Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa olemaan niinkun ratapäivillä ryhmät. Lähteekö nämä 20minuutin välein?Veturit:
Wolferin - hitaasti ja hartaasti
JGo - fiilistellen
Soikka83 - idän pikajuna
Säävaraus.
Täytyy kokeilla vähän erilaista lähestymistapaa niin saadaan väki makkaralle ajotyylistä huolimatta.. Ja ainahan tonne yksinkin pääsee.Alkaa olemaan niinkun ratapäivillä ryhmät. Lähteekö nämä 20minuutin välein?Veturit:
JGo - fiilistellen
Soikka83 - idän pikajuna
Säävaraus.![]()
Joo, säävarauksella mä tuun ihan omassa junassa tältä suunnalta.![]()
Koitetaan. Jos me edes kahden tai kolmen mopon letka aikaan saadaan.Täytyy kokeilla vähän erilaista lähestymistapaa niin saadaan väki makkaralle ajotyylistä huolimatta.. Ja ainahan tonne yksinkin pääsee.Alkaa olemaan niinkun ratapäivillä ryhmät. Lähteekö nämä 20minuutin välein?Veturit:
JGo - fiilistellen
Soikka83 - idän pikajuna
Säävaraus.![]()
Joo, säävarauksella mä tuun ihan omassa junassa tältä suunnalta.![]()
Ota mukaan muutama muukin satakuntalainen sieltä, niin saadaan kyhättyä tästä Länsimiitti II![]()
Kun avaat karttalinkin, niin kartan vaasemmassa reunassa on + - 'nappulat' mistä voit tsuumata karttaa, niin eikös se sieltä löydy oikea paikka ja osoiteTuosta karttalinkistä en nyt ihan hahmottanu laavupaikkaa, oisko tarkempaa tietoa /osoitetta /ajo-ohjetta?
Hieman piruetteja ettei oo tylsää, mä tuun jos saan kyydin.Ajoneuvoja ois, mut ei kulkulupaa.![]()
![]()
No höh!!!Ajoneuvoja ois, mut ei kulkulupaa.![]()