• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot goes Makkara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin, täähän alkaa vaikuttaa lupaavalta omalta kannalta katsoen. Kolmeen viikkoon en ole ehtinyt pyörällä ajaa, nyt onkin tosi hyvä lähtee tältä pohjalta vetämään letkaa  
biggrin.gif

Ja uuden treeniohjelman myötä kroppa on niin jumissa että ei meinaa pyörän päälle päästä ja vielä hankalammin pois sieltä satulasta. Eikä tänhetkiseen ruokavalioon sovi makkara..  

Olispa jo sunnuntai, ei ees malta oottaa  
tounge.gif

Saisko joltain pummia (=eli tietty maksan osuuteni) yhden maggaran
lookaround_orig.gif
? Kun ei ton rykkösen kans oikein maggarapakettia saa kuljetettua, kun en mitään laukkua / reppua aio mukaan raahata...

mitäs laatua se pitäs olla?
kai tonne tankkilaukkuun parikin pakettia mahtuu..! ompahan sitte maha täynnä maggaraa.  
tounge.gif

mikäs se jgo:lla semmonen reeni oikeen on? ei kai vaan ole zumbattu?
biggrin.gif

Mä oon kaikki ruokanen, paitsi... Ei vaan kaikki käy jos Henri oot niin ihqu et saan sulta yhden pummasta
smile_org.gif

Oliko Turusta nyt porukkaa kerääntymässä ajelemaan tuonne laavulle pikiteitä pitkin? Itseä nuo sorkkapätkät ei himoita, joten jätän sen touringin väliin. Ja itse kun täällä Turun päässä en vielä pahemmin mutkia tiedä, niin olisi kiva saada veturiksi semmoinen, joka mutkat tietää vähän paremmin kuin meikäläinen...  
blush.gif
Mä olen nyt hiukan kallistumassa siihen suuntaan, että tulen sunnuntaina Varsinais-Suomesta pitkin tietä 43 tuonne laavulle ja sitten porukassa jatkan Tampereelle.

Kolmeen viikkoon en ole ehtinyt pyörällä ajaa, nyt onkin tosi hyvä lähtee tältä pohjalta vetämään letkaa  
biggrin.gif
Hehee, sama täällä
smile_org.gif
Heti kun säät muuttu viileämmäksi, niin loppu ajotkin. Pyörä on onneksi ollut liikkeellä sen aikana, ei pitäis ainakaan olla tällä kertaa niitä hämähäkin seittejä siinä...

Kumipuoli ylöspäin?
crazy.gif

Makkaraa ilmeisesti siis käydään pölli.. ostamassa matkan varrelta eli turha ottaa kotoa mukaan...

Kolmeen viikkoon en ole ehtinyt pyörällä ajaa, nyt onkin tosi hyvä lähtee tältä pohjalta vetämään letkaa  
biggrin.gif
Hehee, sama täällä
smile_org.gif
Heti kun säät muuttu viileämmäksi, niin loppu ajotkin. Pyörä on onneksi ollut liikkeellä sen aikana, ei pitäis ainakaan olla tällä kertaa niitä hämähäkin seittejä siinä...
Mä kävin eilen pikkulenkin ajamassa, en kertakaikkiaan voinut pysyä kotona.
Urjala-Toijala-Hml-Tuulos, jossa kaffipaussi-Forssa-Koijärvi-Urjala.
Kiva keli oli ajella, tuuli tosin riepotti jälleen...

Toivottavati sunnuntaina ei sada vettä.

Tarkotus olis lähtee sunnuntaina matkaan mainioon mukaan, jos vaan keli suosii ja saan ketjut vaihdettua...Ei voi sanoo, että olis motivaatio ollu plussan puolella remppaamista kohtaan
biggrin.gif

E: korjataan sunnuntaina

Toivottavati sunnuntaina ei sada ainakaan vettä.
Ainakaan vielä ei ennustukset vettä lupaa, sen sijaan ihan kivaa puolipilvistä ja +15 lämpöäkin. Laitan ehkä kuitenkin kaiken varalta pitkät kalsarit ja villatakin ajokamppeiden alle, mieluummin hikoilee kuin palelee...

Muoks: Mitä kertoo se veturista, kun näki jo painajaista koko reissusta viime yönä...

Päätin lähteä unessa ajamaan reitin etukäteen varmuuden vuoksi, kun en ole sitä itse tehnyt. Päästyäni laavulle huomasin, että olinkin lähtenyt matkaan sunnuntaiaamuna ja kello oli niin paljon, etten millään enää ehtisi ajamaan takaisin, jotta olisin letkaa vetämässä klo 12. Yritin soittaa JGolle, että olen jo perillä, mutta puhelin oli mykkä. Sitten huomasinkin, että olikin oikeasti talvi ja olin liikkeellä moottorikelkalla - miten sillä voisi takaisin ajaa asvalttitietä!?!? (en oikeasti tiedä voiko sillä ajaa asvaltilla...) Paniikki iski, yritin etsiä jotain ruokapaikkaa (maggaraa) kun oli nälkäkin ja sitten lopulta eksyin pimeään havumetsään enkä löytänyt enää kotiin. Koskaan.

Se oli karmea uni, josta oli ihan herätä
tounge.gif
Jotain paineita kenties piilomerkityksinä...

omg.gif
Vaihdoin hetkeks leiriä ja saavun tuonne laavulle turkkulaisten kanssa
omg.gif
Toki keli ja olo varauksella.

Juu näyttääpi sadetutkan mukaan sadepilvet uhkaavasti lähestyvän aluetta. Tosin eipä näytä tämä prkleen flunssa menevän ohi, joten muutenkin epävarmaa että onko sitä nyt kykenevä vai ei  
mad.gif
mad.gif
mad.gif

E: Juuri mittauksessa yli 37, joten jätän suosiolla huomisen väliin, jos vaikka tästä joskus parantuisi  
mad.gif

E2: Jätän harkintaan, jos saapuisin kotilolla paikalle, jos olo huomenna normaali. Pääsisi näkemään hyviä tyyppejä eikä tarvitsisi ottaa riskiä viimasta heti kun on vähänkin tolallaan
smile_org.gif
Jos kotilolla tulen, niin silloin tosin tulen (tietty) suorinta reittiä, vaikka kuulemma tuolla miehen uudella bemulla onkin kiva ajaa mutkareittejä
biggrin.gif

Joo... vaikka tuo sadetutka pitäisikin paikkaansa, niin se oli sitä kaikkein vähäisintä tihkua? Vai....?
nixweiss.gif
Kumma kun eivät saa samaa tulosta FMI:n kanssa.
crazy.gif

Back