• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot goes Makkara

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos saa säästeltyä suitsaa ennen 12tkm huoltoa sen verran että viittii reissuun lähtee vielä niin mukana ollaan.

pitäskö "nopeen" ryhmän lähtee puoli tuntia myöhemmin ku kuitenki ollaan samaan aikaan perillä?  
tounge.gif

että oikeen idän pikajuna...  
biggrin.gif

Mä ilmoittaudun mukaan Wolfen ryhmään. Jos tällä kertaa pääsisin ihan oikeesti
062802moto_prv.gif

Säävarauksella tosin, meikä ei märällä tiellä viihdy.

pitäskö "nopeen" ryhmän lähtee puoli tuntia myöhemmin ku kuitenki ollaan samaan aikaan perillä?  
tounge.gif

että oikeen idän pikajuna...  
biggrin.gif
Ootko ollut JGo:n vetämässä letkassa mukana.. Itse teitä molempia seuranneena väittäisin että fiilistelyn ja nopeen voi huoletta yhdistää..  
buttrock.gif
Mitäs!! Täällä yritetään selkeesti pilata mun tunnollista ja kunnollista mainetta, jota mä kovasti yritän luoda  
omg.gif

tounge.gif

Kyllä tuo Soikka83 runttaa nuo mutkat rullalle paremmin kun mä ja tarviihan se miehetkin pistää välillä töihin..

Maine kasvaa, kunnia katoaa...

Onko reitti suuri salaisuus, vai saisiko sen tänne julkaistua?
Voisin kenties liittyä hitaaseen letkaan matkan varrelta eikä tarvitsisi ottaa vauhtia Tampereelta asti.

^ Ei se salaisuus ole, mutta julkaisisin reitin mielellään vasta jälkikäteen.

Wolferin tietää reitin ja voit hänen kanssa sopia mistä hyppäät letkaan ja mihin aikaan.

Naakka jotain lupaili tossa hitaan ketjussa, että hiillosta tosiaan vois olla siellä odottamassa meitä.
Jeps, jos te ajelette maggaroitten kanssa laavulle lupaan olla sytyttämässä teille grillin....uskoisin onnistuvani.
Onhan siinä vilkasliikenteinen tie lähellä, josta voi käydä huitomassa apua  
wink.gif

(Vai olisko tässä se Turku-letkan soratie-pöräyksen paikka  
biggrin.gif

>>> nuotion sytytyskeikka fasuilla ja muilla crossipyörillä hiekkateitä...)
Ei muuten ollenkaan pöllömpi idea eiköhän järjestetä se tohon. ja jos muut ei uskalla tulla katupyörillä rossi reittiä mä tulen yksin.
Ei se rossireitti ole,lähinnä maisemareitti  
biggrin.gif

Mut eiköhän se maggarankäristys alusta on niinkuin viimeksikis suht valmis kun muut ilmantuu?
Jos ei muuta niin jos ekana pääsee lähtee niin ei tarvii sorasurausryhmässä ohitella ja pääsee ajoissa laavulle?
Seuratte vaan kurapyörien renkaanjäljet niin löydätte perille  
biggrin.gif

Kiitti Wolfe, laitoinkin sulle jo privaviestiä missä tapaillaan.
Ja joo, mä tulen uudella menopelillä mukaan.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif
inlove.gif

"vanhakin nyt nuortuu"...

Back