Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan kun sinne ei katsojia oteta, pelkkiä kuskeja...Vau on teillä laitteet.. täytynee tulla kattomaan miten pelit kulkee joensuussa.
Non niin Mika jos kerran Lappeessa sataa niin äkkiä sorvin ääreen ja Atomivoimala viimeisen päälle nippuun Joensuuta varten viikko aikaa niin riittänee kyllä. Mä lähen huomenna hieromaan taxin ulkonäköä dynaamisemmaksi.Sade taisi Lappeenrannan karkelot sotkea, seuraavan kerran suomen nopeinta etsitään siis ensi viikonloppuna Joensuussa.
Tiettypuhut vähän mutta asiaa...Kawasaki voittaa.![]()
Enpä usko.Tiettypuhut vähän mutta asiaa...Kawasaki voittaa.![]()
![]()
Kyllähän siinä saa kawalla kovaa mennä jos meinaa ens viikonloppuna noille busseille pärjätä.Enpä usko.Tiettypuhut vähän mutta asiaa...Kawasaki voittaa.![]()
![]()
![]()
Kuinkas lujaa oli mennyt?Viidakkorumpu kertoo että lujaa on naku Kawa tänään mennyt ilman muovejakin...![]()
338kmh toisen foorumin mukaan.Kuinkas lujaa oli mennyt?Viidakkorumpu kertoo että lujaa on naku Kawa tänään mennyt ilman muovejakin...![]()
Ilmeisesti kuitenkin päivän nopein. Ei varmaan häävit pidot ole tässä säässä olleet.338kmh toisen foorumin mukaan.Kuinkas lujaa oli mennyt?Viidakkorumpu kertoo että lujaa on naku Kawa tänään mennyt ilman muovejakin...![]()
Huh, ja ilman muoveja! Tulee Bussikuskeille noutaja kun tuohon lyödään vielä muovit päälle ja pidot alle..Ilmeisesti kuitenkin päivän nopein. Ei varmaan häävit pidot ole tässä säässä olleet.338kmh toisen foorumin mukaan.Kuinkas lujaa oli mennyt?Viidakkorumpu kertoo että lujaa on naku Kawa tänään mennyt ilman muovejakin...![]()
Nomutta huomenta, sitä on herätty talviunesta? Onneks mä oon taas siellä tutkanvarren jatkeena niin ei toi noutaja kosketa mua, mutta ihan uteliasuudesta niin minkäs sorti noutaja se meittin Hulttioo odottaa? Pääasia kuitenkin jotta yksikään tehopaino suhteeltaan parempi ei ole Taxin tiellä, ettei näät jää alle (vitsi).Huh, ja ilman muoveja! Tulee Bussikuskeille noutaja kun tuohon lyödään vielä muovit päälle ja pidot alle..Ilmeisesti kuitenkin päivän nopein. Ei varmaan häävit pidot ole tässä säässä olleet.338kmh toisen foorumin mukaan.Kuinkas lujaa oli mennyt?Viidakkorumpu kertoo että lujaa on naku Kawa tänään mennyt ilman muovejakin...![]()
Liian tehokas (kallis) pyörä kokeilla? Me alitehoisella kuiteskin 220 tutkaan, ja vähän enempi V-boxiin....Lappeenrannassa tuli käytyä.... sadetta/märkää eikä yhtään vetoa. Ehkä 13. päivä sitten.
Kolmosella pitää alkaa nopeus siihen nähden märkää.Liian tehokas (kallis) pyörä kokeilla? Me alitehoisella kuiteskin 220 tutkaan, ja vähän enempi V-boxiin....Lappeenrannassa tuli käytyä.... sadetta/märkää eikä yhtään vetoa. Ehkä 13. päivä sitten.