Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mulla on tuolle lähtöpaikalle nopeinta tietä 155 km + siihen ajelut 200 jotain ja paluu; ainakin tuo 155 eli; sekaan vaan!302 km per sivu.. huvitusvarauksella vois lähteekkin![]()
Säävarauksella mä taidan olla Turun suunnalla tolla vlopulla, ja jos en oo niin voisin muuten vaan ajella sitä kauttaVoisinpa ehkä tulla myöskin makkaranpaistoon. Haluaisiko joku Turusta lähteä ajoseuraksi kohteena tuo laavu n. klo 13-14 väliin?
Ootko ollut JGo:n vetämässä letkassa mukana.. Itse teitä molempia seuranneena väittäisin että fiilistelyn ja nopeen voi huoletta yhdistää..pitäskö "nopeen" ryhmän lähtee puoli tuntia myöhemmin ku kuitenki ollaan samaan aikaan perillä?![]()
että oikeen idän pikajuna...![]()
Mitäs!! Täällä yritetään selkeesti pilata mun tunnollista ja kunnollista mainetta, jota mä kovasti yritän luodaOotko ollut JGo:n vetämässä letkassa mukana.. Itse teitä molempia seuranneena väittäisin että fiilistelyn ja nopeen voi huoletta yhdistää..pitäskö "nopeen" ryhmän lähtee puoli tuntia myöhemmin ku kuitenki ollaan samaan aikaan perillä?![]()
että oikeen idän pikajuna...![]()
![]()
Ei se rossireitti ole,lähinnä maisemareittiEi muuten ollenkaan pöllömpi idea eiköhän järjestetä se tohon. ja jos muut ei uskalla tulla katupyörillä rossi reittiä mä tulen yksin.Jeps, jos te ajelette maggaroitten kanssa laavulle lupaan olla sytyttämässä teille grillin....uskoisin onnistuvani.Naakka jotain lupaili tossa hitaan ketjussa, että hiillosta tosiaan vois olla siellä odottamassa meitä.
Onhan siinä vilkasliikenteinen tie lähellä, josta voi käydä huitomassa apua![]()
(Vai olisko tässä se Turku-letkan soratie-pöräyksen paikka![]()
>>> nuotion sytytyskeikka fasuilla ja muilla crossipyörillä hiekkateitä...)
Minkäslaisen uuden hommasit?Kiitti Wolfe, laitoinkin sulle jo privaviestiä missä tapaillaan.
Ja joo, mä tulen uudella menopelillä mukaan.![]()
![]()
![]()
![]()
"vanhakin nyt nuortuu"...
Tosa http://picasaweb.google.fi/lekasora/27610Makkarangrillaussuraus# pikkasen lisäkuvia.Mikä toi Kekkosplassi on? Taisiisjooo laavu, mutta kenen huoltama/ylläpitämä..?
Yamaha FZ6-S, 600cc, ajettu 4100 km, -08Minkäslaisen uuden hommasit?Kiitti Wolfe, laitoinkin sulle jo privaviestiä missä tapaillaan.
Ja joo, mä tulen uudella menopelillä mukaan.![]()
![]()
![]()
![]()
"vanhakin nyt nuortuu"...![]()