• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Scorpio i900 häläri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MeanStreak
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitoin tuossa postia jenkkilään ja vastaus tuli pikaisesti.
Vähän nyt mietityttää tuo liiketunnistinhomma.. tuon postin mukaan vakiona mukana?
nixweiss.gif

Some questions:

- If one would like to order for example a SR-I900, can I also buy OEM
connector kits that will plug directly into the factory connectors on most
bikes?
- Do I need a separately bought 3-Stage Perimeter Sensor to have protection
against motion around the bike or
does the SR unit have one already? If yes, can you supply this one also?
- What is your best price to the SR-I900 unit + possible accessories?

I can do the sr-i900r for $340
Shipping to Finland for $39
Wire harness for $19

It comes with perimeter sensor, ignition disable and built in battery
backup..

I will also mark them as gifts so they don't tax you..

I take payment through paypal they accept credit card as well..

Let me know and ill send an invoice through paypal..

Heres a link to all the available connectors..
Sait melkein samanlaisen viestin kuin minäkin, paitsi mulla laitteella hintaa 349 dollaria, kun en alkanut tinkaamaan hinnasta. Toimituskulut ja letkun hinta mulla samat. Mä kans jäin siihen käsitykseen siinä olisi se liiketunnistin vakiona. Nyt vähän alkoi mietityttämään se 110V laturi kakea varten. Taidan heittää kaveria vielä sähköpostilla ja kysyä asiasta...

Sait melkein samanlaisen viestin kuin minäkin, paitsi mulla laitteella hintaa 349 dollaria, kun en alkanut tinkaamaan hinnasta. Toimituskulut ja letkun hinta mulla samat. Mä kans jäin siihen käsitykseen siinä olisi se liiketunnistin vakiona. Nyt vähän alkoi mietityttämään se 110V laturi kakea varten. Taidan heittää kaveria vielä sähköpostilla ja kysyä asiasta...
Laitappa tänne viestiä tuosta laturista, en viitsi samasta aiheesta pommittaa.

Tilasin juuri Biohazardilta ysisatasen ja FJR:n kaapelisetin.
Ihan mielenkiintoista nähdä, että tuleeko tosiaan nuo kaikki luvatut lisäkilkkeet tuohon hintaan.. valmistajan sivun kautta tilattaessa esim. tuo vara-akkupaketti ja liiketunnistin maksavat erikseen, jotka bioh. tarjoaa samaan hintaan. Toisaalta 600 versiosta on valmistajalla nyt joku kampanja, että tarjoaa myöskin nuo samaan pakettiin 'limited offer' tyylillä.

Vähän nyt mietityttää tuo liiketunnistinhomma.. tuon postin mukaan vakiona mukana?
nixweiss.gif
Mä kans jäin siihen käsitykseen siinä olisi se liiketunnistin vakiona.
Taitaa mennä sillä tavalla, että liiketunnistin on lisävaruste myös i900 malliin. Mutta nyt niillä kevättarjous jossa liiketunnistin tulee kapuanpäälle.
Ja laittaa ne mukaan kylkiäisinä/lahjoina jolloin ei näy mitenkään paketin arvoa nostavana, eli niistä ei tarvitse myöskään maksaa veroja. Ilmaiseksi tulee nyt mukana, niin ottakaa ihmeessä  
smile_org.gif
Sitä ei ole pakko asentaa, jos ei halua. Minulla se on ainakin toiminut hyvin sen mitä olen testannut. Siinä on oma herkkyyssäätö.

nixweiss.gif
Taitaa mennä sillä tavalla, että liiketunnistin on lisävaruste myös i900 malliin. Mutta nyt niillä kevättarjous jossa liiketunnistin tulee kapuanpäälle.
Ja laittaa ne mukaan kylkiäisinä/lahjoina jolloin ei näy mitenkään paketin arvoa nostavana, eli niistä ei tarvitse myöskään maksaa veroja. Ilmaiseksi tulee nyt mukana, niin ottakaa ihmeessä  
smile_org.gif
Sitä ei ole pakko asentaa, jos ei halua. Minulla se on ainakin toiminut hyvin sen mitä olen testannut. Siinä on oma herkkyyssäätö.
Asensitko värkin itse? Onko millainen operaatio?

Tilasin Biohazardilta talvella 500 mallin Scorpion, ja siinä tuli tuo liiketunnistin matkassa. Se oli mainittuna firman mainoksessa + sähköpostissa kuten tuossa yllä 900 kanssa.

Ohjekirjassa toki luki "optional". Eli luottaisin laitteiden tulevan matkassa kun näin on kerran luvattu ja sovittu.

nixweiss.gif
smile_org.gif
Asensitko värkin itse? Onko millainen operaatio?
Todella helppo homma. Ostin pyöräkohtaisen johtosarjan ja liitännät meni ihan 'clicks' eikä mitään kikkailuja. Suurin haaste oli saada takakate takas paikalleen, kun johtonippu piti saada jostain välistä mahtumaan.
Pyörä Honda CBR 1000RR vm. 2007.

Rahamiehillä ei ole luotolle tarvista...köyhät ne muovilla ostaa
biggrin.gif
Joo, mutta rahamieskään ei osta mitään ulkomailta ellei ole luottokorttia.
biggrin.gif
Hanki luottokortti. Elämä helpottuu...
Minähän en käteistä rahaa ole itse edes nähnyt sotien jälkeen...viittaus oli Aimopamaukseen muovin tarpeettomuudessa.

Jotta ei ihan OT:ksi mene, niin kerrottakoon, että latauslaitteen askartelu kännyn laturista on mallia johdot poikki - johdot kiinni, eli plugin vaihto. Sain kaupan päälle hieman lisää milliampeereita, jospa vaikka lataisi nopeammin.

Lataaminen onnistuu myös tämmösellä, jos 220V laturia ei jenkki pysty toimittamaan:
Muuntaja 220 -> 110
Siisti juttu...tuokaan ei ole paha vaihtoehto. Tiedoksi, että tinkasin eilen "Tompalta" sitä 220V laturia ja hän lupasi tilata sellaisen valmistajalta erilliskorvausta vastaan. 10 dollaria tulee lisää hintaa tilaukselle.
Minäkin tivasin Tompalta eurolaturin. Kaukkarin akkua joutuu latailemaan yli viikon reissuilla, joten mahdollisimman pieni kilke pitää saada mukaan.

Tilasin juuri Biohazardilta ysisatasen ja FJR:n kaapelisetin.
Laitoin myöskin tilauksen menemään. Saa nähdä milloin saapuu. Kaveri kirjoitti saaneensa aika monta tilausta parin päivän aikana Suomesta..
biggrin.gif

Laittoi vielä erikseen toimituslistaan maininnat noista
liiketunnistimista, akkupaketista, käynnistysestosta ja
lisäksi tilatut johtosarjan ja eurolaturin. Maksu meni kivuttomasti
PayPalin kautta.
thumbs-up.gif

Maksu meni kivuttomasti
PayPalin kautta.  
thumbs-up.gif
Perkele!!! Mulla ei mennyt tällä kertaa maksu täysin kivuttomasti. Enpä olekaan aikasemmin törmännyt tälläiseen probleemaan...mun pitää hommata PayPal-tili "verified" tilaan ennenkuin pystyn maksamaan yli 400 dollarin laskun. Onhan tuolta maailmalta tullut tilattua vaikka ja mitä, mutta koskaan aikaisemmin ei ole käynyt näin. "Verified" statuksen saa parissa päivässä, joten ei mitään suurempia ongelmia kuitenkaan...

Back