjjo?
Nythän vasta päästään vauhtiin. Juu Arttu nähään ysiltä nesteellä, mukava mennä porukassa. Kaikki muutkin soralle halajavat ysiks tuonne kylmäkosken nesteelle.
Ehkä hän tarkoittaa makkarakauden päätöstä? Ei sitä kyl määräänsä enempää jaksa, varsin jos joka päivä...

Turun päässä tällä hetkellä ainakin näyttäisi olevan mahtava keli! Eli harmittaapa vielä enemmän ettei pääse mukaan. Lekuriaika kun olisi tässä aamupäivästä juuri päällekkäin, niin tuskin sen jälkeen enää innostaa lähteä ajelemaan notskipaikalle (odotettavissa vielä venailua labraan).

Viime hetken säätiedot: pientä tihkua voi olla tiedossa, mutta muuten pitäisi olla vain pilvistä ja ihan ok lämmintä. Kerrasto ajoasun alle, niin tarkenee varmasti. Nähdään viimeistään laavulla!
062802moto_prv.gif

Puolen tunnin lämmittelylenkki takana ja keli ihan ok, minimaalista tihkua tuli jossain paikoin, muttei todellakaan mitään sadekamat päälle tasoa vielä.. Koputtaa päätä..

Muistetaan sit pysähtyä makkarakaupassa!

Kiitos Wolfe mukavasta matkavauhdista!
Kaverin kanssa käännyttin punkkikselta kohti Urjalaa ja hetken päästä alkoi tihuuttamaan vettä.

Soratiellä ajo.... vaikka kippasin jammun, niin silti eilen Jämijärvelle mennessä ajoin soratietä. Matkakaveri tiesi mun kammoni ja ehdotti toista reittiä johon vastasin, että soraa mennään, kun lyhentää matkaa huomattavasti.

Ajattelin, että onhan ennenvanhaankin sorateillä ajettu Jawat kenossa, joten miksi minä en pystyisi samaan. Tokihan se vaatii harjoittelua ja totuttelua. Eikös sitä pitäisi harjoitella, mitä eniten pelkää??

Vai onkohan mulla ylikehittynyt itsetuhovietti?
withstupid.gif

Jes, porukkaahan oli kuin ilmaisen viinan juhlissa.

Itse päätin repäistä pistämällä kasslerit grilliin, nuo makkarat kun jo vähän rupeavat maistumaan pahvilta...

^ Se oli kieltämättä ihan kurko veto tällaiselle metsäreissulle
biggrin.gif

Kiitos kaikille osanottajille minun puolestani, oli jälleen kerran nastaa ajella porukalla. Vaikka takaisin ajellessa juutuinkin ilmeisesti puhelimeensa ratin takana puhuvan remonttireiskan auton taakse usean kilometrin ajaksi (50km/h kasikympin rajoitusalueella
mad.gif
), ei se paljon himmentänyt tämän reissun hohtoa. Ensi kesänä tällaista lisää, kiitos!
buttrock.gif

kiitokset jälleen kerran ideanikkareille , maggarat maistuivat ja savu haisee vieläkin kuteissa.

Menomatka meni lepposasti Wolfen letkassa ja paluu hieman omia polkuja.

Hyvä tempaus Kumppari paistaa kaslereita , jos kuitenkin pitää pois ne täytetyt sienet ja keskittyy olelliseen.

Olipas hyvä reissu. Tänks vaan vetureille ja myös skootterikuskeille hyvästä hiilloksesta. Mikäs sen mukavampaa kun tulla valmiiseen pöytään  
tounge.gif

Hyvä keli me saatiin tälle päivälle, vettä kun ei satanut sitten lainkaan.

Nyt tarvii vetää ne kiitokset vihdoin kehiin, koska tämä oli mun viimeinen veturointi tai järkkäämä tapahtuma tälle vuodelle. On ollut oikein mukava kesä ja paljon tullut uusia tuttavuuksia, oikeestaan väkeä alkaa olla jo niin paljon mukana, ettei millään kerkee kaikille uusille edes moro sanoa. Eli kiitos vaan hyvästä seurasta kaikille ketkä on mukana ollut ja ekstraspezialkiitokset niille, ketkä on innostunut itsekin veturoimaan tai olemaan peränpitäjänä. Toivottavasti meininki jatkuu yhtä hyvänä ensi kesänä.

062802moto_prv.gif

Kiitosta vaan kaikille osallisille, kivaa oli.
Eikä tavinnut edes rilliä sytyttää, joku enska sen sytytti. Kiitos hänelle.

Kalustoa tosiaan oli laidasta laitaan, useamman letkan verran.
Vespasta-kyykkyyn, ja kaikkea siltä väliltä.
Minäkin jouduin tulemaan HD-endurolla, kun kyykyn akku kuoli.
(tämä kesä on ollut kuolleiden akkujen kesä...)

Seurasta kiitellen
smile_org.gif

Ens kesänä uusiks, ja moneen kertaan...?

Makkarat tuli kuntoon, kiitoksia vaan seurasta. Tuolta ja tuolta voi käydä kurkkimassa tampesterilaisten reittiä. Akku loppui puhelimesta, joten siksi pätkä puuttuu.  
nixweiss.gif

Jälkmäisest linkist muute tarksilmäne löytä Kumppari raumlaise kassler-piffikki.  
wink.gif
Gyl ol fiinei läskei.

Back