Pitkiss
Vantaalta
Bolt sanoi:Mä tuun Busalla. Kärry varattu![]()
Sinne mahtuu kaks, eli yks paikka vielä vapaana. Kolmas joutuu vuokraamaan Tebarilta org-alella pakun itellensä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bolt sanoi:Mä tuun Busalla. Kärry varattu![]()

Pitkiss sanoi:Sinne mahtuu kaks, eli yks paikka vielä vapaana. Kolmas joutuu vuokraamaan Tebarilta org-alella pakun itellensä![]()
Pitkiss sanoi:^ Hyvähän se on tuoda vähän toisenlaista näkökulmaa tohon mopoiluun ettei aina ole pelkästään vee kakkosta ja muovista tusinajapskia piha pullollaanTervetuloa uudestaan!
Ja kiitos muillekin seurasta!![]()
Katos joo.. Mä ajattelin teidän apikoita kirjoittaessa, mutta jostain syystä kirjotin V2Karkov sanoi:Hei hei, unohdit maailman parhaan moottoripyörän moottorin mainita, pihassa oli tänäänkin 2kpl V4:sta. [emoji14]
Tais niitä onneksi olla enemmän kuin orggilaisten autoja. Hyvä että piditte mainetta yllä ja muistutitte muille, että myö ollaan moottoristeja!Lowkku sanoi:Mopoja ei montaa ollu mut jengiä sitäki enempi. Hyvä näinkin?![]()
Jonezi sanoi:s1000r/z1000/speed triple lainaan ja äkkilähdön kanssa mutkille.![]()
Pitkiss sanoi:Eikun S1000RR, niin saa varmasti hyvät kyydit ja Knakun kawasakin vihreäksi kateudesta![]()
Kaff sanoi:Onko osanottoa käräjille tänään?