• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suomen nopein 2009?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taitaa tulla pitkä päivä, rupesin nyt sitten kuitenkin rakentamaan tota 19 piikkistä eteen. Sitten pitäis vielä ehtiä lyödä mopo nippuun, että pääsisi huomenna sadetta pitämään Lappeenrantaan.
033102beer_1_prv.gif

Sade taisi Lappeenrannan karkelot sotkea, seuraavan kerran suomen nopeinta etsitään siis ensi viikonloppuna Joensuussa.

Sade taisi Lappeenrannan karkelot sotkea, seuraavan kerran suomen nopeinta etsitään siis ensi viikonloppuna Joensuussa.
Non niin Mika jos kerran Lappeessa sataa niin äkkiä sorvin ääreen ja Atomivoimala viimeisen päälle nippuun Joensuuta varten viikko aikaa niin riittänee kyllä. Mä lähen huomenna hieromaan taxin ulkonäköä dynaamisemmaksi.

Kyllähän siinä saa kawalla kovaa mennä jos meinaa ens viikonloppuna noille busseille pärjätä.
Mitä tässä voorumia seuranneena nin onhan noista busseista ainakin kovasti huudettu täällä että hirveesti on rakenneltu.
Tietenki vanhana kawakuskina toivon että kawa voiton veis, mut hankalaa se tulee olemaan.
Pitäskö ottaa ja lähtä hondalla kokeileen paljonko sillä saa kelattua tuolla joensuussa. Pärjäiskö edes viimevuoden ysin nopeudelle.

Viidakkorumpu kertoo että lujaa on naku Kawa tänään mennyt ilman muovejakin...
bowdown.gif

bowdown.gif
Kuinkas lujaa oli mennyt?
338kmh toisen foorumin mukaan.
Ilmeisesti kuitenkin päivän nopein. Ei varmaan häävit pidot ole tässä säässä olleet.
Huh, ja ilman muoveja! Tulee Bussikuskeille noutaja kun tuohon lyödään vielä muovit päälle ja pidot alle..

bowdown.gif
Kuinkas lujaa oli mennyt?
338kmh toisen foorumin mukaan.
Ilmeisesti kuitenkin päivän nopein. Ei varmaan häävit pidot ole tässä säässä olleet.
Huh, ja ilman muoveja! Tulee Bussikuskeille noutaja kun tuohon lyödään vielä muovit päälle ja pidot alle..
Nomutta huomenta, sitä on herätty talviunesta? Onneks mä oon taas siellä tutkanvarren jatkeena niin ei toi noutaja kosketa mua, mutta ihan uteliasuudesta niin minkäs sorti noutaja se meittin Hulttioo odottaa? Pääasia kuitenkin jotta yksikään tehopaino suhteeltaan parempi ei ole Taxin tiellä, ettei näät jää alle (vitsi).

Mikalle..onnittelut 200mph kerhoon pääsystä ja mites välitykset tänään ? Rajottajaan edelleen? Mitäs tiedon keruu nyt näytti takiksen pyörimisnopeudeksi? Totaalihan lienee sit jossain tuon ja 338kmh välissä. Nähdään Jojensuussa...

Ei oikein kelit suosineet. Ajattelin että iltapäivästä paranee, niin lähdin himasta vasta puoliltapäivin ja olin mestoilla joskus kolmen aikoihin. Tunnin siinä ihmettelin ja ajattelin että käydään nyt testaamassa.
Eka veto meni ihan puihin, vaihteet ei menny päälle ollenkaan ja sain kutosen sisään vasta jossain puolessa välissä, kuitenkin 319 90% kaasulla
biggrin.gif

Toista vetoa en oo vielä imuroinut, mutta sama ongelma vaihteissa, joten vedätin pikkukierroksilla kuutosen ja sitten torvi auki. Ihan ok tuntui menevän eikä totuuden nimessä ilman muoveja paljon kovempaa enää viitsisi ajaakaan, sen verran alkoin pottaa repimään. Mutta kyllä kai se 350 täytyy tässäkin kuosissa käydä jossain ajamassa.
Nyt pitää vaan koittaa saada ne muovit päälle ja selvittää miksei pykälät mee päälle, tosin Joensuussahan on vissiin pidempi rata jotta kerkee paremmin kelata isollakin vaihteella.

Mikäs se Rissasen tehopainosuhde on? Mulla on varmaan mopossa parempi, mutta kuski on iso läski joten siitä tulee aika paljon tasoitusta
033102beer_1_prv.gif

Back