Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sähköpostiin tulee ilmoitus otsikolla: Your purchase will be shipped by PayPal Shipping with U.S. Postal Service®Tulee kaksi viikkoa siitä kun Paypal maksu tapahtui.
Saanko tiedon jostakin kun paketin pitäisi lähteä?
sanoi:Ainakaan mulla ei hondaan tarkoitettu johtosarja toiminut
ilman muutoksia, takavaloilta puuttui johtosarjaa vastaava
liitin, joten modasin yleisjohdon liittimistä ja tuosta johtosarjasta
rosvoliittimiin sopivan paketin ja ryöstin tarvittavan virran takavalon liittimen johdoista.. Vilkkujen kytkennät meni ihan
ohjeen mukaan, mutta tosiaan tuo takavalo/maajohto piti
itse viritellä.
Hyvä, että sait tuolla tavalla toimimaan.. omassa pyörässä rekisterikilvelle tulee valo takavalon kirkkaan alaosan läpi,Mulla oli kanssa Hondan johtosarjan kanssa ongelmia, kunnes tajusin että kun ohjeessa puhutaan takavalon liittimestä, tarkoitetaan sillä oikeasti rekisterikilven valon liitintä. Siihen sopi johtosarjan liitin kuin nenä päähän, ja hyvin pelittää.
Ei oo kuulunu mullekkaan vielä.Ja mun tilauksesta ei kuulu vieläkään yhtään mitään. Mulla alkaa kohta palamaan hihat.Pitää varmaan taas huomenna laittaa kyselyä sähköpostilla. Eihän tästä tulee yhtään mitään...jos ei ala kohta ihan oikeasti tapahtumaan, niin sitten pitää pyytää jo rahojen palautusta.![]()
![]()
Älä muuta sano...Minulla ottaa päähän kun <a href="http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SCORPIO-MOTORCYCLE-ALARM-SR-I900-SRI900-SECURITY-PAGER_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em
153Q2el1262QQcategoryZ35580QQihZ020QQitemZ300226021330QQtcZphoto" target="_blank">täällä</a> mainostavat vielä että "In STOCK!!! SHIPS TODAY"
Ole onnellinen, että paketti tuli näinkin nopeasti. Kun kyselin oman tilaukseni perään, niin sain vastaukseksi, että Tomppa saa laitteen valmistajalta Kawasaki Mean Streakkiin sopivan johtosarjan vasta 18. kesäkuuta. 220V laturi on jo hyllyssä, mutta edelleen tosiaan puuttuu tuo pyöräkohtainen letku. Ei kai tässä auta kuin odotella rauhassa. Jospa se sieltä tulisi jossain vaiheessa. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato......tullista tuli lappu että paketti on noudettavissa.![]()
Taas yksi aivopesty antiikinharrastaja joka itse maksoi liikaa.Osta Spyball, jos haluat laatua.
Turvasta ei alennuksia herunut.Tapiolasta sain -5% liikenne- ja kaskovakuutuksesta sekä omavastuun nollaan varkaustapauksissa eli esitaistelija tigger sai ilmeisesti koko Scorpio-sarjalle VAT-hyväksynnän tai sitten Tapiolan virkailija ei ollut ihan kärryillä mikä hälyytin oli kyseessä vaikka sen selkeästi kerroinkin. Kiitos kuitenkin tiggerille. Homma hoitui siis puhelinsoitolla. Toivottavasti tuosta omavastuun nollauksesta ei koskaan kuitenkaan joudu nauttimaan.