• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki GSX750F 1988-1997 & 1998-2005

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joskus voi pidemmän pleksin kanssa käydä niin, että kuskilla on kivaa ja kyytiläisellä ei. Pyörteily saattaa siirtyä sinne kuskin taakse.
Itse muuten tykkään ajella kaksipäällä enemmän kuin yksin. Jotenkin tuo pyörä taittuu paremmin mutkiin ja tukevampi ajaa. Voisikohan jousituksen säädöissä olla jotain hieromista?  
nixweiss.gif

Täytyy tosiaan pohtia tuota pleksi asiaa. Värikin vielä hakusessa kun olis vähän ajatuksissa laitaa uusiin maaleihin kökö höskä ensi talvena.

Otettas vastaan mielipiteitä siintä että mikä väritys sopis kun tarkotuksena olis maalata katteet ja tankki. Toi on nyt se valkonen pääväriltään oleva missä niitä punasia ja harmaita tehosteita vaan yks väriseksi mieli tekisi se laitella.

noi väri hommat on ihan makuasioita. laita sellainen joka itseäsi miellyttää
Niinhän ne on mutta välttämättä kaikki värit ei vaan kertakaikkiaan toimi vaikka kuin itte väristä tykkäisi jossain tosessa fillarissa. Veikkaan että toi kawan oranssi ei sopisi vaikka väri onkin tosi pop. Musta kait tuosta tulee vaan sepä saattaa sitten olla turhan tylsä...
nixweiss.gif

Joskus voi pidemmän pleksin kanssa käydä niin, että kuskilla on kivaa ja kyytiläisellä ei. Pyörteily saattaa siirtyä sinne kuskin taakse.
Itse muuten tykkään ajella kaksipäällä enemmän kuin yksin. Jotenkin tuo pyörä taittuu paremmin mutkiin ja tukevampi ajaa. Voisikohan jousituksen säädöissä olla jotain hieromista?  
nixweiss.gif
Voi olla. Takavieteri liian kireällä tjsp. Tai sitten sulla on ohjauslaakeri jumissa. Kakspäällä keula kevenee sen verran, että mopo ohjautuu paremmin. Mulla oli ihan sama juttu, mopo oli parempi ajaa kaksin kuin yksin, kun vaihdoin ohjauslaakerin niin tilanne parani myös yksin ajettaessa.

Joo, ainakin MRA:n pleksit istuu ihan niin kuin ne olis tuohon mopoon tehty. Ja niinhän ne onkin
idea3.gif

Puhutaanko me samasta pleksistä eri nimillä, minä puhun touring-pleksistä ja Salmon spoileripleksistä? Ainakin ne näyttää aika samanlaisilta, tuollainen eteenpäin kallistettu "spoileri" on siinä minunkin savunvärisessä lipareessa, joka touring-pleksinä myytiin.

Älä muuten vedä sitten niitä pleksin ruuveja kovin tiukalle, se halkeaa aika helposti.

Joo, ainakin MRA:n pleksit istuu ihan niin kuin ne olis tuohon mopoon tehty. Ja niinhän ne onkin
idea3.gif

Puhutaanko me samasta pleksistä eri nimillä, minä puhun touring-pleksistä ja Salmon spoileripleksistä? Ainakin ne näyttää aika samanlaisilta, tuollainen eteenpäin kallistettu "spoileri" on siinä minunkin savunvärisessä lipareessa, joka touring-pleksinä myytiin.

Älä muuten vedä sitten niitä pleksin ruuveja kovin tiukalle, se halkeaa aika helposti.
Eipä tosiaan kannata tiukalle vetää joku onnekas entinen omistaja on sen virheen tehny. Kyllä sen touringin ja spoilerin pitäs olla eri pleksi. Näin ainakin stormi antaa olettaa.

Nyt vois sitten paneutua viikonlopun aloitukseen ja ottaa olutta liikaa ja keksiä sitten järkeviä kysymyksiä
033102beer_1_prv.gif
thumbs-up.gif

touring-pleksi on käsittääkseni vielä korkeampi kuin tuo spoileri
tai toisin sanoen pitempi ;)

No, viime keväänä kun ostin mopolle tuon lahjaksi niin muunlaisia ei ainakaan Helsingin Stormilla ollut saatavilla. Eli ainoa mitä heiltä löytyi, oli tuo savunvärinen tourinkipleksi.

Noh humalaa nyt harrastan ja tuo pelksi taas niin etäiseltä asialta tunuu..eipä enää aamulla tunnu..Eli jos koitaasin kysymsen oikein tehä nii 178 pitkä pätkä oon mikäs ois se pleksi sitte ok

priimusta kuuntelen ja humalaa suoritan kaippa taas huomenna se pleksi pääsee kiinnostukseen mukaan
033102beer_1_prv.gif

Nyt sitten silmät väsähti kattelemaan noita orggis peilejä ja kuka väittäs että eivät ois karmeen näköset... Nyt kaivattas ideoita millaset vois passata tilalle!

No eipä tullu peili idoita eli kattellaas mitä aikaseksi saadaa
wink.gif

Sitten se tosi tyhmä kysymys...koittakaa kestää...Mulla tossa fillarissa Kapan teline takaboksille eli sattuuko tohon nyt sitte muun merkkisetkin boksit vai pittääkö modata ?

mulla on sellainen käsitys, että Givi:n laukut kävis myös. no kokeilemallahan se selviää
smile_org.gif

ja noista peileistä. me kans mietittiin vaihtaa jotain muuta niiden Mikki Hiiren korvien tilalle, mutta ei löytynyt sopivia.
sehän on sellainen muotoiltu se katteen kolo mihin ne peilit tulee kiinni.
kai siihenkin sopivia löytyy jos jaksaa etsiä

Back