• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot goes Makkara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sitten muistetaan olla nätisti ja puhua turkulaisille kauniisti.. Ilta-Sanomat.  
smile_org.gif
HEH,rauhanneuvottelut ei kenenkään maalla
033102beer_1_prv.gif

Hieman piruetteja ettei oo tylsää, mä tuun jos saan kyydin.  
biggrin.gif
Ajoneuvoja ois, mut ei kulkulupaa.  
sad_orig.gif

No mutta mitäs nyt on tapahtunut??

Et kai ottanut mallia Ladyrebelistä??
Kyllä tämä menee ihan omaan piikkiin. On tuo ajokortti huostaanotettuna hetken aikaa.  
omg.gif
Ei se sitten ollutkaan niin kauheen hidas, oliko edes valkoinen?  
omg.gif

biggrin.gif
sad_orig.gif

Kyllä tämä menee ihan omaan piikkiin. On tuo ajokortti huostaanotettuna hetken aikaa.  
omg.gif
omg.gif
Ihan kotilolla onnistuin tässä hommassa. Kyllä mä saan vielä pitää hitaan tittelini.
biggrin.gif

biggrin.gif
sad_orig.gif

omg.gif
omg.gif
Ihan kotilolla onnistuin tässä hommassa. Kyllä mä saan vielä pitää hitaan tittelini.  
biggrin.gif

Sanoivat tänään uutisissa, että Porissa jonkun koulun lähellä oli lähtenyt neljä korttia jäähtymään...

No, ajokausihan alkaa joka tapauksessa oleen loppupuolella, jospa se ei ihan niin paljoa harmita, tai en mää näistä mitään tiedä...

Tsemppiä kuitenkin!

Heippa. Viälks te ootte menossa makkaralle, vai onks tää topikki jo muuttanu muotoaan.
nixweiss.gif
033102bebe_1_prv.gif
No kuiteski. Jos tultais PK seudulta tourinkiporukalla tonne, niin haittaaks kauheesti? Voidaan sit "sättiä" toisiamme ns. ristiin.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif

Eiköhän sinne mahdutaan kaikki,löytyy iso rillaus laavu ja aikas iso rillaus kota siin vierrekkäin,voittekin tulla letkaan mukaan siin meidän starttihuoltiksest jo
wink.gif
jos haluatte ?

Juu,ja kyllä sinne on tarkoitus vieläkin mennä maggaroita rillailee,minä ainakin kun HSB,ltä tuli lupa lähteä
biggrin.gif

Heippa. Viälks te ootte menossa makkaralle, vai onks tää topikki jo muuttanu muotoaan.
nixweiss.gif
033102bebe_1_prv.gif
No kuiteski. Jos tultais PK seudulta tourinkiporukalla tonne, niin haittaaks kauheesti? Voidaan sit "sättiä" toisiamme ns. ristiin.
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Sen verran levottomia ollut noi peekooketjut tänä kesänä, ettei nyt yhtään parane kuittailla siellä  
033102bebe_1_prv.gif

Kyllä tonne mahtuu, mukaan vaan.

Ei olis näköjään pitänyt Sete:lle vitsailla Ajetaan ja otetaan iltamissa..
lookaround_orig.gif

"Turku on ainoa kaupunki, johon Tamperetta voi verrata. Vaikka se onkin syrjäinen rannikkokaupunki levältä haisevan meren vieressä, väkimäärältään ja rakenteeltaan se vastaa Tamperetta."
thumbs-up.gif

Keli näyttäis sunnuntaille tällä hetkellä varusteet päällä ajelulle ihan passelilta +15 pilvipoudalta, mutta katsotaan mitä ne lopulta tilalle arpovat.

Jumankauta!
Pyörä kasassa ja arvatkaas, kuka hymyilee?!  
062802jumpie_prv.gif

Voiko pieni nainen enää onnellisempi olla?

No jaa... kyllä voi...
inlove.gif

Sunnuntaina siis nähdään.
Wolfe: onko toi lähtöpaikka sama, missä ennen oli alko? Vai olenko ihan väärässä?

Oliko Turusta nyt porukkaa kerääntymässä ajelemaan tuonne laavulle pikiteitä pitkin? Itseä nuo sorkkapätkät ei himoita, joten jätän sen touringin väliin. Ja itse kun täällä Turun päässä en vielä pahemmin mutkia tiedä, niin olisi kiva saada veturiksi semmoinen, joka mutkat tietää vähän paremmin kuin meikäläinen...
blush.gif

Helpottaa varmaan jos heität tonne gravel topikkiin (turun puoleinen),nä tapolat sun muut makkaranhotkiat ei välttämättä hae sua turun keskustast matkalla laavuun  
wink.gif

No en kyllä ollu odottanutkaan, että joku tulis hakeen. Kunhan tässä(kin) topicissa huhuilin, että saako sitä ajoseuraa vai not.

Mutta tosiaan turkulaisille piki- tai sorareittiä hamuaville löytyy tarkempi info täältä.

Jumankauta!
Pyörä kasassa ja arvatkaas, kuka hymyilee?!  
062802jumpie_prv.gif

Onko toi lähtöpaikka sama, missä ennen oli alko? Vai olenko ihan väärässä?
Jee!
062802jumpie_prv.gif

Google maps näyttää, että lähtöpaikka on Nordean naapurissa olevalla parkkialueella. Mä mitään tiedä Lempäälän kaupoista, hyvä kun oon edes joskus läpi ajanu
tounge.gif

Joo mukaan vaan snadistakin, saadaan oikein kunnon miitti aikaiseksi.

Porukkaa tulee näköjään siinä määrin, että pitäiskö muuttaa kaksi päiväiseksi että kaikki saa makkarat rillattua
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
.

Oliko Turusta nyt porukkaa kerääntymässä ajelemaan tuonne laavulle pikiteitä pitkin? Itseä nuo sorkkapätkät ei himoita, joten jätän sen touringin väliin. Ja itse kun täällä Turun päässä en vielä pahemmin mutkia tiedä, niin olisi kiva saada veturiksi semmoinen, joka mutkat tietää vähän paremmin kuin meikäläinen...  
blush.gif
Olihan siellä Qwert kokoamassa sitä pikiporukka, lähtö samaan aikaan sorakuskien kanssa
Kannattaa sitten katsoa kumman veturin perään ampaisee  
biggrin.gif

nixweiss.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Tämähän näyttäisi hyvältä. Lähtis Tampereelta ja päätyisi pääkaupunkiseudulle, jonne olisi joka tapauksessa menossa.  
idea3.gif
062802jumpie_prv.gif
sport05.gif

nixweiss.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Paimiolta sbs goes cravel porukan mukaan  
biggrin.gif

Edit. oli pakko lisätä
033102bebe_1_prv.gif
kun et tuu kuiteskaan...

Back