• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Stadilaiset Turpakäräjät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wanico
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitkiss sanoi:
Sinne mahtuu kaks, eli yks paikka vielä vapaana. Kolmas joutuu vuokraamaan Tebarilta org-alella pakun itellensä :häähää:

Mä voisin jättää siihen kakkospaikkaan alustavan varauksen. Jos tulee burnautettua tuo alla oleva takanen bittiavaruuteen.

Mutta taitaa olla niin märkä keli, ettei pala edes kumi...

Onkohan WP tulossa? Jos kyllä ni torpan avain taskuun. Siellä saanee myös tasapainoitettua tuon takasen.

Muutaman viikon jo suunnitellut tulevani, mutta viimein pääsin ensi kertaa paikalle. Yllättävän paljon oli porukkaa, ja mikä hienointa, en ollut illan ainoalla H-D:lla liikenteessä :orgmp:

Työvuorojen niin salliessa tulen kyllä uudemmankin kerran. Yleensä oon illat töissä mutta kyllä se aikataulu joskus osuu.

^ Hyvähän se on tuoda vähän toisenlaista näkökulmaa tohon mopoiluun ettei aina ole pelkästään vee kakkosta ja muovista tusinajapskia piha pullollaan :D Tervetuloa uudestaan!

Ja kiitos muillekin seurasta! :thumbup:

Pitkiss sanoi:
^ Hyvähän se on tuoda vähän toisenlaista näkökulmaa tohon mopoiluun ettei aina ole pelkästään vee kakkosta ja muovista tusinajapskia piha pullollaan :D Tervetuloa uudestaan!

Ja kiitos muillekin seurasta! :thumbup:

Hei hei, unohdit maailman parhaan moottoripyörän moottorin mainita, pihassa oli tänäänkin 2kpl V4:sta. :p

Joo harvoin sade PÄIVÄLLÄ vaikuttaa näin pahasti alkuillan mopoiluihin kun tänään oli todistettavissa. Pääasia että porukkaa oli, ja sitähän oli.:jippikaijee:

Ja tosiaan jepa saada uusia naamoja messiin, teretulemast uudestaan!

Re: Stadilaiset Turpakäräjät

Karkov sanoi:
Hei hei, unohdit maailman parhaan moottoripyörän moottorin mainita, pihassa oli tänäänkin 2kpl V4:sta. [emoji14]
Katos joo.. Mä ajattelin teidän apikoita kirjoittaessa, mutta jostain syystä kirjotin V2 :doh: :D
Lowkku sanoi:
Mopoja ei montaa ollu mut jengiä sitäki enempi. Hyvä näinkin? :D
Tais niitä onneksi olla enemmän kuin orggilaisten autoja. Hyvä että piditte mainetta yllä ja muistutitte muille, että myö ollaan moottoristeja!

Ne veeneloset kaipaa putkiremonttia. Kun teidän huudattaminen ei saanut edes poliisia paikalle:grin:

No mites on.. tuleeko Gukkuu vuokra Victorylla pihaan huomenna?
chopper.gif
:grin:

Ihan hyvää säätäkin ne on toistaiseksi luvannu...

Hahahah :D En mä samantien voittoa käytä, kattoo vähän jos pyöräkuume nostaa päätään niin sen mukaan katon minkä nappaisi koeajoon :P

s1000r/z1000/speed triple lainaan ja äkkilähdön kanssa mutkille. :WAZAAP:

Pitkiss sanoi:
Eikun S1000RR, niin saa varmasti hyvät kyydit ja Knakun kawasakin vihreäksi kateudesta :D

Eikä saa. Mut jos kestää sen mun ruikuttamisen, että päästä kokeilee, niin antaa mennä vaan :p Aina kannattaa yrittää...

Kaff sanoi:
Onko osanottoa käräjille tänään?

Heti tuun kun saadaan Pitkiksen kanssa Nassen gummit vaihdettua. Esteri ei oo paikalla ainakaan ennusteiden perusteella. :häähää:

Mä olen tulossa. Sadetutka sano et päivän sateet on nyt satanu.

Back