HEH,rauhanneuvottelut ei kenenkään maallaSitten muistetaan olla nätisti ja puhua turkulaisille kauniisti.. Ilta-Sanomat.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HEH,rauhanneuvottelut ei kenenkään maallaSitten muistetaan olla nätisti ja puhua turkulaisille kauniisti.. Ilta-Sanomat.![]()
Ei mitään hätää. Saa jatkaa samalla linjalla. "Kuuluu suomalaiseen kansanperinteeseen"Sitten muistetaan olla nätisti ja puhua turkulaisille kauniisti.. Ilta-Sanomat.
Kyllä tämä menee ihan omaan piikkiin. On tuo ajokortti huostaanotettuna hetken aikaa.Hieman piruetteja ettei oo tylsää, mä tuun jos saan kyydin.Ajoneuvoja ois, mut ei kulkulupaa.![]()
![]()
No mutta mitäs nyt on tapahtunut??
Et kai ottanut mallia Ladyrebelistä??
Ei se sitten ollutkaan niin kauheen hidas, oliko edes valkoinen?Kyllä tämä menee ihan omaan piikkiin. On tuo ajokortti huostaanotettuna hetken aikaa.Hieman piruetteja ettei oo tylsää, mä tuun jos saan kyydin.Ajoneuvoja ois, mut ei kulkulupaa.![]()
![]()
Et kai ottanut mallia Ladyrebelistä??![]()
Ihan kotilolla onnistuin tässä hommassa. Kyllä mä saan vielä pitää hitaan tittelini.Ei se sitten ollutkaan niin kauheen hidas, oliko edes valkoinen?Kyllä tämä menee ihan omaan piikkiin. On tuo ajokortti huostaanotettuna hetken aikaa.Hieman piruetteja ettei oo tylsää, mä tuun jos saan kyydin.Ajoneuvoja ois, mut ei kulkulupaa.![]()
![]()
![]()
Ihan kotilolla onnistuin tässä hommassa. Kyllä mä saan vielä pitää hitaan tittelini.Ei se sitten ollutkaan niin kauheen hidas, oliko edes valkoinen?Kyllä tämä menee ihan omaan piikkiin. On tuo ajokortti huostaanotettuna hetken aikaa.No mutta mitäs nyt on tapahtunut??Hieman piruetteja ettei oo tylsää, mä tuun jos saan kyydin.Ajoneuvoja ois, mut ei kulkulupaa.![]()
![]()
![]()
![]()
Sen verran levottomia ollut noi peekooketjut tänä kesänä, ettei nyt yhtään parane kuittailla sielläHeippa. Viälks te ootte menossa makkaralle, vai onks tää topikki jo muuttanu muotoaan.
No kuiteski. Jos tultais PK seudulta tourinkiporukalla tonne, niin haittaaks kauheesti? Voidaan sit "sättiä" toisiamme ns. ristiin.![]()
![]()
![]()
Jee!Jumankauta!
Pyörä kasassa ja arvatkaas, kuka hymyilee?!![]()
Onko toi lähtöpaikka sama, missä ennen oli alko? Vai olenko ihan väärässä?
Olihan siellä Qwert kokoamassa sitä pikiporukka, lähtö samaan aikaan sorakuskien kanssaOliko Turusta nyt porukkaa kerääntymässä ajelemaan tuonne laavulle pikiteitä pitkin? Itseä nuo sorkkapätkät ei himoita, joten jätän sen touringin väliin. Ja itse kun täällä Turun päässä en vielä pahemmin mutkia tiedä, niin olisi kiva saada veturiksi semmoinen, joka mutkat tietää vähän paremmin kuin meikäläinen...![]()
Tämähän näyttäisi hyvältä. Lähtis Tampereelta ja päätyisi pääkaupunkiseudulle, jonne olisi joka tapauksessa menossa.Heippa. Viälks te ootte menossa makkaralle, vai onks tää topikki jo muuttanu muotoaan.
No kuiteski. Jos tultais PK seudulta tourinkiporukalla tonne, niin haittaaks kauheesti? Voidaan sit "sättiä" toisiamme ns. ristiin.![]()
![]()
![]()
Paimiolta sbs goes cravel porukan mukaanHeippa. Viälks te ootte menossa makkaralle, vai onks tää topikki jo muuttanu muotoaan.
![]()
![]()
jep. alkon vanha tiskimyymälä.onko toi lähtöpaikka sama, missä ennen oli alko? Vai olenko ihan väärässä?